ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پنج مورد از فواید گنجاندن ویتامین C در مراقبت روزانه پوست

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • پنج مورد از فواید گنجاندن ویتامین C در مراقبت روزانه پوست
 پنج مورد از فواید گنجاندن ویتامین C در مراقبت روزانه پوست

پوست شما به عنوان بزرگ‌ترین ارگان بدن است. پوست به عنوان سدی محافظ در برابر عوامل مختلف داخلی و خارجی مانند اشعه ماورا بنفش، عوامل بیماری زا، کم آبی و تهدیدهای شیمیایی و مکانیکی عمل می‌کند. به منظور محافظت بهینه، پوست شما به برخی مواد مغذی ضروری نیاز دارد. در این لیست ویتامین C جایگاه ویژه‌ای داردد. گرچه از مد‌‌ت‌ها قبل ویتامین C به دلیل خاصیت تقویت کننده ایمنی و رایحه بیدار کننده ذهن مورد توجه بوده است. اما به دلیل دارا بودن خاصیت ضد پیری و فواید روشن کنندگی پوست، امروزه به عنوان یک ماده قدرتمند در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فواید ویتامین C در مراقبت از پوست:

چه آن را به‌صورت موضعی استفاده کنید و چه از طریق رژیم غذایی مصرف کنید، متخصصان مختلف پوست در بهترین کلینیک‌های پوستی در هند مدعی اثربخشی استفاده منظم از ویتامین C هستند. بدون شک گستره‌ای پر از مزایای معجزه آسا را ​​ارائه می‌دهد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

 

  • تولید کلاژن را افزایش می‌دهد

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. بدن شما برای نرم و لطیف و محکم نگه داشتن پوست به آن نیاز دارد. با این حال ، با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می‌یابد. این امر می‌تواند منجر به علائم و نشانه‌های پیری شود. این علائم عبارتند از: چین و چروک، افتادگی پوست و خطوط ریز و غیره. استفاده از ویتامین C با فعال سازی سلول‌هایی به نام فیبروبلاست باعث تولید کلاژن می‌شود. در نتیجه باعث افزایش بافت و کیفیت پوست می‌شود.

 

  • ویتامین C در برابر رادیکال‌های آزاد از بدن محافظت می‌کند

هنگامی که پوست شما در معرض آلودگی هوا یا اشعه ماورا بنفش مضر آفتاب قرار دارد، رادیکال‌های آزاد می‌توانند به سلول‌های پوست شما آسیب برسانند. این می‌تواند منجر به ایجاد عوارض مختلف پوستی مانند چین و چروک، لکه‌های آفتاب و حتی سرطان پوست شود. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدا ، دارای قدرت مبارزه با رادیکال‌های آزاد است. این ماده نه تنها رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند بلکه علائم پیری را نیز از بین می‌برد.

  • از هایپرپیگمنتیشن جلوگیری می‌کند

هیپرپیگمانتاسیون، به آن لک‌های پوستی با تولید بیش از حد رنگدانه پوستی نیز می‌گویند. به طور کلی در اثر افزایش تولید ملانین ایجاد می‌شود. رنگدانه‌ای که وظیفه تعیین رنگ پوست شما را بر عهده دارد. از آنجا که ویتامین C از خواص ضد التهابی و ضد پیری تشکیل شده است ، در کاهش اثرات هایپرپیگمانتاسیون و محو شدن لکه‌های تیره موثر است.

  • ویتامین C صورت را روشن می‌کند

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی، ویتامین C‎‌ با کاهش ظاهر لکه‌های تیره و تغییر رنگ به روشن و شفاف شدن چهره شما کمک می‌کند.

  •  علائم پیری را کاهش می‌دهد

ویتامین C‌ یک پادزهر قدرتمند است که با بهبود ظاهر چین و چروک ، خطوط ریز و لکه‌های تیره به کاهش علائم پیری کمک می‌کند. علاوه بر این ، مرطوب کردن با ویتامین C می‌تواند به تجدید چربی‌های طبیعی پوست کمک کرده و لایه محافظ طبیعی پوست را بازگرداند.

ویتامین C‌‌ یک محصول جادویی برای پوست شما است که می‌تواند رنگ پوست شما را تقویت کند، استحکام پوست را بهبود بخشد و پوست ناهموار را صاف کند. شما می‌توانید به شکل‌های مختلف مانند: کرم ، سرم یا ژل به روزانه‌ی مراقبت از پوست خود ویتامین C اضافه کنید. شما می‌توانید همیشه از محصولات مراقبت پوستی حرفه‌ای حاوی ویتامین C به عنوان یک ماده اصلی در مراقبت پوستی روزانه خود استفاده کنید.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع