ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

با درمان از بین بردن کک و مک به پوستی بی عیب و نقص سلام کنید

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • با درمان از بین بردن کک و مک به پوستی بی عیب و نقص سلام کنید
 با درمان از بین بردن کک و مک به پوستی بی عیب و نقص سلام کنید

همه آرزو دارند پوستی بدون لک و طبیعی داشته باشند. با این حال ، بسیاری از مردم با مشکلات پوستی زیادی روبرو هستند که تمایل آنها به از بین بردن پوستی کاملا بی عیب را از بین می برد. کک و مک یکی از این بیماری های پوستی است که زنان و مردان به طور مساوی درگیر می شوند و می توانند ظاهر صورت افراد مبتلا را خراب کنند.

از نظر پزشکی ، کک و مک ها لکه های قهوه ای دایره ای و کمی پراکنده هستند که روی پوست ظاهر می شوند. ممکن است به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا تمایل ژنتیکی ایجاد شوند. در حالی که بیشتر افراد از مواد آرایشی برای مخفی نگه داشتن کک و مک استفاده می کنند ، اما درمان های موثر در مورد کک و مک وجود دارد که به شما کمک می کند پوستی بی عیب داشته باشید:

لیزر درمانی TRIBEAM-PREMIUM Q-Switch

لیزر درمانی TRIBEAM-PREMIUM Q-Switch یکی از بهترین روش های لیزر کک و مک است. در این روش ، انرژی لیزر به طور انتخابی ملانین را هدف قرار می دهد و کک و مک های ناخواسته را از بین می برد. لیزر درمانی به طور کلی ایمن است و خطر ابتلا به زخم ، تغییر رنگ یا عوارض جانبی بسیار کمی دارد.

 

درمان درماملان

درمان درماملان برای انواع تغییر رنگ و رنگدانه مانند کک و مک ، لکه های قهوه ای و غیره بسیار موثر است و باعث کاهش تکه های تغییر رنگ ملانین در صورت می شود و یک روش رعد و برق و روشن کننده است که استفاده از آن برای انواع پوست بی خطر است.

 

درمان Cosmelan

روش درمانی Cosmelan برای جوان سازی پوست شما با کاهش مناطق تغییر رنگ و هایپرپیگمانتاسیون طراحی شده است. این درمان شامل یک رویکرد همه کاره است که می تواند به راحتی برای پاسخگویی به نیازهای هر بیمار سفارشی شود.

 

جراحی کرایو

جراحی کرایو یک راه حل موثر است که می تواند بسیاری از انواع ساده کک و مک را درمان کند. در این روش ، از یخ نیتروژن مایع برای از بین بردن سلول های غیر طبیعی پوست استفاده می شود. این روند ایمن است ، بندرت باعث ایجاد زخم می شود و به دوره نقاهت بسیار کمی نیاز دارد. همچنین جراحی کرایو به بیهوشی نیاز ندارد.

 

لایه برداری شیمیایی

در برخی موارد ، از محلول شیمیایی برای لایه برداری از مناطق آسیب دیده پوست استفاده می شود. به منظور خلاص شدن از شر کک و مک ، از یک لایه بردار شیمیایی حاوی اسید تری کلرواستیک یا اسید گلیکولیک برای نفوذ به لایه های میانی پوست استفاده می شود. در نتیجه ، پوست آسیب دیده از بین می رود و باعث رشد پوست جدید می شود.

 

ضد آفتاب

در حالی که استفاده از کرم ضد آفتاب به شما کمک نمی کند از شر کک و مک موجود بر روی پوست خود خلاص شوید ، اما به جلوگیری از موارد جدید کمک می کند. متخصصان پزشکی پیشنهاد می کنند که باید در تمام طول سال حتی در هوای ابری از ضد آفتاب استفاده کنید. اما باید از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید و حداقل ۱۵ دقیقه قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کنید.

 

 کرم رتینوئید موضعی

کرم‌های رتینوئید یکی از ترکیبات ویتامین A هستند. برای درمان کک و مک و سایر آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب استفاده می‌شوند. بنابر بررسی‌های انجام‌شده در سال ۲۰۱۴، رتینوئید با جذب اشعه‌ی فرابنفش B، از پوست در برابر نور محافظت می‌کند. به‌همین‌دلیل از بروز کک و مک جدید جلوگیری می‌کند.

 

درمان‌های طبیعی

روش‌های درمانی طبیعی نیز وجود دارند که می‌توانند در درمان کک و مک مؤثر باشند. البته این موارد هنوز ازلحاظ علمی ثابت نشده‌اند. با‌این‌حال استفاده از این روش‌ها به‌هیچ‌عنوان خطرناک نیست.

سفر شما به یک پوست بی عیب و نقص زیبا با راهنمایی صحیح به راحتی انجام می شود. علاوه بر این ، شما همیشه می توانید بهترین درمان کک و مک را انجام دهید تا آرزوی داشتن پوستی زیبا و بدون لک را برآورده کنید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع