ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق پروفایلو

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • تزریق پروفایلو
 تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو نوعی اسید هیالورونیک است که با تزریق به زیر پوست آن را تحریک به ساخت کلاژن و آب رسانی به پوست می شود. این ژل اثر چندانی در حجم دهی ندارد و بدون افزایش حجم قادر می باشد.

چین و چروک های پوست را برطرف و به جوانی پوست کمک کند. عوارض آن بسیار کم بوده و در مناطق صورت، گردن، زیر بازو، دست ها و نواحی دکلته و سینه تزریق می شود.

تزریق پروفایلو، انتقال این ژل با سرنگ به زیر پوست برای مقاصد زیبایی و درمانی است. ژل پروفیلو PROFHILO توسط شرکت IBSA ارائه شد، این شرکت در زمینه تولید داروهای اسید هیالورونیک می باشد.

این شرکت با استفاده از ترکیبی جدید که متشکل از ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک. با وزن مولکولی بین ۱۱۰۰-۱۴۰۰ کیلو دالتون و ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بین ۸۰-۱۰۰ کیلو دالتون، ترکیبی جدیدی ایجاد کرده است. که غلظت اسید هیالورونیک را در یک سرنگ پروفایلو به ۶۴ میلی گرم رسانده است.

اگر این ترکیب به بیمار تزریق شود اثر اسید هیالورونیک بر اپیدرم باعث آبرسانی و اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا بر درم باعث لیف پوست به طور همزمان شود.

ژل پروفایلو اثر طولانی مدت دارد، همچنین اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا مقاومتش در برابر تخریب تا ۸ برابر بیشتراست. ویسکوزینه پایین پروفایلو سبب می شود که به کمک سوزن گیج ۲۹ بتوانیم اسید هیالورونیک را تزریق کنیم. با این روش هم تزریق با درد کمتری همراه است. و هم این که این ترکیب به خوبی در پوست توزیع می شود.

اسید هیالورونیک با وزن ملکولی کم، آرام آرام از ترکیب پروفایلو جدا می شود و در نتیجه التهاب کم تری ایجاد می شود. سازگاری اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا با پوست بسیار زیاد است. به دلیل این که توسط عوامل شیمیایی به هم متصل نشده اند.

فواصل درمانی پروفایلو به چه صورت است ؟

پروفایلو یک ترکیب هیبرید مقاوم شده است. این ماده نسبت به هیالورونیداز طبیعی بدن از خود مقاومت نشان می دهد. در نتیجه درمان در فواصل بیشتری انجام می گیرد.  فواصل درمانی در روش های معمول تحریک زیستی به صورت هفتگی انجام می شود.

بعد از انجام شدن اولین جلسه درمانی، جلسه بعدی یک ماه بعد انجام می گیرد. سومین جلسه کنترل دو ماه بعد از جلسه دوم صورت می گیرد. این درمان هر ۶ ماه تکرار می شود. با این روش تعداد جلسات کمتر می شود. و درد ناشی از تزریق و احتمال کبودی در هر جلسه کمتر می شود. در نتیجه تحریک پوست منجر به جوانسازی بهتر آن می شود.

 

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

پروفایلو کار افزایش حجم مانند فیلر های پوستی انجام نمی دهد. در نتیجه از پروفایلو نمی توان به مانند فیلر ها برای افزایش حجم نواحی لب ها، گونه و چانه استفاده کرد.

 

 پروفایلو بهتر است یا هایفو

هایفو و پروفایلو از دو روش کاملا متفاوت برای جوان سازی پوست استفاده می کنند. هایفوتراپی با کمک امواج فرا صوت و بدون نیاز به تزریق منجر به افزایش تولید کلاژن در سطح پوست و به تبع آن سفتی پوست می شود. در حالی که پروفایلو یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست است.

کاربرد های ژل پروفایلو

ژل پروفایلو برای جوان سازی، لیفت، باز شدن خطوط و چروک، آبرسانی، رفع شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلفی از صورت، گردن و بدن تزریق می‏ شود. پروفایلو مانند دیگر ژل‏ ها باعث افزایش حجم و برجسته شدن ناحیه تزریقی نمی‏ شود. و هیالورونیک اسید موجود در آن موجب هم سطح، صاف و یک دست شدن پوست می‏ گردد.

هیالورونیک اسید ماده ‏ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می ‏شود. و به مرور زمان مقدار آن در پوست کاهش می ‏یابد و باید آن را جبران کرد.

 

مدت زمان نتیجه گیری از ژل پروفایلو

این محصول جزو روش‏های ایمن، موثر و غیرتهاجمی است. که به دلیل کیفیت و استاندارد بالای آن به صورت بین‏ المللی در کشورهای مختلفی استفاده می شود. نتیجه تزریق پروفایلو در عرض ۸ هفته کامل می شود. و توصیه ما این است که این فرایند درمانی در دو مرحله به فاصله یک ماه انجام شود. تا پس از ۸ ماه بهترین بازخورد را مشاهده نمایید.

 

نواحی مناسب برای ژل پروفایلو

نواحی مورد نظر برای ژل پروفایلو شامل کل صورت، گردن، شانه، دکلته، بازو و روی دست‏ ها می‏ شود. این ژل به دلیل خاصیت درمانی که دارد و موجب افزایش حجم نمی‏ گردد. برای برجسته کردن لب‏ ها، گونه و چانه استفاده نمی ‏شود.

نتیجه تزریق این ژل کاملا تا ۶ ماه قابل مشاهده است. و مدت زمان ماندگاری از فردی به فرد دیگر متفاوت می‏ باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر و موثرتر پس از این دوره یک جلسه ترمیمی دیگر نیاز است.

در هنگام تزریق به دلیل اینکه چندین بار سوزن سرنگ وارد پوست می‏ شود.۳ احتمال التهاب، قرمزی و کبودی وجود دارد. که در عرض چند ساعت برطرف خواهد شد. در ضمن قبل از انجام کار پزشک حتما از پماد بی‏ حسی استفاده می ‏شود.

 

مراقبت های قبل و بعد از تزریق پروفایلو

  • یک هفته قبل و بعد از تزریق این مزوژل از مصرف الکل و کشیدن سیگار خود داری نمایید.
  • اگر در حال مصرف داروی خاصی هستید حتما با پزشک در میان بگذارید.
  • ممکن است بعد از تزریق پوست کمی قرمز، ملتهب و یا کبود شود که کاملا طبیعی است. و پس از چند ساعت برطرف خواهد شد.
  • تا ۲۴ ساعت از محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید. تا از بروز هرگونه حساسیت و یا عوارضی پیشگیری شود و بعد از بهبودی کامل پوست می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی خود استفاده نمایید.
  • در این مدت زمان بهبودی پوست ناحیه تزریق شده را با آب خیلی گرم و یا خیلی سرد شستشو ندهید.
  • در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • حداقل تا یک ماه از انجام دیگر روش های درمانی، زیبایی و جوان سازی دوری کنید.

 

نقاط تزریق ژل پروفایلو

  1. اولین نقطه ای که ژل پروفایلو تزریق می شود. ناحیه ی برآمدگی گونه است که حدودا دو سانتی متر خارج از گوشه خارجی چشم قرار دارد.
  2. دومین نقطه ای که ژل پروفایلو در آن تزریق می شود. ناحیه ی پایه بینی که محل تلاقی خط فرضی افقی بینی به تراگوس و خط فرضی عمودی از وسط مردمک چشم است.
  3. سومین نقطه ی تزریق ژل پروفایلو، تراگوس است. که حدودا یک سانتی متر جلوتر از قسمت پایین تراگوس قرار دارد.
  4. چهارمین نقطه ای که ژل پروفایلو در آن تزریق می شود، نقطه چانه است.
  5. پنجمین نقطه ای که تزریق پروفایلو در آن انجام می شود. زاویه ی  ماندیبولار است که حدودا یک سانتی متر بالا تر از زاویه ی مندبیل می باشد.

آیا ژل پروفایلو افزایش حجم می‌دهد؟

با شنیدن نام ژل پروفایلو ممکن است این مطلب به ذهن خطور کند. که این ژل نیز مانند فیلر ها، برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت به کار برده می‌شود.در صورتی که چنین نیست. با وجود اینکه پس از تزریق ژل پروفایلو به دلیل افزایش کلاژن سازی، ممکن است .پوست سفت تر و پرتر به نظر آید.

ولی در واقع باید بگوییم پروفایلو برای جوان سازی پوست کاربرد دارد. و جهت افزایش حجم می‌توان از انواع فیلرها (پرکننده‌ها) مانند ژوویدرم استفاده نمود. این درمان برای بیمارانی است که علائم قابل مشاهده پیری پوست دارند.

دفعات تزریق پروفایلو

برای موثر بودن پروفایلو شما باید یک دوره درمانی سه جلسه‌ ای داشته باشید. اگر زیر ۴۵ سال هستید. و قابلیت ارتجاعی پوست خوبی دارید. احتمالاً دو نوبت تزریق نیز می‌ تواند برایتان کافی باشد. و پس از آن هر ۶ ماه یک بار تکرار تزریق کفایت می‌ کند.

پروفایلو چقدر موثر است؟

تزریق پروفایلو یک روش سریع است که فقط به پنج تزریق در هر طرف صورت نیاز دارد. و از ابتدا تا انتها، انجام آن کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد. یکی از ویژگی‌ های مهم پروفایلو این است که روشی ماندگار و ایمن می‌باشد. و هر ساله به حداقل نگهداری نیاز دارد. پس از اولین جلسه درمانی، به فاصله یک ماه جلسه دوم انجام می‌ شود. ولی شما همچنان شاهد بهبود نتایج در هفته‌ های ۸ تا ۱۲ خواهید بود.

از آنجا که پس از تزریق ژل پروفایلو، در پوست تولید کلاژن اتفاق می‌افتد، پوست به صورت خود به خود از درون تغییر شکل می دهد. و از تولید مجدد کلاژن بهره مند می شود. در اصل، پروفایلو عارضه پیری پوست را به صورت اصولی درمان می‌ کند. و آن را از ریشه برطرف می‌ نماید، در حالی که اغلب روش های درمانی جوان سازی به عنوان راه حلی موقتی برای پنهان کردن علائم پیری هستند.

پروفایلو به چه صورت تزریق میشود؟

در پنج ناحیه صورت نظیر برآمدگی گونه، نقطه پایه بینی، تراگوس، چانه و زاویه ماندیبولار در هر دو سمت صورت تزریق می گردد. این نواحی که به نواحی زیبایی زیستی یا BAP شهرت دارند از اعصاب و رگ های اصلی صورت به دور می باشند و از حداکثر قابلیت مقدار توزیع هیالورونیک اسید در این نقاط برخوردارند .
همچنین به دلیل تجمع چربی در این نواحی، پس از تزریق پروفایلو پوست به بازسازی و ترمیم بافت های چربی و سلول های خود خواهد پرداخت. در هر کدام از نواحی موردنظر دو دهم سی سی از ژل پروفایلو با سر سرنگ ۲۹ گیج برای کاهش احساس درد به
درون لایه های عمقی پوست (لایه درم) تزریق خواهد شد. در صورت شدت آثار چین و چروک و پیری احتیاج به دوز تزریقی بیشتری خواهد بود

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع