ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

آنالیز کل بدن

  • خانه
  • -
  • تناسب اندام
  • -
  • آنالیز کل بدن
 آنالیز کل بدن

دستگاه Body composition

اغلب ما بیش از حد به اعداد و ارقام وزن خود توجه می کنیم و متوجه نیستیم که بدن ما چقدر چربی، ماهیچه و آب را در بافت خود ذخیره دارد. شما علاوه بر اینکه بر روی کاهش وزن تمرکز دارید بیشتر باید به از بین بردن بافت چربی بدن خود فکر کنید. در اوایل برنامه رژیم درمانی کاهش وزن شما بسیار سریع و مناسب صورت می گیرد ولی در ادامه ی روند درمانی کار مشکل می شود و این زمانی است که شما بافت چربی خود را از دست می دهید. بافت چربی شما ۴ یا ۵ برابر بافت عضلانی فضا اشغال می کند و کاهش میزان این بافت که توسط دستگاه ارزیابی می شود نشانه کاهش سایز موثر و پایداری می باشد .

رژیمهای ناصحیح و یا برنامه‌هایی که بدون ارزیابی بافت چربی صورت می گیرد باعث کاهش بافت عضلانی و یا آب بدن می شود. این مسئله خود موجب شل شدن و افتادگی شدید می‌شود.

مقاله آموزشی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه در صورت تمایل مقاله ما با عنوان : در مورد عملکرد دستگاه Inbody بیشتر بدانید را مطالعه بفرمائید.

یکی از نتایج مهم از داده های این دستگاه مشاهده و پیش بینی وضع موجود اندام به کمک تجزیه و تحلیل اطلاعات و محاسبات بدست آمده از کامپیوتر می باشد.

کارشناسان با استفاده از این اطلاعات می توانند، نتیجه نهایی مناسب اندام شما را به راحتی قبل از اینکه برنامه خود را آغاز کنید مشخص کنند؛ تا با استفاده از این اطلاعات در یابند که هم اکنون در چه وضعیتی قرار دارید و چه فرم بدنی را دنبال می کنید و برای رسیدن به هدف، چه مراحلی باید طی شود.


ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع