ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پی آر پی

 پی آر پی

پلاسمای غنی از پلاکت که اغلب به پی آر پی (PRP) موسوم است، پلاسمای تغلیظ شده خون (گرفته شده از خون) است که دارای حدود پنجبرابر تعداد پلاکت موجود در گردش خون طبیعی است. به غیر از سلول های قرمز خون و سلول های سفید خون، خون ما حاوی سلول هایشناخته شده ای به نام پلاکت ها ست. عملکرد پلاکت ها، تسریع بهبود و کمک به لخته شدن خون در محل زخم است. پلاکت ها حاویفاکتورهای رشدی هستند که باعث بازسازی سلول ها در بدن می شود. پی آر پی از دو دهه گذشته در پزشکی استفاده می شود.

خواص پلاکت ها به خصوص در بازسازی بافت ها به طور گسترده ای در پزشکی، شناخته و پذیرفته شده است، اما استفاده از آن وضعیت های پزشکی در حال حاضر در حال مطالعه است.استفاده از پی آر پی برای درمان ریزش مو که دارای پتانسیل لازم برای تغییر راه درماناست، آن را به عنوان انقلابی در درمان ریزش مو در سراسر جهان تبدیل کرده است.

کمک کردن پلاکت ها در لخته شدن خون، رمز توانایی بدن در بهبود زخم است. ایده پشت درمان پی آر پی این است که با افزایش تعداد پلاکت هادر یک منطقه زخمی، ظرفیت التیام بافت در آن منطقه شتاب خواهد یافت.

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (پی ار پی) تکنیکی است که برای بهبود بدن، از خون خود بدن استفاده می شود. پزشکان از این تکنیک برایرشد موی کم پشت شده، پیوند مو، و بهبود زخم استفاده می کنند. بسیاری از بیماران از این نوع درمان بهره مند شده اند.

پی آر پی چگونه در درمان ریزش مو کمک می کند؟

وقتی فولیکول های مو و یا ریشه موها سالم است، رشد موها نیز طبیعی است. فولیکول های مو به دلیل تغذیه شان توسط خون زنده می مانند.وقتی ما پلاکت ها را توسط پی ار پی به محل فولیکول آسیب دیده مو وارد می کنیم، مکانیسم ترمیم زخم به صورت طبیعی تقویت می شود.برخی پزشکان در سراسر جهان بر این باورند که پی آر پی می تواند برای تحریک رشد فولیکول های مو، جهت جلوگیری از ریزش مو مورد استفاده قرار گیرد.

روش کار

وقتی فولیکول های مو و یا ریشه موها سالم است، رشد موها نیز طبیعی است. فولیکول های مو به دلیل تغذیه شان توسط خون زنده می مانند.وقتی ما پلاکت ها را توسط پی آر پی به محل فولیکول آسیب دیده مو

سه مرحله درمان با پی آر پی

ابتدا حدود ۴۰-۳۵ سی سی از خون شما گرفته می شود. این کار بسیار شبیه به دادن یک آزمایش خون معمولی است. خون جمع آوری شدهشما در داخل چند کیت (لوله) پی ار پی ریخته می شود. سپس لوله ها، در دستگاهی به نام سانتریفوژ قرار می گیرد و در ۲ مرحله حدود ۱۰ دقیقه چرخانده می شود. نیروی گریز از مرکز دستگاه، اجزای خون شما را از هم جدا می کند. پلاکت ها ی تغلیظ شده هم از بقیه خون جدا می شوند. حالا پی ار پی که شامل عوامل رشد فراوان و سلولهای بنیادی است، آماده به استفاده در پوست سر می باشد. هدف از این فرایند، افزایشاثرات درمان پی آر پی در ریزش مو است.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع