ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

ال ای دی تراپی چیست و کاربرد آن در کجا است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • ال ای دی تراپی چیست و کاربرد آن در کجا است؟
 ال ای دی تراپی چیست و کاربرد آن در کجا است؟

ال ای دی تراپی چیست:

ال ای دی تراپی (نور درمانی) یکی روش مدرن و امروزی است که برای جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این متد نوین که امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است برای تقویت عضلات نواحی مختلف صورت نیز به کار گرفته خواهد شد.

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این علائم بر پوست، ال ای دی تراپی می باشد. با این روش، آثار پیری به راحتی محو شده و پوست صورت صاف و شاداب خواهد شد. ال ای دی تراپی یک روش درمان غیر تهاجمی و بدون درد محسوب می گردد که برای مراقبت از پوست استفاده می شود.

کارکرد ال ای دی تراپی چگونه است:

یکی از معضلات قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی تسریع فرآیند پیری در افراد است. این عوامل سبب از بین رفتن کلاژن ها می گردد. کلاژن ها سبب سالم ماندن پوست و از بین بردن چین و چروک آن می شوند.

در روش ال ای دی تراپی، از دسته ها نور جهت افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. در با استفاده از دیودهای نوری کار می کند که امواج نورهای کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند کار می کند. این امواج سبب ایجاد واکنش های خاصی در پوست می شود که سبب افزایش توانایی پوست در فرآیندهای طبیعی خود می شود. به طور کلی، این روش پوست را شاداب تر کرده و علائم پیری را محو می کند. ال ای دی تراپی، سبب ایجاد گرمای لذت بخشی بر روی پوست صورت می شود.

این روش کاملا ایمن بوده و هیچ آثاری مانند زخم یا قرمزی ندارد. ال ای دی تراپی جدیدترین تکنولوژی زیبایی است که برای درمان بیشتر این دستگاه به طور ثابت و براحتی روی تخت قرار میگیرد و دیگر نیازی به نگه داشتن و استفاده از دست نیست. تکنولوژی LED بهترین روش ترکیبی با سرویس های دیگر پوستی میباشد که این دستگاه با ۵ رنگ مختلف و با کارایی های متنوع ارائه می گردد.

ال یی دی تراپی یا LED MASK به شما کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز جهت درمان انواع مشکلات پوستی هدیه میدهد که شدت نور ماسک در آن برای شما قابل تغییر است و نیز دارای تایمر تا ۶۰ دقیقه می باشد . رنگ های ال ای دی آن شامل قرمز آبی سبز زرد و سفید می باشد که در ادامه درباره تک تک رنگ ها و خواص آن خواهیم گفت.

کاربرد های ال ای دی تراپی (نور درمانی)

  • این روش برای افرادی که نشانه های پیری را در صورت و پوست خود احساس می کنند روش ال ای دی تراپی یک روش مناسب برایشان محسوب می گردد. در این روش لایه های عمیق پوست به رشد سلول های جدید و سالم را تحت تاثییر قرار داده و کمک شایانی می کند. امروزه برخی از بانوان برای روشن شدن پوست خود نیز از ال ای دی تراپی (نور درمانی) استفاده می کنند.
  • ال ای دی تراپی یا همان نور درمانی برای درمان جوش های صورت و سفتی بافت پوست نیز کاربرد دارد. این متد با از بین بردن چین و چروک های پوستی به افزایش جریان خون و کلاژن سازی کمک شایانی می کند.
  • درمان کک و مک و لک های پوستی فراوان بر روی پوست با روش ال ای دی تراپی یا نور درمانی قابل رفع است و نیازی به نگرانی نمی باشد . نواحی تیره رنگ و مایل به قهوه ای پوست نیز با بهره مندی از این روش به رنگ روشن در می آید.

رنگ های ال ای دی در دستگاه ال ای دی تراپی

پنج رنگ ال ای دی این ماسک به لایه های عمیق پوست شما نفوذ کرده که سلول های سالم جدید تولید کند نشانه های پیری را کم کند گردش خون را زیاد کند.

  • رنگ ال ای دی آبی با طول موج ۴۳۰-۴۷۰ نانومتر نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند.
  • رنگ ال ای دی سبز با طول موج ۵۲۵-۵۵۰ نانومتر ریلکس کردن پوست ذهن و بدن و نیز درمان پوست های حساس در این طیف قرار می گیرد .همچنین نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند و نیز رنگرفتگی کک ومک و آفتای سوختگی و لک های پیری را درمان می کند.
  • رنگ ال ای دی زرد با طول موج۵۹۰ نانومتر نور زرد بهترین درمان جهت رفع قرمزی پوست میباشد. این طیف رنگی جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهدو قادر به سم زدایی غدد می شود. هم چنین باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود.
  • رنگ ال ای سفید با طول موج۵۹۰ نانومتر نور سفید به تقویت پوست تضعیف شده میپردازد پوست را از حالت شلی درآورده و تقویت میکند پوست را با فواید بسیار ریلکس میکند.
  • رنگ ال ای قرمز۶۵۰-۷۳۰ با طول موج۵۹۰ نانومتر نور قرمز که باعث افزایش جریان خون می شود و در نتیجه آن باعث تحریک فرایند کلاژن سازی می گردد. کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست میشود.

هایفوتراپی

 

برای انجام ال ای دی تراپی با مشاورین کلینیک سیب سبز تماس بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع