ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

لیزر موهای زاید

  • خانه
  • -
  • لیزر
  • -
  • لیزر موهای زاید
 لیزر موهای زاید

بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس :

بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس

 

بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس: لیزر موهای زائد با دستگاه آلکساندرایت کندلا کلینیک سیب سبز ، با همکاری تعدادی از پزشکان متخصصین مجرب در زمینه زیبایی، پوست، و متخصصین تغذیه و سایر پزشکان مرتبط با هدف ارائه راهکارهای کاملا علمی و به روز، همگام با کلینیک های زیبایی کشورهای پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا گردهم آمده اند.

با توجه به این هدف تمامی تجهیزات کلینیک سیب سبز دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و از بهترین کمپانیهای آمریکایی و اروپایی تهیه شده اند.

بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس :

دستگاه الکساندرایت سریعترین دستگاه لیزر است که در بهترین بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس سیب سبز موجود هست (هر ثانیه ۵ شات). بهترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد.

در بسیاری از افراد اپیلاسیون با موم، الکترولیز یا روش‌های مرسوم سبب ایجاد لک، قرمزی یا فرورفتگی در سطح پوست می‌شود. متاسفانه درمان آن‌ها آسان نیست.

لیزر میتواند باعث کاهش دائمی موهای زائد در تمام نقاط بدن تقریبا بدون عارضه شود. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد بهترین درمان پرمویی به شما می رود. در حال حاضر معروف ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تمام دنیا دستگاه لیزر الساندرایت شرکت آمریکایی کندلا است.

این دستگاه بیش از هر دستگاه دیگری در کلینیک های معروف آمریکا به کار میرود. زیرا از نظر میزان تاثیر، سرعت، کم بودن عوارض و کم بودن درد بی رقیب است. به علت قیمت بالای دستگاه که چندین برابر قیمت رقیب خود است باعث شده به تعداد کافی در کشورمان وجود نداشته باشد که خوشبختانه کلینیک سیب سبز جدیدترین مدل این لیزر را در اختیار دارد.

بهترین نتایج برای افراد با پوست روشن و دارای موی سیاه و ضخیم به دست می آید. ثابت شده که با یک جلسه لیزر درمانی حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد و با سه جلسه حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد موها کاهش میابد.لیزر بر روی موهای سفید، بور و کرکی اثری ندارد.

هیچ دستگاه لیزری نمیتواند به طور کامل موهای بدن را برای همیشه از بین ببرد. هدف از درمان، کاهش طولانی مدت تراکم موها ، کاهش سرعت رشد و کاهش ضخامت مو تا حدی که مورد رضایت فرد باشد خواهد بود.

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد Alex :

از خصوصیات منحصر به فرد دستگاه لیزر موهای زائد Alex قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی است. طول موج ۷۵۵ نانومتر بهترین طول موج در درمان موهای زائد است. پالس دیوریشن متغیر و هندپیس های با اندازه های مختلف درمان را برای موهایی کلفت و نازک درتمامی تایپ های پوستی از تیره تا روشن امکان پذیر می سازد.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس چقدر است :

در مشاوره با پزشک تا حدودی مشخص، که مثلا لیزر صورت بیشتر از موهای زائد زیر بغل در کل به طور متوسط ۳ تا ۷ جلسه لازم است ولی ممکن کمتر یا بیشتر طول بکشد.

 

اقدامات قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد :

توجه داشته باشید روز قبل از مراجعه ناحیه درمان Shave شده باشد و در صورت وجود سابقه تبخال از دو روز قبل قرص آسیکوویر را شروع کرده باشید.جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

مکانیسم اثر لیزر موهای زائد در پوست های مختلف چگونه است ؟

لیزر موهای زائد بر پایه جذب انتخابی نور نهاده شده است که در آن اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو می گردد. در این حالت آسیب های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و دریافت محیطی در حداقل است. رنگدانه ملانین در لایه اپیدرم پوست حتی در پوست های تیره بسیار کم و در مقابل به میزان بسیار زیاد در مو تجمع یافته است. بنابراین ملانین بهترین و مهمترین ماده بیولوژیکی هدف برای بکارگیری جذب انتخابی لیزر به منظور رفع موهای زائد است (به همین دلیل است که هیچ دستگاه لیزری روی موهای سفید اثر ندارد). هر چه موها تیره تر و کلفت تر باشد تاثیر لیزر بیشتر است لذا اکثر لیزرها روی موهای بور و کم رنگ تاثیر کمتری دارند.

در لیزر از یک نور با یک طول موج مشخص که توسط ملانین جذب می شود استفاده می‌شود. نور در محل هدف به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین می‌برد. به این ترتیب هم زمان صدها فولیکول مو تخریب می شوند و امکان رشد مجدد موهای زائد در آن ناحیه خاص از بین می رود یا خیلی کم می گردد این درمان در چند مرحله و طی چند ماه انجام می شود

میزان از بین رفتن و تاثیر دراز مدت لیزر بستگی به نوع و طول موج دستگاهی دارد که برای این کار استفاده می شود، با لیزرهای پیشرفته و اختصاصی برای موهای زائد مثل الکساندرایت شانس موفقیت ۷۰ تا ۸۰ درصد می باشد.

فواصل لیزر درمانی در افراد

فواصل مراجعه برای صورت ۴ هفته و برای سایر اندام ها ۶-۸ هفته می باشد حداقل ۴ تا ۶ جلسه انجام لیزر برای نواحی فوق الزامی می باشد. بعد از انجام هر جلسه لیزر بخشی از موها از بین می رود و بخشی از موها کوتاه، روشن و نازک شده و رشدشان کند می شود و قسمتی از موهای زائد باقی می مانند. دلیل تعداد جلسات متعدد برای انجام لیزر این است که تمام موها دریک فاز رشد نمی کنند و با توجه به این که فازهای رشد در، نواحی مختلف متفاوت است به همین دلیل نیاز به تعداد دفعات متعدد می باشد.

 

آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد یا خیر؟

در شاخه های مختلف پزشکی از لیزر استفاده می شود. یقیناً می توان گفت که لیزر تراپی در درمان بیماری های پوست پیشرفت بسیار خوبی داشته است. و محققان ثابت کرده‌اند که استفاده از لیزر برای ازبین بردن موهای زائد نسبتاً بی‌خطر می‌باشد. پالس‌های لیزر انرژی ثابتی دارند برای همین شانس ایجاد اسکار یا وجود ندارد یا احتمال آن بسیار کم است.

در لیزر موهای زائد تغییرات رنگدانه ای در افرادی که تحت درمان با لیزر هستند به خصوص افرادی که پوست تیره تری دارند بیشتر مشاهده می شود.

در بعضی موارد خاص بر روی پوست افراد دلمه بسته می شود که این مورد توسط یک نرم کننده ملایم درمان می شود گاهی نیز فرد باید آنتی بیوتیک مصرف کند. بعد از عمل لیزر موهای زائد پوست قرمز و گاهی متورم می شود که این امر عادی می باشد . و پس از ۲-۳ ساعت رفع می شود و نیاز به درمان خاصی نیز ندارد دراین صورت می توان از مرطوب کننده ها استفاده کرد.

بعد از لیزر موهای زائد چه نکاتی را باید رعایت کنیم از نظر بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس:

بعد از ورزش و تعریق شدید احتمال ایجاد فولیکولیت در محل درمان وجود دارد. که این خطر با شنا کردن و استفاده از گرم کننده در محل درمان افزایش نیز می یابد. درصورتی که شدت لیزر موهای زائد مناسب باشد تغییرات گذاری رنگدانه های پوست از جمله هیپوپیگمانتاسیون بروز نمی کند. این عارضه در بیمارانی که رنگ پوست شان تیره تر است یا اخیراً برنزه کرده اند شایع تر می باشد. تغییرات رنگدانه ای دائم به درهمه بیماران به جز آن هایی که پوست تیره دارند دیده می شود. اسکار در محل درمان ایجاد نمی شود مگر این که فرد عفونت باکتریال بعد از درمان داشته باشد. کک ومک ها درحین درمان ازبین می روند خالکوبی ها نیز کم رنگ می شوند. سفید شدن موها به صورت دائمی در مراحل لیزر موهای زائد موهای زائد با IPL گزارش شده است.

نکات مهم :

بهتر است حداقل تا دو روز افراد به استخر به خصوص استخرهای عمومی که کلر زیاد دارند پرهیز کنند.همچنین نباید تا یک هفته در معرض نور آفتاب به طور مستقیم باشند.

وجود اختلالات هورمونی و علائمی مانند نامنظمی در سیکل قاعدگی ،ریزش موی سر، جوش های مکرر ، همچنین مصرف بعضی از داروها که منجر به رویش موهای زائد شوند مانند کورتون ها و هورمون ها و مینوکسیدیل ها میتواند در روند درمان تاثیر داشته باشد و بهتر است بررسی شود.

آیا افرادی که پوست سبزه دارند میتوانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند:

افرادی که پوست سبزه دارند هم میتوانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند. چرا که تنظیمات دستگاه متفاوت و متناسب با تنوع رنگ پوست قابل تنظیم است. البته همان طور که گفته شد بهترین عملکرد دستگاه برای افراد با پوست سفید و موهای مشکی است.

خانم های باردار و شیرده چطور میتوانند از لیزر استفاده کنند؟

به خانم های باردار توصیه میشود از دستگاه لیزر استفاده نکنند ولی خانم هایی که در حال شیردهی هستند منع مصرفی ندارد.

سریعترین دستگاه لیزر

این دستگاه سریعترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه ۵ شات) و بهترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد، در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است.

آیا محدودیت سنی استفاده از دستگاه لیزر وجود دارد؟

برای افراد بالای ۱۵ سال منعی وجود ندارد اما زیر ۱۵ سال بهتر است انجام نشود.

سایر خدمات زیبایی و تناسب اندام سیب سبز بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس :

– جوانسازی پوست(RF): لیفت،لیفت نخی،لیفت گچی،مزوتراپی،PRP،لیپوزوم تراپی.

– تزریق بوتاکس: پیشانی، خط اخم، ابرو.

– تزریق ژل و چربی:لب، گونه و سایر نقاط.

– لاغری غیر تهاجمی:LPG ، Cavitation ، RF، Alice، مزوتراپی بیولوژیک.

– رفع کلیه ضایعات پوستی(خال ، اسکار).

– میکرونیدلنیگ.

برای دریافت مشاوره از بهترین کلینیک لیزر تهرانپارس تماس فرمایید.

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع