ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کدام نوع میکرودرم بهتر است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کدام نوع میکرودرم بهتر است؟
 کدام نوع میکرودرم بهتر است؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش کم تهاجمی است که برای تجدید رنگ و بافت پوست به کار می رود. این روش می تواند ظاهر آفتاب ، چین و چروک ، خطوط ظریف ، لکه های پیری ، اسکار آکنه ، ملاسما و سایر نگرانی ها و شرایط مربوط به پوست را بهبود بخشد.

در این روش از یک اپلیکاتور مخصوص با سطح ساینده استفاده می شود تا لایه جوان و ضخیم پوست را به آرامی لایه برداری کرده تا جوان شود.

یک تکنیک میکرودرم ابریشن ذرات ریز اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم را با خلا / مکش پاشش می کند تا نتیجه همان سطح ساینده را به دست آورد.

میکرودرم ابریژن یک روش ایمن برای اکثر انواع پوست و رنگها به حساب می آید. در صورت داشتن نگرانی های پوستی زیر ، افراد ممکن است تصمیم بگیرند که این روش را انجام دهند.

  • خطوط و چروک های ظریف
  • پر رنگی ، لکه های پیری و لکه های قهوه ای
  • بزرگ شدن منافذ و جوش های سرسیاه
  • جای جوش و آکنه
  • علائم کشش
  • رنگ پوست مات و مبهم
  • رنگ و بافت پوست ناهموار است
  • ملاسما
  • آسیب به خورشید

آماده شدن برای میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر جراحی ، کم تهاجمی است. برای آماده شدن برای انجام این کار باید کارهای کمی انجام دهید.

بهتر است در مورد نگرانی های پوستی خود با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید تا بفهمید آیا میکرودرم ابریژن مناسب شماست یا خیر. درباره هرگونه عمل زیبایی و جراحی گذشته و همچنین آلرژی و شرایط پزشکی بحث کنید.

ممکن است به شما گفته شود که حدود یک هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، کرم های برنزه کننده و اپیلاسیون خودداری کنید. همچنین ممکن است به شما توصیه شود تقریباً سه روز قبل از درمان از استفاده از کرم ها و ماسک های لایه بردار خودداری کنید.

قبل از شروع عمل ، هرگونه آرایش را پاک کرده و صورت خود را تمیز کنید.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

میکرودرم ابریژن یک روش در مطب است که معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. این کار معمولاً توسط یک متخصص مراقبت از پوست دارای مجوز انجام می شود ، که ممکن است تحت نظارت یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی باشد یا نباشد. این بستگی به این دارد که در چه ایالتی زندگی می کنید.

استفاده از بیهوشی یا ماده بی حسی برای میکرودرم ابریژن ضروری نیست.

در حین انتصاب ، شما در یک صندلی دراز کشیده نشسته اید. ارائه دهنده خدمات شما از دستگاه دستی برای اسپری آرام ذرات یا لایه برداری لایه بیرونی پوست در مناطق مورد نظر استفاده خواهد کرد. در پایان درمان ، یک مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب روی پوست شما قرار می گیرد.

میکرودرم ابریژن برای اولین بار توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده در سال ۱۹۹۶ تأیید شد. از آن زمان ، صدها دستگاه میکرودرم ابریژن تولید شده است.

چند روش مختلف برای انجام این روش وجود دارد که براساس دستگاه خاصی استفاده می شود:

هندپیس نوک الماس

یک دسته با نوک الماسی برای لایه برداری ملایم از سلولهای مرده در پوست شما طراحی شده است. در همان زمان ، آنها را بلافاصله مکش می کند.

عمق سایش ممکن است تحت تأثیر فشار وارد شده بر روی هندپیس و همچنین مدت زمان باقی ماندن مکش روی پوست باشد. این نوع اپلیکاتور میکرودرم ابریژن به طور کلی در نواحی حساس تری از صورت مانند نزدیک چشم استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن کریستال

میکرودرم ابریژن کریستال با استفاده از یک دست ساز ساطع کننده کریستال ، به آرامی روی بلورهای ریز اسپری می کند تا لایه های خارجی پوست را از بین ببرد. سلولهای مرده پوست همانند هندپیس نوک الماسه بلافاصله ساکشن می شوند.

انواع مختلفی از کریستال هایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند شامل اکسید آلومینیوم و بی کربنات سدیم است.

هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن یک روش جدیدتر است. این شامل ترکیب همزمان تزریق پوستی محصولات و لایه برداری بدون کریستال است. کل فرآیند تولید کلاژن را تحریک می کند و جریان خون در پوست شما را به حداکثر می رساند.

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

عوارض جانبی شایع میکرودرم ابریژن شامل حساسیت خفیف ، تورم و قرمزی است. این موارد معمولاً ظرف چند ساعت پس از درمان از بین می روند.

ممکن است به شما توصیه شود از یک مرطوب کننده برای به حداقل رساندن پوست خشک و پوسته پوسته استفاده کنید. کبودی جزئی نیز ممکن است رخ دهد. علت این امر بیشتر فرآیند مکش در طول درمان است.

چه انتظاراتی بعد از میکرودرم ابریژن وجود دارد؟

پس از انجام میکرودرم ابریژن نقاهتی وجود ندارد. باید بتوانید بلافاصله فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

پوست خود را مرطوب نگه دارید و از محصولات ملایم مراقبت از پوست استفاده کنید. حداقل یک روز پس از درمان از استفاده از داروهای موضعی آکنه خودداری کنید. محافظت از پوست با ضد آفتاب بسیار مهم است. در طی چند هفته پس از درمان ، پوست شما می تواند نسبت به آفتاب حساس تر باشد.

شما می توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله پس از عمل نتایج قابل توجهی مشاهده کنید. تعداد جلسات میکرودرم ابریژن به شدت مشکلات پوست و همچنین انتظارات شما بستگی دارد.

ارائه دهنده شما به احتمال زیاد طرحی را برای تعداد جلسات اولیه و همچنین درمانهای دوره ای نگهداری طراحی خواهد کرد.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع