ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

درمان ها و مراقبت‌های قبل عروسی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • درمان ها و مراقبت‌های قبل عروسی
 درمان ها و مراقبت‌های قبل عروسی

هر زنی آرزوی دارد که در روز عروسی، متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. با این حال ، در شلوغی تدارکات و تزئینات، او غالباً ظاهر و خودآراستگی را فراموش می کند، که باعث خسته و آشفته به نظر آمدن او می‌شود.

از آنجا که عروس درخشش و جذابیت کل عروسی است، او به درمان‌ها و مراقبت‌هایی زیبایی موثر و کارآمد برای قبل از عروسی نیاز دارد. این درمان‌ها و مراقبت‌ها می تواند زیبایی او را به شکل مسحورکننده‌ای افزایش دهد. بنابراین اگر عروس هستید ، در ادامه ای مطلب بهترین روش های زیبایی قبل از عروسی برای روز خاص شما آورده شده است.

فیشال

به صورت خود تمام توجه را کنید و مراقبت های شایسته و مناسب را برای آن بکار ببرید. فیشال برای همه انواع پوست فوق العاده موثر است. این روش می تواند همه مشکلات پوستی زیر را برطرف کند:

  • رنگ پوست ناهموار
  • لکه ها
  • منافذ باز پوست
  • خطوط ریز و افتادگی پوست

با این حال ، شما فقط باید در بهترین کلینیک پوست این خدمات را انجام دهید. بسته به نوع پوست شما طیف گسترده ای از درمان های صورت مانند Neferiti صورت، Glam up صورت، میامی صورت، Hydrafacial و غیره قابل انجام است.

جوان سازی اولتراسونیک چشم

جوان سازی اولتراسونیک چشم درمانی غیر تهاجمی است که تیرگی زیر چشم شما را از بین می برد. این روش درمانی شامل استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا است که جریان خون را در پوست شما افزایش می دهد. این افزایش جریان خون منجر به تولید کلاژن می شود ، در نتیجه یک چهره جوان و درخشان برای روز عروسی شما فراهم می کند.

درمان لیزر موهای زائد

پوستی صاف و ابریشمی رمز اعتماد به نفس عروس است. به منظور از بین بردن موهای ناخواسته و زائد بدن شما ، درمان های مختلف لیزر مو در بهترین کلینیک‌های پوست قابل انجام است که می تواند نتایج موثری را تضمین کند. روش لیزر موهای زائد شامل استفاده از انرژی لیزر غلیظ برای از بین بردن موهای زائد بدون آسیب رساندن به پوست اطراف است. برخی از بهترین روش های لیزر موهای زائد شامل استفاده از لیزرهای الکساندرایت آمریکایی همچون کندلا است. این دستگاه‌ها دارای تاییدیه غذا و دارو آمریکا (FDA) نیز می‌باشند.

کانتورینگ بدن

درمان های کانتورینگ بدن می توانند درمان ایده‌آلی برای فرم دهی بدن شما باشند و برای داشتن اندامی عالی در روز عروسی‌تان کمک کنند. برخی از روش های معروف کانتورینگ بدن شامل کرایولیپولیز کول شیپینگ، شکم بند ، لیفت صورت ، لیفت سینه ، لیفت بازو و لیفت پایین بدن است. این روش ها می توانند سلول های پوستی و چربی ناخواسته شما را از بین ببرند. همچنین این روش قادر است سطح پوست صاف تری ایجاد کنند.

تزریق ژل لب

انجام یک عمل تزریق ژل لب راهی مطمئن برای دستیابی به لب های پر و پرتر است. این روش درمانی شامل استفاده از پرکننده های پوستی برای بازسازی و افزودن حجم به لب های شما است. این یک درمان موثر است که مطمئنا می تواند ظاهر صورت شما را تقویت کند. همچنین از ویژگی «موقت بودن» نیز برخوردار است که باعث می‌شود اگر شما فقط این تغییر را برای مدت کوتاهی می‌خواهید، قابل انجام باشد.

درمان های سفید کننده پوست

درمان های سفید کننده پوست مانند اکسپرس براق، پرداخت پوست با الماس ، پوست درمانی با شیر، ویتامین درمانی اولتراسونیک و … می تواند به از بین بردن لکه های تیره ، رنگدانه ها و لکه های قرمز کمک کند. همچنین می‌تواند رنگ سفید و درخشان تری را برای روز عروسی شما فراهم کند.

خودتان را با روش های درمانی قبل از عروس آماده کنید. علاوه بر این ، شما همیشه می توانید با متخصصین پوست در کلینیک سیب سبز مشورت کنید که بسته به نوع پوست شما بهترین روش های درمانی روز عروسی را به شما پیشنهاد می دهند.

 

 

برای اطلاع از خدمات گرفتن وقت مشاوره رایگان به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع