ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مرکز لیزر

  • خانه
  • -
  • کلینیک سیب سبز
  • -
  • مرکز لیزر
 مرکز لیزر

مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد  لیزردرمانی را به نحو احسن انجام خواهد داد زیرا متد جدید و بهترین تجهیزات را دارد و انجام لیزر با ایمنی بالا به کمک کادردرمانی خود میسر شده است   قبل از اینکه برای انجام لیزر اقدام کنید حتما این سوال را از خود می پرسید که بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست؟

تعداد مراکز لیزر موهای زائد در تهران بسیار زیاد است و هر کدام از آنها ادعا دارند که جزو بهترین ها هستند.
اما تعدادی از آنها با توجه به رعایت اصول و استاندارهای وزارت بهداشت جزء اولین های تهران در این زمینه هستند.

عوامل تعیین کننده بهترین مرکز لیز موهای زائد در تهران

عوامل زیادی روی انجام لیزر مو موثر است و یکی از موارد، کلینیک است. قبل از مطرح کردن ویژگی های بهترین مرکز لیزر مو ( زائد ) اجازه دهید عوامل موثر بر نتیجه خوب لیزردرمانی را بگوییم.

وسایل و تجهیزات لیزر کردن

دستورالعمل های اجرایی قوانین مربوط به اجرای لیزر

معتبر بودن مرکز برای انجام لیزردرمانی

کادر پزشکی مرکز انجام لیزر

خصوصیات شخصی فرد متقاضی

و اما یک مرکز لیزر موهی زائد در تهران دارای ویژگی های زیر خواهد بود.

  • مجوز رسمی دارد

استفاده کردن از دستگاه لیزر نیازمند تخصص است و مجوز استفاده از دستگاه لیزر فقط به پزشکانی که تخصص دارند، داده خواهد شد. اخذ تخصص نیازمند گذراندن دوره و دریافت گواهی نامه است. اگر لیزر مو توسط شخصی غیر از پزشک محول شود ایرادی ندارد اما مجری انجام لیزر باید آموزش های لازم را دیده باشد و با انجام لیزر آشنا باشد.

پزشک متخصص با معاینه بیمار دستگاه را برای بیمار انتخاب و او را درمان خواهد کرد. در ضمن لیزر مو نیازمند مجوز از سوی سازمان بهداشت است و مرکز باید پروانه اشتغال ( برای استفاده از لیزر ) را داشته باشد.

  • پزشک متخصص لیزر مو را انجام دهد

بهترین کلینیک در تهران برای انجام لیزر از پزشک متخصص استفاده خواهد کرد. حتی در جلسات مشاوره باید پزشک متخصص باشد و ادامه روند کار نیز با نظارت پزشک انجام شود.

لیزر مو مثل همه روش های درمانی کم تهاجم، عوارض خود را دارد و یک پزشک متخصص قادر است عوارض احتمالی را پیش بینی کند و اقدامات مورد نیاز را برای جلوگیری از بروز عوارض انجام دهد. در ضمن اگر بیمار دچار عوارض ناگهانی شدید شد پزشک متخصص بهتر درمان را انجام خواهد داد.

در جلسات مربوط به مشاوره برای لیزر درمانی پزشک متخصص به خوبی ابهامات مربوط به مناسب بودن دستگاه لیزر، چگونگی انجام لیزردرمانی، تعداد جلسات لیزر، نتایج لیزردرمانی، نکات پیش و پس از لیزردرمانی، عوارض و خطرات انجام لیزر و بالاخره هزینه را برطرف خواهد کرد.

  • استفاده از بهترین دستگاه

دستگاه های زیادی برای لیزر موهای زائد تولید شده است. دستگاه های لیزر خانگی، آرایشگاهی، تکنولوژی  IPL، حرفه ای و بالینی همه و همه نمونه ای از دستگاه های لیزر هستند که معمولا اثر دائمی دارند. با وجود تنوع بالای دستگاه های لیزر اما با توجه به برند هر دستگاه، کیفیت دستگاه هم متفاوت است.

برخی از بهترین لیزرها شامل الکساندریت، دیود، ان دی یاگ و روبی است که هر کدام فواید و مضررات خود را دارند و نباید گفت که کدام دستگاه لیزر بهترین دستگاه است. برای مثال دستگاه لیزر الکساندریت مناسب پوست های روشن است و دستگاه ان دی یاگ مناسب پوست های تیره یا لیزر دیود دارای قدرت بیشتری است.

  • قیمت های مناسبی دارد

مراکز زیادی برای لیزر مو وجود دارد، با وجود مشابه بودن تکنولوژی اما قیمت ها متفاوت است.  برای لیزر کردن موهای زائد یک مرکز خوب در تهران قیمت منطقی را برای مشتریان خود در نظر خواهد گرفت.

یک کلینیک خوب در تهران برای لیزر مو دارای چند دستگاه است و سعی در استفاده دستگاه های دستگاه های لیزر ساخته شده بهترین شرکت ها را دارد.

 

لیزر، روشی دائم برای حذف موهای زائد

راه های مختلفی برای زدودن موهای زائد وجود دارد که البته زمان بیشتری لازم دارد و با درد و ناراحتی ( و حتی عوارض ) همراه است. لیزر یک راه برای نابودی موهای زائد است و چون روشی دائمی است بسیار طرفدار دارد. تعداد جلسات لیزر با توجه به جنس پوست هر شخص متفاوت خواهد بود و با گذشت زمان موهای زائد زدوده خواهد شد.

دستگاه لیزر به وسیله تابش اشعه کار خواهد کرد یعنی نور دستگاه لیزر مو با تبدیل شدن به گرما باعث نابودی فولیکول مو شده و بدین ترتیب مو از بین خواهد رفت.

فواید لیزر کردن موهای زائد

دو فایده اصلی لیزر کردن موهای زائد:

  1. دوران نقاهت ندارد و موهای زائد خیلی سریع از بین خواهد رفت.
  2. با تعداد جلسات محدود موهای زائد از بین خواهد رفت.

اما شاید برایتان سوال باشد که موهای زائد چه قسمت های از بدن را می شود لیزر کرد. لیزر برای همه قسمت های بدن مورد استفاده است اما به تفکیک به صورت جداگانه به صورت زیر خواهد بود.

لیزر کامل پاها

لیزر ساق پا

لیزر ران

کشاله ران شامل بخش های پشت ران، داخل و خارج از کشاله ران

لیزر دست

لیزر بازو

لیزر ساعد

لیزر شکم و سینه

لیزر خط شکم

لیزر سینه

لیزر شکم به طور جداگانه

گودی کمر

لیزر صورت به طور کامل

لیزر کمربه طور کامل

لیزر پیشانی

چانه

پشت لب

گونه ها فقط مخصوص مردانی که دوست دارند خط ریش شان ثابت باشد.

بکینی

زیربغل

باسن

نکات لازم برای بعد از انجام لیزر

قبل از لیزر کردن دقت کنید که یک مرکز خوب  را برای لیزر کردن موهای زائد انتخاب کنید چون لیزر روشی دائمی است و با رعایت نکات گفته شده از نتیجه خوب انجام لیزر بهره مند شوید.

  • حداقل تا سه روز پس از انجام لیزر نباید حمام آفتاب بگیرید. چه طبیعی و چه مصنوعی
  • تا یک روز پس از انجام لیزر نباید به استخر یا سونا بروید.
  • تا هفت روز پس از لیزر کردن موهای زائد نباید بدون ضدآفتاب جلوی نور خورشید قرار بگیرید.
  • کسانی که زیربغل را لیزر کرده اند نباید تا سه روز از مام و هر گونه ماده معطر استفاده کنند.
  • در روزهای اول پس از لیزر کردن نباید ورزش کنید.
  • قسمت های که لیزر کرده اید را تمیز نگه دارید و سعی کنید خشک باشد.
  • قسمت لیزر شده را نه مالش بدهید و نه دستکاری کنید.
  • اگر قرار است در معرض نور خورشید قرار بگیرید حتما ضدآفتاب بزنید.

چگونگی یافتن بهترین مرکز لیزر موهای زائد  

انتخاب یک مرکز مناسب برای انجام لیزر در تهران نیازمند گذاشتن وقت و توجه زیادی است زیرا تعداد مراکز زیاد است و تنوع در مهارت پزشکان نیز بالاست. پس با اقداماتی که اشاره کرده ایم بهترین مرکز یا کلینیک را برای لیزر کردن موهای زائد بیابید.

جستجوی تان را روی ۳ مرکز محدود کنید و هر مرکزی که انتخاب کرده اید بر اساس بازخود مشتریان باشد. یعنی بشنوید که مشتریان در مورد مرکز چه گفته اند. چنانچه فردی وجود دارد که در مرکز مورد نظر شما لیزر کرده در مورد نتیجه کار از او سوال کنید جواب منفی یا مثبت باشد ارزش شنیدنش را دارد.

پیش از لیزر کردن سعی کنید یک جلسه مشاوره را برای سه مرکز محدود شده در نظر بگیرید. با مراکز تماس گرفته و ببینید که کدام یک از مراکز زیبایی اطلاعات مفید و جامعی را به شما ارائه خواهد داد.

سوالات مهم را به صورت تلفنی بپرسید.  مثل نوع لیزر، پزشک انجام لیزر و غیره. برای انتخاب یکی از مراکز بین سه مرکز در نظر گرفته شده هزینه یا دوری و نزدیکی مرکز را ملاک قرار ندهید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع