دستگاه لاغری آلیس

دستگاه لاغری آلیس


دستگاه Alice یک شبیه ساز ورزشی و تمرینات منحصر بفرد در زمینه‌ی لاغری و زیبایی اندام، سلامتی و اصلاح وضعیت ناشی (قوس کمر و انحراف ستون فقرات) می باشد. با ارزیابی تخصصی برنامه ی منحصر بفرد برای شما توسط کارشناسان ما تجویز می شود.از برنامه های این دستگاه تبدیل چربی به عضله است.


شما با این دستگاه در ۲۴ جلسه نیم ساعته می توانید %۱۰ چربی های بدن خود را به ۲ کیلو گرم عضله تبدیل کنید و cm 3 از سایز کمر کاهش دهید.

نکته:

۸ ساعت کار با دستگاه شبیه ساز ورزشی برابر با ۴ ماه ورزش روزانه است.علاوه بر این ،دستگاه Alice دارای سیستم اشعه مادون قرمز می باشد که باعث افرایش متابولیسم و کاهش وزن می شود. این اشعه باعث گرم شدن پوست و نسج سلولی زیر جلدی می شود که باعث اتساع رگهای زیر پوست، تسهیل اعمال فیزیولوژیک پوست و سوختن چربی‌های موضعی و عمومی می شود. در ضمن این اشعه خاصیت تسکین درد را نیز دارد که علت آن همان اتساع عروق و بهتر انجام گرفتن عمل دفع سموم و چربی‌های تجزیه شده بافتها می گردد.

 

 

لاغری با دستگاه Alice چگونه انجام می شود ؟

۱- در اثر اتساع عروق، میزان گردش خون موضع افزایش می یابد.

۲- در اثر افزایش جریان خون مقدار اکسیژنی که به بافتها می رسد افزایش می یابد و در نتیجه میزان سوخت و ساز سلولهای موضع گرم شده افزایش می یابد.

۳- به دنبال افزایش متابولیسم بافتها دفع مواد زائد و مضر و چربی‌های تجزیه شده راحت و سریع تر انجام می گیرد.

۴- به دنبال افزایش سوخت و ساز بافتهای بدن عملکرد و کارایی عضلات هم زیاد می شود و در واقع گرما موجب افزایش سرعت فعالیت عضلات و عضلانی شدن بدن فرد می گردد.

۵- بطور خلاصه افزایش درجه حرارت همراه با مکانیسم الکتروتراپی موجب تسهیل فعل و انفعالات شیمیایی و دفع چربی در بدن می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید