ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق چربی صورت

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • تزریق چربی صورت
 تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت و بدن به روشی است که در آن از بافت‌های چربی بدن فرد برای فرم‌ دهی صورت و بدن استفاده می ‌شود. در نتیجه چربی تزریق شده به ناحیه مورد نظر کاملا سازگاز با بدن بیمار بوده. و تقریبا می‌ توان گفت هیچ عارضه جانبی را با خود به همراه ندارد.

مهم‌ تر از همه دارای ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات تزریقی است. در این مقاله سعی کرده ‌ایم تا هر آن چه را که در خصوص تزریق چربی صورت و بدن به زیر پوست باید بدانید صحبت کنیم.

یکی از فاکتورهای مهمی که موجب می‌ شود پوست حالتی سفت و جوان به خود بگیرد چربی ‌های موجود در زیر آن است. چرا که این چربی ‌ها پوست را شفاف ‌تر کرده و مانع از رخ دادن چین و چروک بر روی آن می ‌شود.

از جمله روش‌ های جدیدی که هم اکنون به پیشنهاد بسیاری از پزشکان انجام می ‌شود. و رضایت بیماران را جلب کرده تزریق چربی صورت است. همان طور که از نام آن می ‌توان متوجه شد در این روش چربی‌ های از دست درفته در ناحیه مورد نظر با تزریق دوباره چربی به آن بازگردانده می ‌شود.

اما آن چه باعث محبوبیت بیشتر این روش در میان سایر پرکننده‌ های شده برگرفتن چربی از بافت‌های چربی اضافی خود بدن بیمار است.

بدن دارای چربی است که بافت نرم و عالی دارد. از این رو اخیراً به جای استفاده از موادی که مربوط به بدن حیوانات است و همین طور ژل های مصنوعی و مواد غیر طبیعی از این روش بیشتر استفاده می‌ شود. در روش حجم دهنده چربی مواد از بافت ‌های چربی بدن فرد گرفته می ‌شود. و پس از پردازش و آماده سازی به دیگر نقاط مانند اندام‌ ها و صورت انتقال داده می ‌شود. چربی از مناطقی مانند شکم یا باسن و ران گرفته می‌ شود.

مراحل تزریق چربی به صورت و بدن

تزریق چربی به صورت این امکان را به پزشک می ‌دهد. تا سلول‌های چربی را از یک نقطه در بدن شما بیرون آورده و آن را به نقاطی تزریق کند. که به حجم بیشتری از چربی و همچنین ظاهر بهتری نیاز دارند.

این عمل زیبایی با بیهوشی یا بی‌ حسی موضعی آغاز می ‌شود. البته روش انتخابی به آستانه‌ تحمل شما و هچنین میزان چربی مورد نیاز برای تزریق بستگی خواهد داشت. پس از آن که مرحله‌ی برداشت چربی‌ ها تمام شد، سلول‌ های چربی خالص ‌سازی یا تصفیه می ‌شوند. این سلول ‌ها با قرار گرفتن در دستگاه، از خون و سایر مایعات موجود در آن جدا خواهند شد.

پس از آن پزشک، چربی‌ های خالص شده .را نیز به نقاطی که از قبل انتخاب کرده و نیازمند پرشدن هستند، تزریق می‌ کند. این مرحله‌ آخر تزریق خواهد بود. نتایج حاصل از انتقال چربی به بدن، خیلی زود خود را در ظاهر شما نشان خواهد داد. اما به مرور این تاثیرات ماندگارتر و واضح ‌تر خواهند بود. 

فواید تزریق چربی به بدن و صورت

فواید متعدد تزریق چربی به صورت و بدن، این جراحی را به محبوب ‌ترین جراحی. بین سایر روش ‌های زیبا سازی و جوان سازی در سراسر دنیا تبدیل کرده است. این فرآیند زیبایی، آثار مثبت بسیاری دارد و می‌تواند منجر به ایجاد همان تغییر دلخواه و مورد انتظار در ظاهر شما شود:

دوران ریکاوری کوتاه مدت

آثار جانبی ناشی از تزریق چربی، خیلی زود به طور کامل از بین می‌ روند. در نتیجه دوران رسیدن به بهبودی پس از این عمل، بسیار کوتاه خواهد بود. کمی تورم و التهاب در پوست پس از این انجام جراحی، طبیعی خواهد بود. اما این عوارض فقط برای چند روز ماندگار هستند. عمل تزریق چربی در بدن شما، جای زخم یا خراش عمیقی به جا نمی ‌گذارد و این موضوع در کوتاه شدن دوران ریکاوری، بسیار موثر می‌ باشد.

ماندگاری طولانی مدت

این عمل، یکی از طبیعی ‌ترین جراحی‌های زیبایی است چرا که در آن از چربی ‌های بدن خود شما استفاده می‌ شود. از آن جایی که این چربی ‌ها از بدن شما گرفته شده‌ اند، بدن تحت هیچ شرایطی آن ‌ها را پس نمی‌ زند. البته که اثرات این عمل دائمی نیست و چربی‌ های تزریق شده. سرانجام در بدن پخش می‌ شوند. اما مدت زمان ماندگاری تزریق چربی در صورت و بدن بیشتر از تزریق فیلرها و بوتاکس خواهد بود.

جوان سازی پوست

تزریق چربی با برگرداندن حجم از دست رفته، به ظاهر شما طراوت و شادابی بسیار زیادی می ‌بخشد. به کمک این فرآیند، شما جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌ رسید و وضعیت ظاهری مطلوب ‌تری پیدا می‌کنید. این عمل را البته نمی‌ توان تنها در بازگرداندن حجم از دست رفته موثر دانست .چرا که با استفاده از این تزریق، می ‌توان فرم فوق‌العاده و دلخواه را در سینه‌ ها یا باسن نیز ایجاد کرد.

عدم استفاده از مواد شیمیایی

در تزریق چربی، هیچ خبری از استفاده از مواد شیمیایی و خارجی نخواهد بود. این یک امتیاز بزرگ برای این کار به شمار می ‌رود چرا که عدم استفاده از مواد خارجی، خطر بروز واکنش‌های آلرژیک را به طور کامل از بین خواهد برد. استفاده از برخی فیلرها گاهی منجر به آلرژی در فرد می ‌شود. اما زمانی که از چربی بدن خود استفاده می ‌کنید، دیگر نگران چنین مسئله ‌ای نخواهید بود.

تطبیق پذیری گرافت های چربی

تزریق چربی در بدن، یکی از ساده‌ترین، امن‌ ترین و مناسب‌ ترین عمل‌ های زیبایی به شمار می ‌رود. شما می‌توانید این چربی‌ ها را برای تزریق به دست، لب، چانه، دور چشم، پیشانی، گردن، سینه، باسن، واژن و … استفاده کنید. و مطمئن باشید که بهترین نتیجه را از این کار به دست می ‌آورید. در حقیقت فرقی نمی‌کند چربی‌ها برای تزریق به کدام ناحیه انتخاب می‌ شوند. آن‌ها تاثیر خود را به بهترین شکل ممکن برای شما نشان خواهند داد.

تحریک کلاژن سازی پس از تزریق

سلول‌ های چربی دارای سلول‌ های بنیادی در خود هستند. با تزریق این سلول‌ها، افزون بر سایر تغییرات مثبت که در ظاهر می‌بینید.تولید کلاژن در بافت‌های اطراف نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تولید کلاژن بیشتر، طراوت خوبی به پوست شما می‌بخشد. و در نتیجه پوست، ظاهر بهتری پیدا می‌کند و خاصیت ارتجاعی خود را نیز از دست نمی‌ دهد. این یکی دیگر از اثرات مثبت تزریق چربی صورت به شمار می‌ رود.

رسیدن به ظاهر و فرم دلخواه بدن

به کمک تزریق چربی، شما می ‌توانید از ظاهر دلخواه خود برخوردار شوید. این تزریق می ‌تواند سایز سینه، باسن و سایرمناطق بدن شما را به سایز ایده‌آل شما تغییر دهد. این یک تغییر بسیار خوبی به شمار می‌ رود که موجب افزایش اعتماد به نفس شما شده. و احساس رضایت شما نسبت به ظاهر خود را در پی خواهد داشت.

 

چند توصیه قبل از تزریق چربی به صورت

اگر قصد عمل تزریق چربی را دارید بهتر است از ۵ الی ۶ هفته قبل به چند نکته مهم توجه کنید :

  • فرقی نمی‌کند که فرایند عمل به چه گونه‌ای خواهد بود. بهتر است از چند هفته قبل مصرف آب خود را بالا برده و با این کار به پوست خود آبرسانی کنید. آبرسانی به پوست و تامین آب مورد نیاز بدن قبل از جراحی بسیار مهم می‌ باشد.
  • تا ۶ هفته قبل از عمل تزریق از کشیدن سیگار و قلیان جدا خودداری کنید تا پوست شما آمده جراحی شود.
  • اگر آسپرین و داروهای ضد التهابی مصرف می‌کنید، بهتر است. برای مدتی مصرف آن‌ها را متوقف کنید. برخی از این دارو ها ممکن است . میزان خون‌ رسانی به بدن را افزایش دهند. که این امر موجب انباشت خون در نواحی مختلف بدن شده و کار را برای پزشک سخت می‌ کند.
  • توصیه می‌شود برنامه‌های خود را برای مدتی لغو کنید. تا پس از انجام عمل جراحی مجبور به ترک خانه نشوید. یکی از شروط لازم جهت بهبودی سریع و موثر بودن عمل جراحی، استراحت کافی است.
  • حتما از یک نفر بخواهید که شما را پس از عمل همراهی کرده و به خانه ببرد.

توصیه های روز تزریق چربی به صورت

ممکن است پس از حضور در بیمارستان یا کلینیک شرایطی حاکم باشد. که شما انتظار آن را نداشته باشید. به طور مثال، مدت زمان عمل تزریق چربی به پوست، بستگی به این امر دارد که پزشک چه مقدار چربی برای تزریق به ناحیه مورد نظر نیاز دارد.

طبیعی است که اگر قصد تزریق چربی به باسن یا تزریق چربی به سینه را داشته باشید. مدت زمان عمل طول خواهد کشید و نیاز به تزریق چربی بیشتری است. بهتر است برای حفظ خونسردی و آرامش خود با از توصیه های پزشک استفاده کنید و از استرس و نگرانی دوری کنید.

در اکثر مواقع عمل تزریق چربی به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. اما، در مواقعی ممکن است که پزشک به دلیل شدت بالای عمل مجبور به بیهوش کردن فرد شود. از این رو، حتما خود را برای این شرایط آماده کنید. در برخی از مواقع نیز ممکن است پزشک با توجه به شرایط پیش آماده در حین عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش‌های درمانی کند. مسلما، این تصمیم برای اثربخشی بیشتر گرفته شده و بهتر است. با پزشک خود همکاری کنید.

پس از اینکه عمل تزریق به پایان رسید، به تمام توصیه‌های پزشک گوش کرده و تمام نکات گفته شده را مو به مو انجام دهید. ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه عمل شده یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن قرار دهد. تا پوست آن قسمت از بدن حرکت نکند. اگر پس از عمل احساس درد کردید. هرگز نگران نباشید چراکه این یک امر کاملا طبیعی است.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع