ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق چربی در تهران پارس

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • تزریق چربی در تهران پارس
 تزریق چربی در تهران پارس

تزریق چربی در تهران پارس

تزریق چربی در تهران پارس نوعی درمان زیبایی برای پر کردن صورت و یا از بین بردن چین و چروک صورت است. در این روش، چربی از بدن خود فرد و از قسمت هایی مانند ران، پهلو و یا سینه برداشته می شود. چربی برداشته شده به نقاط مطلوب که قصد پر کردن و زیبا کردن آن ناحیه را داریم تزریق می شود. این درمان از سه مرحله تشکیل می شود. گام اول لیپوساکشن ملایم برخی از چربی ها اضافه است. در مرحله دوم سلول های چربی جداسازی و پاک سازی می شوند.

در نهایت در مرحله ی سوم تزریق سلول های چربی به مناطق هدف انجام می شود. یکی از مزایای این درمان نیز برداشتن چربی از بدن خود فرد است. برداشتن چربی از بدن خود فرد منجر می شود که بدن واکنش آلرژیک نسبت به چربی اضافه شده از خود نشان ندهد. در نتیجه تزریق چربی معایب سایر روش ها که منجر به عفونت در بدن می شوند را ندارد.

چربی ها از جاهایی مثل : شکم _ اطراف باسن و پهلو برداشته می‌شود و به نواحی مثل : پیشانی _ اطراف چشم _ گونه _ خط خنده _ لب تزریق می‌شوند. چون چربی از بدن خود شخص برداشته و تزریق می‌شود بنابراین حساسیت یا دفع پیوند وجود ندارد. کاربرد های تزریق عبارتند از :

با افزایش سن بافت چربی کم شده و چین و چروک هایی در صورت به وجود می‌آید که با این تزریق به آنها این مشکلات رفع می‌شوند. مناطق لاغر و فرو رفته صورت مثل : گونه و زیر چشم با این تزریق پر می‌ شوند.

لب ها – گونه ها و چانه برجسته می‌ شوند.

برجسته‌ کردن باسن.

برای بزرگ کردن سینه و بازسازی آن کاربرد دارد.

برای جوانسازی دست و برای پر کردن جای زخم فرو رفته و سوختگی ها به کار می‌‌ رود.

برای لیفت و کشیده شدن پوست و پر کردن صورت از این روش استفاده می ‌شود.

چه کسانی می توانند تزریق چربی انجام دهند؟

تزریق چربی در تهران پارس می تواند چین و چروک های به وجود آمده روی صورت به علت افزایش سن را درمان کند. همچنین این روش برای درمان خطوط لبخند، خطوط اطراف دهان، گودی زیر چشم و موارد دیگر نیز به کار می رود.

این درمان برای پر کردن لپ هایی که حجم خود را از دست داده ­اند نیز به کار می رود. افرادی که از داشتن موارد فوق بر چهره خود ناراحت هستند و به دنبال روشی به منظور زیبا تر کردن خود هستند، می توانند این تزریق را انجام دهند.

افراد مناسب جهت انجام تزریق چربی

به طور کلی کاندیدای تزریق  بزرگ سالانی هستند. که قصد از بین بردن چین و چروک، خطوط خنده و یا حتی از بین افسردگی از ظاهر خود را دارند. همچنین افرادی که به دنبال راهی برای پر کردن حجم لپ های خود هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. این روش برای افراد در سنین جوانی در شرایط خاصی انجام می شود.

انتقال چربی همچنین در بیماران مبتلا به لیپوآتروفی، که از دست دادن چربی در چهره است نیز انجام می شود تزریق چربی در تهران پارس منجر به پر کردن مناطق خالی شده و چهره را جوان تر می کند.

افرادی که از هیچ کدام از موارد بالا را ندارند و قصد انجام این درمان را دارند باید با پزشک خود مشورت کنند. که آیا این درمان کمی به آن ها می کند یا خیر.

مهم ترین مزیت این روش این است که محدودیتی مرتبط با آلرژی وجود ندارد. با این حال در جلسه اول، تمام سابقه های پزشکی و عادات خود را نظیر سیگار کشیدن و استفاده از نوشابه، قرص های ضدبارداری یا مکمل ها را به پزشک خود مطرح کنید. پزشک تشخصیص می دهد که شما مورد مناسبی برای روش فوق هستید یا خیر.

تفاوت بین تزریق چربی و سایر پرکننده های پوستی

مهم ترین تفاوت بین این درمان و سایر پرکننده های پوست در این است که در این روش ماده ی خارجی به بدن تزریق نمی شود. از اینرو این روش برای افرادی که نسبت به پرکننده های شیمیایی حساس هستند بسیار مناسب است.

تفاوت دیگر این روش با سایر روش ها مدت زمان افزایش حجم ناشی از تزریق است. این روش مدت زمان کمتری در مقایسه با سایر روش ها نیاز دارد.

تفاوت مهم دیگر مدت زمان ماندگاری نتایج است. اثرات روش فوق می تواند از چند ماه تا دو سال یا بیشتر دوام داشته باشد. در برخی موارد مدت زمان ماندگاری نتایج بیشتر نیز می شود. اما میزان ماندگاری سایر پرکننده های پوستی حاوی اسیدهیالورونیک طی چند ماه از بین می روند.

آماده شدن جهت انجام تزریق چربی

انجام این تزریق به تنهایی و معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود.  در این بیمار بیهوش نمی شود که به کلی به خواب رود. برخی پزشکان ممکن است برای بیمارانی که نگران هستند از آرام بخش استفاده کنند. اما معمولا آرام بخش مورد استفاده قرار نمی گیرد.

این درمان معمولا در کلینیک پوست و مو و به صورت سرپایی انجام می شود. شما باید دو هفته قبل از فرایند انتقال چربی از مصرف قرص هایی مانند ایبوپروفن جلوگیری کنید. از آنجایی که واکنش آلرژیک نسبت به سلول های چربی وجود ندارد، نیازی به آزمایش آلرژی قبل از درمان نیست.

مزایای تزریق چربی

تزریق چربی چند مزیت اصلی دارد. علاوه بر اصلاح موارد به وجود آمده به علت افزایش سن، ماده ی استفاده شده به عنوان پر کننده طبیعی است. مواد استفاده شده از حیوان و یا مواد مصنوعی دیگر نیست.

علاوه بر این چربی برداشته شده می تواند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. چربی می تواند برای درمان بسیاری از نقص­ های صورت از جمله زخم و افسردگی در پوست را درمان کند.

از همه مهم تر نتایج درمان با این روش نسبت به سایر روش های زیبایی از ماندگاری بیشتری برخوردار است. همچنین این روش  ایمن است. هیچ گونه واکنش آلرژیک به علت تزریق وجود ندارد. زیرا چربی از بدن خود شما برداشته شده و به ناحیه دیگر در بدن خودتان افزوده می شود.

عوارض جانبی و خطرات احتمالی تزریق چربی

خطرات این روش کم است. در برخی موارد، درد و تورم به وجود می­آید که سریع برطرف شده و با قرص هایی که پزشک به شما تجویز می کند درد ناشی از درمان نیز قابل کنترل است.

یکی از مهم ترین معایب این روش این است که چربی تزریق شده به صورت و یا لب شما ممکن است کاملا جذب نشود. این اتفاق برای فرد قابل پیش­بینی نیست. مهارت پزشک در فرایند درمان بسیار مورد اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

عوارض بسیار نادر این درمان، ممکن است شامل واکنش آلرژیک و ایجاد تغییر رنگ در پوست به علت رگ های خونی در محل درمان، خونریزی پس از تزریق باشد.

در برخی موارد محل انتقال چربی ممکن است مناسب نباشد. مدت زمان تاثیر نتایج ممکن است باب میل شما نباشد. یا ممکن است صورت شما چربی افزوده شده را به خوبی قبول نکند.

همچنین امکان دارد شما نتایج مشاهده شده را دوست نداشته باشید و باب میل شما نباشد. قبل از انجام درمان همه ی نگرانی ها و خواسته های خود را با پزشک مطرح کنید. سپس با توجه به هدف خود تزریق را انجام دهید.

هزینه ی تزریق  چربی

هزینه ی درمان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به چند فاکتور در زیر اشاره می شود:

مقدار چربی تزریق شده

تعداد دفعات تزریق چربی

کلینیک پوست و مو که تزریق چربی در آن انجام می شود.

هزینه ی این درمان نسبت به سایر روش های زیبایی بسیار پایین تر است.

 

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل

برای فرم دهی و زاویه سازی صورت دو روش تزریق ژل و تزریق چربی انجام می شود. با توجه به اینکه هر کدام از این روش ها معایب و مزایای خاص خود را دارند، باید این نکته بسیار مهم درباره تزریق چربی را بدانید: که برای حجم بالا و جلسات ترمیم به صرفه تر است.

در بعضی موارد برای ایجاد مادلینگ و حتی جوانسازی صورت نیاز داریم که به همه نواحی گونه، شقیقه، گردن، چانه و فک تزریق انجام دهیم. با توجه به اینکه ژل های معتبر هزینه بالایی دارند تزریق حجم زیادی از آن ها توصیه نمی شود. در مقابل برداشت چربی از بدن خود فرد و تزریق آن در دو نوبت با فاصله زمانی مشخص راهی است که در اکثر موارد به شما پیشنهاد می کنیم.

تزریق چربی به سینه

یکی از روش های زیبایی که در بین بانوان طرفداران بسیاری دارد افزایش سایز سینه ها می باشد. این کار هم از طریق جراحی پروتز سینه و یا با تزریق چربی انجام می شود. با تزریق به سینه می توان مشکلاتی مانند نامتقارن بودن سینه ها را نیز برطرف نمود.

برای تزریق چربی به سینه ها میزان برداشت چربی از نواحی دیگر بدن تفاوت دارد. در ابتدا پزشک بررسی می کند تا تشخیص دهد که چه مقدار افزایش سایز، متناسب با اندام فرد می باشد و به چند سی سی چربی نیاز است. برای افرادی که مقدار چربی کافی در بدن ندارند این روش مناسب نیست و باید به گزینه پروتز روی بیاورند. تزریق چربی به سینه یک عمل سرپایی است در صورتی که انجام پروتز سینه نیاز به بیهوشی عمومی دارد

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع