ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کاهش وزن و سایز عمومی بدن ALICE

  • خانه
  • -
  • تناسب اندام
  • -
  • کاهش وزن و سایز عمومی بدن ALICE
 کاهش وزن و سایز عمومی بدن ALICE

دستگاه Alice یک شبیه ساز ورزشی و تمرینات منحصر بفرد در زمینه‌ی لاغری و زیبایی اندام، سلامتی و اصلاح وضعیت ناشی (قوس کمر و انحراف ستون فقرات) می باشد. با ارزیابی تخصصی برنامه ی منحصر بفرد برای شما توسط کارشناسان ما تجویز می شود.از برنامه های این دستگاه تبدیل چربی به عضله است.


شما با این دستگاه در ۲۴ جلسه نیم ساعته می توانید %۱۰ چربی های بدن خود را به ۲ کیلو گرم عضله تبدیل کنید و cm 3 از سایز کمر کاهش دهید.

نکته:

۸ ساعت کار با دستگاه شبیه ساز ورزشی برابر با ۴ ماه ورزش روزانه است.علاوه بر این ،دستگاه Alice دارای سیستم اشعه مادون قرمز می باشد که باعث افرایش متابولیسم و کاهش وزن می شود. این اشعه باعث گرم شدن پوست و نسج سلولی زیر جلدی می شود که باعث اتساع رگهای زیر پوست، تسهیل اعمال فیزیولوژیک پوست و سوختن چربی‌های موضعی و عمومی می شود. در ضمن این اشعه خاصیت تسکین درد را نیز دارد که علت آن همان اتساع عروق و بهتر انجام گرفتن عمل دفع سموم و چربی‌های تجزیه شده بافتها می گردد.

 

 

لاغری با دستگاه Alice چگونه انجام می شود ؟

۱- در اثر اتساع عروق، میزان گردش خون موضع افزایش می یابد.

۲- در اثر افزایش جریان خون مقدار اکسیژنی که به بافتها می رسد افزایش می یابد و در نتیجه میزان سوخت و ساز سلولهای موضع گرم شده افزایش می یابد.

۳- به دنبال افزایش متابولیسم بافتها دفع مواد زائد و مضر و چربی‌های تجزیه شده راحت و سریع تر انجام می گیرد.

۴- به دنبال افزایش سوخت و ساز بافتهای بدن عملکرد و کارایی عضلات هم زیاد می شود و در واقع گرما موجب افزایش سرعت فعالیت عضلات و عضلانی شدن بدن فرد می گردد.

۵- بطور خلاصه افزایش درجه حرارت همراه با مکانیسم الکتروتراپی موجب تسهیل فعل و انفعالات شیمیایی و دفع چربی در بدن می شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع