ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین دکتر بوتاکس

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین دکتر بوتاکس
 بهترین دکتر بوتاکس

 بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس:  یکی از موارد تأثیرگذار بر زیبایی، پوست انسان است که نیاز به مراقبت‌ دارد. با افزایش سن چروک‌های زیادی بر روی پوست ایجاد می‌شود که این خطوط‌ها در پیشانی به شکل افقی نمایان است. سپس در قسمت‌های دیگر صورت افزایش یافته و به مرور زمان به چروک‌های عمیق تبدیل می‌شود.

تغییرات به وجود آمده روی پوست بر سلامتی، شادابی و زیبایی آن تأثیر منفی دارد و موجب افتادگی عضله‌های صورت می‌شود. امروزه روش‌های مختلفی برای رفع چروک‌ها و جوانسازی پوست وجود دارد که با پیشرفت علم هر یک از این روش‌ها با عوارض کمتری انجام می‌شود.

یکی از روش‌های رایج و مؤثر برای زیبایی و جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است. یکی از بهترین مراکز درمانی و زیبایی تهران، کلینیک سیب سبز است که با انجام خدمات تزریق بوتاکس در جهت شادابی و جوانسازی پوست فعالیت می‌کند.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس داروی تزریقی است و با فلج کردن عضلات موجب از بین رفتن چروک و خطوط ایجاد شده در صورت می‌شود. بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A به دست می‌آید و عضلات را به طور موقتی فلج می‌کند. در واقع حرکت عضلات موجب ایجاد چین و چروک است که با فلج کردن آن، خطوط از بین می‌رود.

این سم در درمان دارویی تغییر پیدا می‌کند و به شکل‌های متفاوت برای مصارف دارویی به کار می‌رود. تزریق بوتاکس در جهت کاهش چین و چروک صورت توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. از روش‌های غیرتهاجمی زیبایی و جوانسازی پوست به شمار می‌آید. از تأثیرات خوب تزریق بوتاکس می‌توان به کاهش خطوط و چین و چروک‌های ظاهر شده در پوست اشاره کرد.

افراد قبل از هر کاری برای تزریق بوتاکس باید در انتخاب بهترین دکتر بوتاکس دقت کافی داشته باشند. کلینیک سبز ایران در تهران با داشتن بهترین دکتر بوتاکس و انجام تزریق بوتاکس با برندهای مصپورت، دیسپورت و دیستون توانسته است رضایت خاطر افراد را جلب کند.

جوانسازی با بوتاکس:

بهترین مرکز بوتاکس

بر اساس نظرات اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان، تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش‌های ایمن و مؤثر به منظور جوانسازی پوست است. این کار به شکل موضعی انجام می‌شود و اصلا خطری به دنبال ندارد. در تزریق بوتاکس میزان دوز مصرفی بسیار پایین است و عوارض کمتری نسبت به سایر روش‌های درمانی دارد.

بوتاکس با به حداقل رساندن حرکت عضلات و ماهیچه‌ها از ایجاد خطوط بر روی پوست جلوگیری می‌کند و صورت را جوان و زیبا نشان می‌دهد. از مهم‌ترین کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. تزریق بوتاکس زیر چشم برای درمان چروک‌های دور چشم که به پنجه کلاغی معروف است، استفاده می‌شود. بوتاکس برای از بین بردن خط اخم و خطوط میان دو ابرو، رفع خطوط پیشانی، محو کردن خطوط دور لب و خط خنده، کاهش چین و چروک‌های چانه، از بین بردن چروک‌های گردن، تزریق به لب و بالا بردن گوشه آن و … کاربرد زیادی دارد.

کلینیک سبز ایران با ارائه خدمات گسترده زیبایی و مراقبت از پوست در کنار بهترین پزشکان تزریق بوتاکس جزو بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران به شمار می‌آید. افراد می‌توانند برای رفع چروک‌های پوست به کلینیک سبز ایران با عنوان بهترین کلینیک بوتاکس مراجعه کنند.

تزریق بوتاکس در کلینیک سبز ایران با برندهای متفاوت مصپورت، دیسپورت و دیستون انجام می‌شود. در این مرکز پزشک پس از معاینه، میزان چین و چروک روی پوست فرد را تعیین و میزان تزریق بوتاکس را مشخص می‌کند. در کلینیک سبز ایران انواع مختلفی برای تزریق بوتاکس به پوست وجود دارد که از بهترین برندهای معتبر آن می‌توان به مصپورت، دیسپورت و دیستون اشاره کرد.

مصپورت:

مصپورت یکی از بهترین برندهایی است که کشور ایران در تولید آن فعالیت دارد. مصپورت در شرکت‌های دارویی ایران ساخته می‌شود و نسبت به محصولات خارجی از قیمت پایینی برخوردار است. این محصول از سازمان سلامت و دارو دارای تأییدیه است و می‌توان با خیال آسوده از آن استفاده کرد. این داروی تولید داخل با دارا بودن کیفیت مناسب به برخی از کشورها صادر می‌شود و افراد از آن استفاده می‌کنند.

این بوتاکس برای محو کردن خطوط میان ابرو و صورت، کیفیت و کارایی زیادی دارد. مصپورت از مواد توکسین خالص شده، کمپلکس با هماگلوتینین و کلستریدیوم بوتولینوم تیپ آ، ساخته شده است. برای نگهداری مصپورت دمای بین ۲ تا ۸ درجه نیاز است که سالم بماند و اثرات خود را از دست ندهد.

عوارض استفاده از مصپورت در مقایسه با داروهای خارجی بسیار کم است و به پوست آسیب وارد نمی‌کند. این محصول از انتقال پیام‌های عصبی به عضلات جلوگیری کرده و آن‌ها را بی‌حرکت می‌کند. وقتی این عصب‌ها بی‌حس می‌شوند دیگر قادر به حرکت و انجام هیچ فعالیتی نیستند و در محل خود ثابت باقی می‌مانند.

مصپورت بر روی صورت معمولا ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد و ۳ تا ۱۰ روز بعد از تزریق این بوتاکس بر روی پوست، زمان نیاز است تا اثر آن بر روی پوست مشاهده شود. کلینیک سیب سبز از کلینیک‌های زیبایی معتبر در تهران است و افراد می‌توانند برای انتخاب یک برند بوتاکس با این مرکز در ارتباط باشند و از خدمات و راهنمایی‌های آن بهره لازم را ببرند. کلینیک سیب سبز در کنار پزشکان مجرب فرآیند تزریق بوتاکس را در انواع برندها انجام می‌دهد.

دیسپورت:انواع روش‌های جوانسازی با دستگاه

دیسپورت یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین انواع بوتاکس است و از این محصول در کشور ایران بسیار استفاده می‌شود. این بوتاکس در کشور انگلستان تولید و به شکل پودری به کشورهای دیگر عرضه می‌شود. این نوع بوتاکس دارای لاکتوز است و باید آن را در دمای بین ۲ تا ۸ درجه نگهداری کرد تا خاصیت دارویی خود را از دست ندهد. بوتاکس دیسپورت برای از بین رفتن چین و چروک‌های صورت به کار می‌رود.

عملکرد دیسپورت به این گونه است که عضلات ناحیه چروک شده را فلج می‌کند. هنگام تزریق بوتاکس دیسپورت انتخاب پزشک ماهر در کاهش یا افزایش عوارض ناشی از آن بسیار تأثیرگذار است.

بنابراین در انتخاب پزشک باید هوشیار بود تا بتوان بهترین دکتر بوتاکس را انتخاب کرد. بهتر است برای اطمینان از توانایی فرد متخصص به صورت حضوری مراجعه کرد و نمونه‌کارهای او را بررسی کرد.

کلینیک سیب سبز بهترین مرکز بوتاکس تهران است که با در اختیار داشتن پزشکان خبره در زمینه تزریق انواع بوتاکس فعالیت دارد. افراد می‌توانند برای انجام کارهای زیبایی و دریافت مشاوره از متخصصان مشهور این مرکز کمک بگیرند.

دیسپورت یک نوروتوکسینی محسوب می‌شود که مولکول‌های پروتئینی در اطراف آن جمع شده و از ارسال پیام‌های مغز به ناحیه مورد نظر جلوگیری می‌کند. دیسپورت با این فرآیند در کاهش خطوط و چین و چروک پوست مؤثر است.

تفاوت:

دیسپورت در مقایسه با سایر بوتاکس‌ها به صورت عمیق به زیر پوست تزریق می‌شود. از دیگر خصوصیات دیسپورت این است که در این روش پروتئین‌های کمتری اطراف مولکول‌های فعال جمع می‌شوند و به علاوه چون مولکول‌ها اندازه کوچکتری دارند. نتیجه تزریق دیسپورت به ناحیه مورد نظر بسیار سریع‌تر از سایر بوتاکس‌ها مشخص می‌شود.

به طور کلی می‌توان بیان کرد بهترین و محبوب‌ترین برند بوتاکس در ایران و جهان برای رفع چروک و داشتن صورتی سالم، دیسپورت است که محصول شرکت گالدرما انگلستان است و طرفداران زیادی دارد.

تزریق دیستون توسط بهترین دکتر بوتاکس:

دیستون با عنوان دومین برند تولید ایرانی بعد از بوتاکس مصپورت است که در بازار موجود است. این بوتاکس در حجم‌های ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی تولید و عرضه می‌شود. بوتاکس دیستون همانند بوتاکس‌های دیگر سم بوتولونیوم است که از طریق یک باکتری ایجاد می‌شود. با استفاده از تزریق بوتاکس دیستون در ناحیه درمان، حرکت عضلات تضعیف و فلج می‌شود که این کار از چروک شدن صورت جلوگیری می‌کند.

تزریق دیستون از راه‌حل‌های مؤثر برای جوانسازی پوست به شمار می‌آید و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته‌است. بوتاکس دیستون فقط در ناحیه‌ای که تزریق می‌شود اثر می‌گذارد و سایر قسمت‌های صورت واکنشی نشان نمی‌دهد. بنابراین برای هر ناحیه که مدنظر است جوانسازی صورت گیرد باید به آن قسمت بوتاکس دیستون تزریق شود.

عوارض:

با استفاده از این بوتاکس هیچ عارضه‌ای برای بدن به وجود نمی‌آید و بدن به فعالیت خود ادامه می‌دهد. توصیه می‌شود تزریق بوتاکس دیستون حتما باید توسط یک پزشک متخصص و در بهترین کلینیک زیبایی و درمان انجام شود تا بتوان نتیجه رضایت بخشی را به دست آورد. کلینیک سبز ایران با ارائه بهترین برندهای بوتاکس و از جمله آن‌ها بوتاکس دیستون در این زمینه پیشقدم است و متقاضیان می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند. بوتاکس دیستون یکی از روش‌هایی است که در سراسر دنیا از اعتبار زیادی برخوردار است.

به هنگام تزریق بوتاکس دیستون مواردی مانند تورم، کبودی و قرمزی صورت ممکن است ایجاد شود. که همه این موارد طبیعی است و پس از مدتی بهبود پیدا می‌کند و جای هیچ نگرانی نیست. مدت ماندگاری بوتاکس دیستون ۳ تا ۶ ماه است و پس از این مدت نیاز است فرد دوباره به پزشک خود مراجعه کند.

عملکرد بوتاکس دیستون مانند دیگر بوتاکس‌ها باعث از کار افتادن ماهیچه‌های تحت درمان می‌شود و مانع از ایجاد خطوط در این نواحی می‌شود. از طریق این تزریق از آزاد شدن استیل کولین در نواحی مورد نظر ممانعت می‌شود و ماهیچه‌ها قادر نیستند حرکت و انقباض داشته باشند. زمانی که پروتئین‌ها در پایانه عصبی دیگر قادر به حرکت نیستند به ماده‌ای غیر زیان‌آور تبدیل می‌شوند. معمولا به وسیله کلیه‌ها دفع می‌شود و اثری از آن در بدن باقی نمی‌ماند.

مشاوره از بهترین دکتر بوتاکس در تهران

آیا چین و چروک های عمیق و خطوط ظریف باعث احساس پیر شدن شما می شوند؟ آیا هر بار که در آینه به خود نگاه می کنید ، حواس شما را پرت می کنند؟ اگر به هر یک از این سوال ها پاسخ «بله» دهید ، احتمالاً اکنون آماده بوتاکس هستید.
برای سالها ، بوتاکس یکی از درمانهای ضد پیری است. حتی در جراحان من هیوستون ، زنان و مردان برای درمان بوتاکس مراجعه می کنند. این چقدر محبوب و موثر در بازیابی ظاهر جوان به صورت است.
برای تشخیص و انتخاب بهترین بوتاکس حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درمان بوتاکس چگونه کار می کند

قبل از اینکه به بررسی “بطور مداوم” بوتاکس بپردازیم ، بهتر است نحوه درمان را بفهمید.هر بار که ابرو را بلند می کنید، لبخند می زنید یا گریه می کنید عضلات زیر صورت شما منقبض می شوند. این انقباضات عضلانی به شما امکان می دهد حالت های مختلف صورت ایجاد کنید، و از نظر جسمی احساسات درونی خود را نشان دهید.

متأسفانه، این انقباضات باعث می شود چین و چروک ها بیشتر دیده شوند. با گذشت زمان ، چین و چروک ها و خطوط ریز به صورت ثابت در صورت ایجاد می شوند.اینجاست که بوتاکس وارد عمل می شود. تزریق بوتاکس حاوی موادی است که باعث می شود عصب ها نتوانند به عضلات صورت پیامی ارسال کنند تا از انقباض آنها جلوگیری کند. نتایج حاصل از چین و چروک های نرم و آرام تر و خطوط ریز کمتر قابل مشاهده است.

مدت زمان درمان از نظر بهترین دکتر بوتاکس

در حالی که بوتاکس می تواند به طور موقت ارتباط عصبی را مسدود کند ، اثرات آن دائمی نیست. با گذشت ماه ها از شروع درمان ، متوجه بازگشت چین و چروک های قدیمی صورت می شوید. با این حال ، با درمان منظم ، چین و چروک ها کمتر برجسته می شوند.
یکی از جنبه هایی که نتایج درمان بوتاکس شما را تحت تأثیر قرار می دهد تعداد واحدهای مورد استفاده است. اگر مقدار کمتری به ناحیه مورد نظر تزریق شود، نتایج به سرعت از بین می روند.
در طول درمان اولیه ، جراح شما را با دوز کم شروع می کند تا ببیند که درمان بر روی شما چگونه کار می کند. اگر پاسخ مثبت باشد ، جراح ممکن است دوز مصرفی را افزایش دهد.

استراتژی طولانی مدت درمان (نگهداری بهترین بوتاکس)

به طور معمول ، اثرات بوتاکس تا سه تا چهار ماه ادامه دارد. بنابراین ، درمان توصیه شده هر سه تا چهار ماه یک بار است. با این وجود ، اگر عضلات صورت شما شروع به تمرین می کنند تا کمتر منقبض شوند. مدت زمان هر درمان ممکن است بیش از سه یا چهار ماه طولانی شود. به همین دلیل ، برای ایجاد یک برنامه درمانی سفارشی ، کار با جراح ضروری است.
تزریق بوتاکس برای ادامه استفاده بی خطر است ، به شرطی که جراح مجری درمان دارای مجوز و باتجربه باشد. اگر این روش درمانی را در نظر دارید ، ما شما را به مشورت با دکتر شان بوتروس در جراحان من هیوستون توصیه می کنیم. امروز یک قرار ملاقات رزرو کنید.

چین و چروک های دینامیکی

چین و چروک های پویا در اثر حرکت عضلات ایجاد می شوند. مانند چین و چروک هایی که لبخند می زنید ، می خندید یا چشمانتان چشمی است. چین و چروک های پوستی معمول شامل پا کلاغ در اطراف چشم و خطوط روی پیشانی شما است.

بوتاکس از اشکال مختلف سم بوتولینوم برای فلج موقت یا شل شدن فعالیت عضلات استفاده می کند و گزینه خوبی برای چین و چروک های پویاست. این می تواند چین و چروک ها را صاف کرده و ظاهر جوان تر را بازیابی کند.

چین و چروک های استاتیک

چین و چروک های استاتیک به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و کلاژن در پوست شما ، یا آسیب ناشی از آفتاب یا سیگار کشیدن ایجاد می شوند. پوست شما نازک و خشک می شود و به دلیل کاهش حجم ، سایه صورت شما با افزایش سن تغییر می کند. برخی از ارائه دهندگان ممکن است بوتاکس را برای چین و چروک های استاتیک توصیه کنند.

اما مواد پرکننده بسیار موثرتر هستند، پرکننده ها پوست را بالا می برند. خطوط و چین و چروک ها را صاف می کنند ، کاهش حجم را بازیابی می کنند و ظاهر تازه تری به شما می دهند. مواد پرکننده معمولی از جمله اسید هیالورونیک (Juvederm) مخصوصاً برای خطوط ریز و چین و چروک اطراف دهان مناسب هستند. برای بسیاری از افراد ، ترکیبی از بوتاکس و مواد پرکننده بهترین نتیجه را خواهد داشت.
در سایت  کلینیک سیب سبز عکس بوتاکس بهترین دکتر بوتاکس در تهران مشاهده کنید.

بهترین روش جوانسازی

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان  از بهترین دکتر بوتاکس  در کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

منابع

https://www.delgarm.com/lifestyle/healthy

https://royanbeauty.com/nanofat-transfer

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع