ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق ژل

 تزریق ژل

تزریق ژل تهرانپارس

امروزه انواع مختلفی از ژل‌های تزریقی مورد تایید وزارت بهداشت به منظور برجسته سازی و فرم دهی اجزای صورت مانند گونه ها ، لب ، چانه به منظور افزایش زیباییو جذابیت چهره و از بین بردن خطوط چین وچروک صورت (خط خنده ، خط اخم و گودی زیر چشم) استفاده میشود. برخی از این ژل‌های تزریقی مانند ژل هیالورونیک است. که نه تنها باعث برجسته سازی و فرم دهی عالی صورت میشود بلکه دارای خاصیت رطوبت رسانی نیز است.

تزریق ژل به دو دسته اصاصی ترکیبات تقسیم میشود:

ترکیبات فلج کننده:

با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند. همچنین مانع از انقباض عضلات می‌شوند. بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می‌شوند.

ترکیبات پُر کننده:

پرکردن شیارها باعث پرشدن چروک ها مثل پرکردن خط خنده، رفع لاغری دست و صورت، گودی زیر چشم ها، افزایش حجم لب، گونه، چانه و نیز اندام (سینه و…) می شوند. این ترکیبات حتی برای پر کردن فرو رفتگی‌های ضایعاتی چون سالک و غیره نیز تغییرات محدود دارند.

ترکیبات پرکننده به دو نوع موقت و دائم تقسیم می شوند:

البته نوع ژل دائم(پلی اکریل آمید) خود دارای انواع مختلفی می باشد. مطالعات و تحقیقات متعدد بر روی برخی انواع آن در اروپا طی سی سال گذشته نشان داده که نه تنها هیچ گونه حساسیت، سرطان زایی، مسمومیت و… با آن وجود ندارد، بلکه غیرقابل جذب و تجزیه بودن، تطابق کامل با بافت پیوندی بدن و یکنواختی کامل آن نیز به اثبات رسیده است

 برای دریافت مشاوره از تزریق ژل تهرانپارس  از کلینیک سیب سبز تماس فرمایید.درخواست مشاوره رایگان

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع