ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

آیا استفاده از ماسک مفید است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • آیا استفاده از ماسک مفید است؟
 آیا استفاده از ماسک مفید است؟

آیا استفاده از ماسک صورت می تواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند؟

 

بله ، ماسک‌های صورت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌کنند. اگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اید و آن را نمی‌دانید ، ماسک در جلوگیری از آلودگی شدن دیگران به قطرات و ذرات تنفسی بسیار کمک می‌کند. ماسک همچنین می‌تواند تا حدی در جلوگیری از ورود میکروب به بینی و دهان شما که از قطرات تنفسی شخص دیگری ناشی شده است؛ ماثر باشد.

 

برخی از افراد مبتلا به کرونا فقط علائم خفیفی را تجربه می‌کنند یا اصلاً علائمی ندارند. در واقع آن‌ها می‌توانند ویروس کرونا را قبل از اینکه متوجه شوند به دیگران نیز انتقال دهند. آن‌ها ممکن است فکر کنند آلرژی، سرماخوردگی یا آنفولانزا دارند. (در ابتدا تشخیص تفاوت بین کرونا و آنفلوآنزا بدون آزمایش دشوار است.) ویروس کرونا می‌تواند از طریق قطرات و ذرات منتشر شده در هوا با صحبت کردن، سرفه یا عطسه پخش شود – به همین استفاده از ماسک‌ها در اکثر مکان‌های عمومی سر پوشیده پیشنهاد می‌شود.

 

استفاده از ماسک به ویژه برای محافظت از افراد اطراف شما که دارای شرایط خطری برای ابتلا به کرونا هستند بسیار مهم است. این افراد شامل بزرگسالان بالای ۶۵ سال و کسانی که مبتلا به بیماری های قلبی ، دیابت ، چاقی ، بیماری مزمن ریه ، مشکلات ایمنی یا سرطان هستند؛ می‌شود.

 

راه صحیح پوشیدن ماسک صورت چیست؟

 

ماسک شما باید صورت شما را از استخوان بینی تا زیر چانه بپوشاند. باید از اتصالات کافی برخوردار باشد تا در جای خود قرار بگیرد. اطمینان حاصل کنید که می توانید با ماسک خود صحبت کنید و ماسک باعث آزار شما نمی‌شود ، بنابراین وسوسه نمی‌شوید که آن را لمس کنید یا آن را از روی صورت خود بردارید. لمس کردن ماسک می‌تواند از اثربخشی آن کم کند و شما را در معرض ویروس قرار دهد.

 

چه نوع ماسکی باید خریداری کنم؟

 

به دنبال ماسکی باشید که حداقل با دو لایه پارچه ساخته شده باشد. باید بینی و دهان شما را بدون فاصله زیاد بپوشاند. ماسک‌تان باید دارای کش باشد تا بتوانید آن را تنظیم کنید. برای افرادی که از عینک استفاده می کنند ، به دنبال ماسکی با حاشیه خم شونده در بالا بگردید.

 

تا بتوانید ماسک را متناسب با پل بینی خود قالب زده و از مه گرفتگی عینک خود جلوگیری کنید. ماسک‌های حرفه‌ای باید مخصوص کارکنان مراقبت‌های بهداشتی باشد که از بیماران در خط مقدم مراقبت می‌کنند.

 

آیا می‌توانم از لباس‌ها برای خودم ماسک‌های پارچه‌ای درست کنم؟

 

آره. دکتر جانز هاپکینز دستورالعمل‌هایی برای تهیه ماسک‌های خانگی بزرگسالان و ماسک‌هایی در اندازه کوچک مخصوص کودکان برای استفاده در محیط‌های مراقبت از غیر بیمار ارائه می‌دهد. ماسک‌ها را می‌توان از پارچه پنبه‌ای یا پارچه‌ای ساخت. ماسک‌های پارچه‌ای باید هر روز شسته شوند.

 

برای گرفتن مشاوره در خصوص سایر خدمات کلینیک سیب سبز اینجا کلیک کنید.

منبع کمکی: https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/coronavirus-face-masks-what-you-need-to-know

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع