ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کمی بیشتر درباره Profhilo® بدانیم

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کمی بیشتر درباره Profhilo® بدانیم
 کمی بیشتر درباره Profhilo® بدانیم

درمان Profhilo®

Profhilo® نوع جدیدی از اسید هیالورونیک است که دارای خواص منحصر به فردی است ، و آن را برای درمان های ضد پیری با نتایج طبیعی عالی می کند. مانند بسیاری از درمان های دیگر ، Profhilo® به کاهش اثرات جسمی و قابل مشاهده روند پیری کمک می کند. با این حال ، Profhilo® خود را با معرفی “اتصال عرضی حرارتی” ، که باعث می شود اسید هیالورونیک در برابر هیالورونیداز ، آنزیمی که به طور طبیعی اسیدهای هیالورونیک و کلاژن را تخریب می کند ، مقاوم کند ، جدا می شود. این تضمین می کند که درمان Profhilo® شما اثر طولانی مدتی خواهد داشت.

 

چرا باید درمان Profhilo® را انتخاب کنید؟

دلیل اصلی انتخاب شما برای درمان Profhilo® در این روش نهفته است. Profhilo® از یک روش منحصر به فرد برای اتصال متقابل اسیدهای هیالورونیک استفاده می کند که از نظر ارزش و ماندگاری بسیار قابل رقابت با سایر برندها است. در کنار تأمین اثر ماندگارتر ، Profhilo® از گزینه های ایمن تر نیز محسوب می شود. این به این دلیل است که Profhilo® هیچ افزودنی شیمیایی ندارد و خطر واکنش فیزیکی را کاهش می دهد.

این نوع نسبتاً جدید اسید هیالورونیک تولید چندین نوع کلاژن (نوع ۱ ، ۳ ، ۴ و ۷) و الاستین را در سلول هایی مانند کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها تحریک می کند. علاوه بر این ، تحقیقات نشان داده است که Profhilo® اثر تحریک کننده ای در تمایز و بقای سلول های بنیادی و سلولهای چربی دارد. این عوارض هنگام انجام یک درمان سنتی هیالورونیک اسید رخ نمی دهد.

 

روش

Profhilo® از طریق تزریق زیر پوستی به مناطق مربوطه سرایت می کند. این روش برای مشتریان ما بسیار ساده و آسان است. در بیشتر موارد ، مقدار ۲ میلی لیتر در ۱۰ نقطه تزریق پخش می شود.  به عنوان مثال ۵ تزریق در هر طرف صورت. ماساژ صورت در این موارد ضروری نخواهد بود ، زیرا ژل به خودی خود پخش می شود. به دلیل تعداد کم تزریق در طی درمان Profhilo® و گزینه ای برای جلوگیری از مناطق خطرناک عروقی ، خطر هماتوم بسیار کم است.

Profhilo® حاوی دو اسید هیالورونیک مختلف است (۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم). از آنجا که این درمان انواع مختلفی از اسیدهای هیالورونیک را ترکیب می کند ، می تواند زیست شناسی پوست شما را تحریک کند. این اثر فقط به صورت ترکیبی اتفاق می افتد. به عبارت دیگر ، کل از مجموع اجزای آن بیشتر است.

 

مناطق

درمان Profhilo® کاربردهای بی شماری برای بهبود کیفیت پوست شما دارد. این روش درمانی بیشتر در ناحیه صورت ، گردن ، بالای بازوها و دستها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای همه این مناطق نرخ یکسانی دریافت می شود. ما توصیه می کنیم درمان های پیگیری را از یک ماه پس از درمان اولیه شروع کنید ، که معمولاً به سه جلسه درمانی کاهش می یابد. همچنین می توانیم هر شش ماه یک تزریق را برنامه ریزی کنیم.

 

قبل و بعد

قبل از درمان

معمولاً برای درمان Profhilo® بیهوشی لازم نیست. به هر حال اگر تمایل به بی حسی دارید ، توصیه می کنیم نیم ساعت قبل از جلسه بیایید تا بتوانیم کرم بی حس کننده را استفاده کنیم. برای جلوگیری از کبودی های احتمالی پس از درمان ، می توانید از قطره Arnica پنج روز قبل از قرار ملاقات استفاده کنید. در کنار این ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم که مکمل های غذایی ، ویتامین ها یا کپسول روغن ماهی را به مدت ۵ روز قبل از درمان ترک کنید. در صورت امکان ، باید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ، ناپروکسن و ایبوپروفن خودداری کنید. اگر این امکان وجود ندارد ، لطفا با پزشک خود مشورت کنید. سرانجام ، ضروری است که ۴۸ ساعت قبل از درمان Profhilo® الکل مصرف نکنید.

 

بعد از درمان

در ۳ روز اول پس از درمان ، توصیه می کنیم از سونا ، حمام یا استخر شنا دور شوید. در این مدت باید از آفتاب گرفتن نیز خودداری کنید. علاوه بر این ، ما از شما می خواهیم که در ۴۸ ساعت اول پس از درمان Profhilo® تحت هیچ درمان فشرده ای قرار نگیرید. این شامل لایه برداری ، اسکراب صورت ، میکرودرمابراشن ، لیزر درمانی و ماساژ بافت عمیق است.

 

زمان بهبودی پس از Profhilo®

اگرچه درمان های Profhilo® بندرت منجر به بروز هرگونه عارضه می شود ، اما احتمال کمی پاسخ التهابی وجود دارد. این می تواند شامل قرمزی و تورم پوست باشد که منجر به خارش و درد می شود. این علائم می توانند ۳ تا ۵ روز باقی بمانند. گاهی اوقات برجستگی های کوچکی روی نقاط تزریق ایجاد می شود ، یا ممکن است در اطراف این نواحی مقداری سفتی پوست داشته باشید. اگر رفع این عوارض طولانی تر شود ، هر وقت خواستید با پزشک معالج خود تماس بگیرید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع