ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

تزریق پروفایلو در تهران

  • خانه
  • -
  • مو
  • -
  • تزریق پروفایلو در تهران
 تزریق پروفایلو در تهران

تزریق پروفایلو در تهران

تزریق پروفایلو در تهران بسیار پر طرفدار است. افرادی که به دنبال زیبایی هستند، برای تزریق پروفایلو در جستجوی کلینیک های معتبر هستند. کلینیک زیبایی سیب سبز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در این کاینیک می توانید با پزشک متخصص مشورت کنید. پرسنل مجرب سیب سبز به شما این امکان را می دهند تا بهترین تجربه زیبایی خود را داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد پروفایلو در اختیارتان قرار دهیم.

پروفایلو چیست؟

جراحی زیبایی “پروفایل” به معنای اصلاح و بهبود شکل و ظاهر قسمت‌هایی از چهره یا بدن است که به عنوان پروفایل یا نمایه شناخته می‌شوند. این جراحی‌ها می‌توانند شامل تغییر شکل بینی، فک و صورت، گونه‌ها، فراگنج، گوش و سایر قسمت‌ها باشند. هدف اصلی این نوع جراحی‌ها بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد است. اما همچنین باید به دقت به مزایا و مخاطرات احتمالی این جراحی‌ها توجه کنید و با یک متخصص مشورت کنید.

پروفایل زیبایی به طراحی و ترکیب ویژگی‌هایی از چهره یا بدن اشاره دارد که به عنوان جذابیت و زیبایی شناخته می‌شود. ویژگی‌هایی که ممکن است در پروفایل زیبایی مهم باشند، شامل تعادل بین قسمت‌های چهره، هماهنگی بین اجزای بدن، تناسب و انطباق با استانداردهای زیبایی جامعه، پوست بهداشتی و نرم، و عدم وجود تغییرات غیرطبیعی از طریق جراحی یا تغییرات افراطی می‌باشد. هرچند که تعریف زیبایی ممکن است در جوامع و فرهنگ‌های مختلف متفاوت باشد، اما این ویژگی‌ها به طور عمومی به عنوان عوامل مهم در ایجاد پروفایل زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرند.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران

غظلت هیالورونیک اسید در پروفایلو

پروفایلو حاوی ۳۲ میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم (۸۰-۱۰۰Kda) و ۳۲ میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا (۱۱۰۰-۱۴۰۰Kda) می باشد. این محصول دارای یکی از بالاترین غلظت های هیالورونیک اسید در بین فیلرهای هیالولورنیک اسید دار می باشد که در مجموع ۶۴ میلی گرم هیالورونیک اسید در یک سرنگ ۲ میلی لیتر وجود دارد. نکته قابل توجه این است که می توان با استفاده از یک سوزن گیج ۲۹ از آن استفاده کردد.

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

جراحی زیبایی “پروفایلو” به عنوان یک روش برای بهبود ظاهر و شکل بخش‌هایی از چهره و بدن در نظر گرفته می‌شود. افرادی که احتمالاً می‌توانند به جراحی زیبایی پروفایل فکر کنند عبارتند از:
۱. افرادی که با بخش‌های خاصی از چهره یا بدن خود راضی نیستند و می‌خواهند شکل آنها را تغییر دهند.
۲. افرادی که به دنبال بهبود جزئی در ظاهر خود به منظور افزایش اعتماد به نفس هستند.
۳. افرادی که به عنوان نتیجه عوارض طبیعی یا تغییرات سنی نیاز به بازسازی یا تجدید جوانی برخی قسمت‌های چهره دارند.
۴. افرادی که پس از ضربه یا تصادف به جراحی پلاستیکی نیاز دارند تا ظاهر طبیعی را بازیابی کنند.
مهم است قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی، با یک متخصص پزشکی زیبایی مشورت کنید تا انتظارات و امکانات واقعی شما مورد بررسی قرار گیرد.

مزایای انجام پروفایلو

در پروفایلو، اسید هیالورونیک با وزن مولکول کم به آرامی از هیبرید های ترکیبی اسید هیالورونیک آزاد می شود و بنابراین سبب تحریک سیتوکین های التهابی نمی گردد. پروفایلو باعث هیدراتاسیون پوست به ویژه در اپیدرم می گردد. اسید هیالورونیک با وزن مولکولی زیاد در پروفایلو یک ساختار پایدار از اسید هیالورونیک را در درم فراهم می کند که سبب حجم دادن و لیفتینگ بافت می گردد.

یکی دیگر از مزایای هیبرید پایدار پروفایلو در مقایسه با اسید هیالورونیک با وزن مولکولی زیاد و اسید هیالورونیک با وزن مولکول کم، افزایش سطح ساخت کلاژن نوع I و نوع III در فیبروبلاست و کلاژن نوع IV و VII در کراتینوسیت ها است. این موضوع منجر به بهبود کیفیت پوست و هیدراتاسیون درم و اپیدرم می شود. همچنین افزایش تولید اسید هیالورونیک درونزا و الاستین در پوست باعث جوان تر شدن پوست می شود.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران
دیگر مزایای پروفایلو
۱. بهبود ظاهر: این نوع جراحی می‌تواند بهبود و تغییر شکل بخش‌های مورد نظر از چهره یا بدن را ایجاد کند، که می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و خودرضایی شود.
۲. هماهنگی ظاهری: اگر بخش‌های مختلف چهره یا بدن به طور نامتناسب به نظر می‌رسند، جراحی زیبایی می‌تواند آنها را با هم هماهنگ کند و تعادلی زیبا ایجاد کند.
۳. تجدید جوانی: برخی از جراحی‌های زیبایی می‌توانند علائم پیری را کاهش داده و پوست و بافت‌ها را جوان‌تر به نظر بیاورند.
۴. بازسازی بعد از ضربه: اگر افراد دچار ضربه یا تصادف شده‌اند و بخش‌هایی از بدن یا چهره‌شان آسیب دیده است، جراحی زیبایی می‌تواند به بازسازی طبیعی آنها کمک کند.
۵. تغییرات روحی: بهبود ظاهر می‌تواند اثرات مثبتی بر روحیه و افتخار شخصی داشته باشد و به فرد کمک کند که خودش را بهتر بشناسد و احساس کند.
مهم است توجه داشت که قبل از تصمیم گیری باید با یک پزشک متخصص در زمینه جراحی زیبایی مشورت کنید و تمام جنبه‌های مختلف این تصمیم را بررسی کنید.

عوارض انجام پروفایلو

جراحی زیبایی “پروفایلو” ممکن است همراه با عوارض و ریسک‌هایی همراه باشد. برخی از عوارض ممکن شامل موارد زیر می‌باشند:
۱. عفونت: بعد از جراحی، خطر عفونت در محل عمل وجود دارد که ممکن است نیاز به درمان داشته باشد.
۲. خونریزی و ورم: خونریزی یا ورم در محل عمل یا منطقه اطرافی آن ممکن است رخ دهد.
۳. ندوب‌ها: پس از جراحی، ندوب و تغییرات پوستی ممکن است شکل بگیرند که ممکن است در نهایت تاثیری بر ظاهر داشته باشند.
۴. حساسیت و التهاب: برخی از افراد ممکن است به جراحی حساسیت نشان دهند و به التهاب یا تحریک پاسخ دهند.
۵. عدم تطابق با تصورات: نتایج جراحی ممکن است با تصورات اولیه فرد مغایرت داشته باشد و منجر به نارضایتی شود.
۶. تغییرات دائمی: بعضی جراحی‌ها تغییرات دائمی در ظاهر ایجاد می‌کنند و اصلاح آنها ممکن نیست.
۷. خطر‌های تخت‌ریه: در مواردی که جراحی با تخت‌ریه انجام می‌شود، ریسک‌های مرتبط با این نوع بخش‌های بدن نیز وجود دارد.
۸. نتایج ناخواسته: در برخی موارد، نتایج نهایی جراحی ممکن است با تصورات شما مطابقت نداشته باشد.
همچنین، برای هر فرد و هر نوع جراحی، عوارض و ریسک‌ها ممکن است متفاوت باشند. قبل از تصمیم گیری، مهم است با پزشک خود مشورت کنید و اطلاعات دقیق‌تری در مورد عوارض محتمل را دریافت کنید.

نواحی مختلف تزریق ژل پروفایلو

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که درباره ژل پروفایلو وجود دارد این است که این ژل برای تزریق در کدام نواحی مناسب است؟ پاسخ ساده است، به طور کلی ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود. تزریق این ژل در نواحی مختلف صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها شده و فرمی طبیعی به صورت می‌بخشد.

اگر نواحی تزریق ژل در صورت را دقیق‌تر بررسی کنیم، خواهیم دید که ۵ نقطه اساسی در صورت برای تزریق ژل پروفایلو وجود دارد. این نقاط با نام نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند و دارای بیشترین مقدار هیالورونیک اسید هستند. بنابراین کاهش حجم این ماده در نقاط زیبایی زیستی می‌تواند چین و چروک عمیق‌تری در آن‌ها ایجاد کند.

ویژگی مشترک نقاط زیبایی زیستی این است که همگی از رگ‌ها و اعصاب مهم دور هستند و بنابراین تزریق در این نواحی کاملا بی‌خطر است. البته این موضوع به این معنا نیست که شما نباید درباره اعتبار مرکز تزریق یا تخصص پزشک تحقیق کنید. بلکه به این معنا است که اگر تزریق را در مراکز معتبر انجام دهید خطری متوجه شما نخواهد بود. پنج نقطه زیبایی زیستی در صورت شامل بخش‌های زیر می‌شوند.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران
برآمدگی گونه

قسمت بالای گونه در حدود دو سانتیمتری گوشه خارجی چشم،

پایه بینی

در صورتی که خطی فرضی از میانه مردمک چشم به پایین در نظر بگیرید و خطی نیز در امتداد لاله گوش به صورت افقی به سمت پره‌های بینی بکشیم، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی خواهد بود.

تراگوس

 این نقطه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار دارد.

چانه

 اگر از وسط چانه خطی فرضی به صورت عمودی رسم کنیم و از یک سوم بالایی همان خط، خط فرضی افقی بکشیم، باید از محل تقاطع دو خط ۱.۵ سانتیمتر به سمت گوشه لب حرکت کنیم تا نقطه چانه به دست آید.

زاویه ماندیبولار

 اگر از کنار گوش خود به سمت پایین حرکت کرده و فک پایینی خود را لمس کنید، زاویه‌ای را احساس خواهید کرد که به آن زاویه ماندیبولار گفته و یکی از نقاط زیبایی زیستی در تزریق ژل پروفایلو محسوب می‌شود.

تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف صورت باعث کندتر شدن روند پیری این نقاط شده و علائم پیری را برطرف می‌کند. به علاوه از این شیوه می‌توان برای برجسته‌تر کردن گونه‌ها به صورتی طبیعی استفاده کرد. شما می‌توانید این روش را به عنوان روشی مطمئن برای رفع چین و چروک‌های سطحی و عمیق در نواحی مختلف صورت امتحان کرده و خیلی زود نتایج آن را ببینید. به علاوه استحکام و انعطاف پذیری در کنار شفافیت پوست هدیه‌ای است که تزریق ژل پروفایلو در نقاط زیبایی زیستی صورت به شما خواهد داد.

به جز نواحی مختلف صورت می‌توان از تزریق ژل پروفایلو برای رفع شل شدگی، افتادگی یا چین و چروک پوستی استفاده کرد. این نواحی شامل گردن، سینه، بازو و دست می‌شوند. توجه کنید که حساسیت تزریق ژل در نواحی مختلف گردن بالا است. بنابراین این کار باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر انجام بگیرد. منظور از تزریق ژل سینه نیز ناحیه دکلته است. به هر حال تزریق ژل پروفایلو در هریک از این نواحی می‌تواند پوست را محکم‌تر کرده، خاصیت ارتجاعی آن را حفظ کند و باعث کوچک‌تر شدن منافذ پوستی شود.

پروفایلو بر روی صورت چه تاثیری دارد؟

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. این ماده انقلابی جدید در روشهای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت پوست به این وسیله زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد شد. تزریق ژل پروفایلو برای افرادی به کار می رود که نشانه های پیری روی پوست آنها ظاهر شده است.

ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده پوستی نیست بلکه یک ژل اسید هیالورونیک با قابلیت انتشار (در بافت) است. این محصول یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان افتادگی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی است که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. در حال حاضر پروفایلو تنها درمان در نوع خود است، ژل پروفایلو پوست را از درون بازسازی می کند و می تواند ظرف ۲ هفته نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد کند.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که پوستشان پیر شده، پوست خسته ای دارند و یا حجم پوست آنها تحلیل رفته، مناسب است. پروفایلو را در مراحل درمان به قسمت های مختلف صورت می زنند که در قسمت های تزریق شده، غلظت هیالورونیک اسید بالاست و سپس این رطوبت بالا به پوست باعث شفافیت و تحریک آن برای کلاژن سازی می شود.

این ژل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود. ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. ویژگی پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود انعطاف پوست و سفت کردن قسمت هایی مثل گردن، اطراف دهان و دست ها بدون هیچ گونه علائمی از ظاهر مصنوعی تبدیل کرده است.

بیشتر افراد این درمان را برای ناحیه بین چانه و گونه برای سفت کردن پوست انجام می دهند. علائم سفت شدن پوست در این روش بعد از ۸ هفته کم کم ظاهر می شود. البته توصیه می شود که بعد از چهار هفته این درمان را مجدداً تکرار کنید.

تفاوت پروفایلو و فیلر پوستی در چیست؟

در حالی که هر دو از یک جز جزء مشابه هیالورونیک اسید، ساخته می شوند، اما عملکردهای متفاوتی دارند. ژل فیلر پوستی برای حجم دهی ناحیه خاصی مانند لب ها و گونه ها تزریق می شود و به طور معمول در پوست اطراف پخش نمی شود. به این ترتیب، ساختار طبیعی صورت شما را تقویت می کند تا گونه های زاویه دار یا لب های پرتری داشته باشید. عملکرد پروفایلو بسیار متفاوت می باشد زیرا ۱۰۰ درصد از هیالورونیک اسید ساخته شده است، در حالی که فیلرهای پوستی اجزای دیگری نیز دارند. از آنجا که از یک ماده پوستی کاملاً طبیعی ساخته شده است، یکپارچه با پوست ترکیب شده و به طور یکنواخت در پوست پخش می شود. این روش درمانی ضمن حفظ تولید کلاژن و الاستین و پروتئین های ضروری پوست، به حفظ سطح رطوبت پوست نیز کمک می کند.

آیا پروفایلو برای هر پوستی موثر است؟

ما پس از ۲۵ سالگی مقدار قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید از دست می دهیم. پس بهتر است در این سن از درمان های پیشگیرانه استفاده کنیم. بسیاری از افراد با دیدن اولین چروک، از تزریق ضد چروک استفاده می کنند. اگر احساس می کنید کیفیت بافت صورت شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و ممکن است برای سن خود پیرتر به نظر برسید، اما هنوز آماده استفاده از مواد دارویی نیستید، پروفایلو می تواند بهترین درمان برای شما باشد.

پروفایلو، یک مرطوب کننده تزریقی

پروفایلو یک مرطوب کننده تزریقی است که باعث جوان سازی، آبرسانی و تقویت سلول های پوست می شود. در این درمان از اسید هیالورونیک تثبیت شده استفاده می شود که به خارج از ناحیه تزریق پخش می شود. این ماده یک لایه اتصال دهنده به آب در زیر پوست ایجاد می کند تا باعث جوان سازی کامل صورت شود؛ در حالی که ساختار صورت دست نخورده می ماند. این امر جهت ایجاد درخشش پوست از درون و بهبود کیفیت بافت و استحکام پوست می باشد. این روش درمانی برای افرادی ایده آل است که به دنبال تغییر در ظاهر خود نیستند، اما به تقویت آن اهمیت می دهند.

پروفایلو به یکی از پرطرفدارترین درمان ها برای بهبود کیفیت پوست، بافت و استحکام آن تبدیل شده است. اینکه بسیاری از افراد به دلیل ظرافت و قدرت القا کننده درخشش پوست، طرفدار آن هستند. پروفایلو می تواند باعث جوان سازی صورت نیز شود.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران

چرا پوست شما به چیزی بیشتر از مرطوب کننده های موضعی نیاز دارد؟

آرایش ، قرار گرفتن در معرض آفتاب، آلاینده های هوا و خشک شدن هوا موجب از بین رفتن طراوت و شادابی پوست می شوند. از آنجا که پوست ما اولین مانع ما در برابر دنیای خارج است، برای احیای سلامتی اغلب به مرطوب کننده نیاز دارد. وقتی می خواهید نتایج واقعاً موثری داشته باشید، باید به زیر لایه بالایی پوست برویم. کلاژن که در اکثر مرطوب کننده های موضعی وجود دارد، برای سستی و استحکام پوست ضروری است، اما مولکول های آن برای نفوذ به لایه بالایی پوست بسیار بزرگ هستند.

به همین ترتیب، اسید هیالورونیک که جزء اصلی در اکثر فیلرهای پوستی معتبر می باشد، قادر است بیش از ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب نگه دارد تا به هیدراته کردن بدن کمک کند. این مورد نیز به بررسی دقیق مولکولی نیاز دارد، زیرا بسیاری از محصولات نمی توانند وزن مولکولی مناسبی را برای جذب در پوست بدست آورند. محصولات موضعی توان درمانی محصولات تزریقی را ندارند و برای اثرگذاری بیشتر و ماندگارتر باید از محصولات تزریقی استفاده کرد.

مراقبت های بعد از انجام پروفایلو

توجه کنید که دقت در انجام مراقبت‌های پس از تزریق ژل در میزان اثرگذاری ژل و طبیعی‌تر شدن نتایج آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. به علاوه انجام این مراقبت‌ها باعث می‌شود احتمال هرگونه خطری به صفر رسیده و عوارض ایجاد شده زودتر از بین بروند. در صورتی که تزریق ژل پروفایلو را انجام دادید، حتما مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

  • از لمس، فشار یا ماساژ محل‌های تزریق خودداری کنید.
  • اگر تزریق را در صورت انجام داده‌اید از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.
  • حتی‌الامکان تا چند روز پس از تزریق بر روی صورت نخوابید.
  • مصرف دخانیات و الکل را تا حداقل یک هفته پس از تزریق آغاز نکنید.
  • تا سه روز پس از تزریق از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.
  • از کمپرس یخ بر روی محل‌های تزریق استفاده کنید تا عوارض تزریق زودتر از بین بروند.
  • تا چند روز از رفتن به استخر، سونا یا حمام بخار و حتی شست و شوی محل‌های تزریق با آب گرم خودداری کنید.
  • حتی‌الامکان از نور خورشید دوری کرده و در صورتی که مجبور به خروج از خانه هستید، از کرم ضد آفتاب بدون رنگ و بو با حداقل spf سی درصد استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش کردن تا چند روز پس از تزریق خودداری کنید.

پروفایلو چگونه عمل می کند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است. در مورد تزریق ژل لب و مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

این ماده در ۲ جلسه و ظرف مدت یک دوره ۴ هفته ای به زیر سطح پوست تزریق می شود. ژل پروفایلو به سرعت در زیر پوست توزیع می شود تا آب رسانی را افزایش داده و به دنبال آن، چروک و خطوط ریز صاف شوند.

چنین عملکردی در نهایت به بهبود بافت پوست منجر می شود.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران

چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

افراد پس از رسیدن به ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد ۳۰ سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

در چه مواردی از این ژل استفاده کنیم؟

ژل پروفایلو فایل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. در مورد ژل لب مدل روسی بیشتر بخوانید.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

پروفایلو به دلیل نحوه ساخت آن قادر به افزایش حجم، همانند فیلر های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت (مانند لب ها، گونه و چانه) به کار گرفت.

پروفایلو در درجه اول یک روش درمانی آبرسان بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود. این توزیع متوازن، حجم پوست را افزایش داده و ظاهری با قوام بیشتر به آن می دهد.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران

آیا پروفایلو برای پوست من مناسب است؟

افراد پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. در این سن، افراد شروع به در نظر گرفتن استفاده از درمان های پیشگیرانه می کنند.

این سن، زمانی است که با ظاهر شدن اولین خطوط، افراد اولین تزریقات ضد چروک خود را در نظر می گیرند. در صورتی که احساس می کنید، کیفیت بافت پوست شما به طرز قابل توجهی افت کرده، پیرتر از سن خود به نظر رسیده و برای استفاده از فیلر های پوستی آمادگی ندارید، پروفایلو بهترین درمان برای شما می باشد.

پروفایلو یک فیلر نیست؛ بلکه یک ژل هیالورونیک اسید جدید و یکی از آخرین ابتکارها جهت درمان سستی پوست می باشد.

پروفایلو در واقع با بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست، تمامی فرایند های زیبایی یا آرایشی را تکمیل می کند.

این روش یکی از بالا ترین غلظت های هیالورونیک اسید را در بازار دارد. این ژل، جایزه زیبایی را به منظور بهترین محصول ابتکاری سال دریافت کرده است.

ژل پروفایلو پس از تزریق، دربافت توزیع و ظرف مدت ۴ هفته تولید، ۴ نوع مختلف از کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این ماده نیازی به ماساژ دادن نداشته و هیچ گونه برآمدگی از خود بر جای نمی گذارد.

ژل پروفایلو به دلیل خاصیت انتشاری که دارد، تنها به ۵ تزریق در هر سمت از صورت نیاز داشته که یعنی بیماران، این درمان را نسبت به موارد دیگر راحت تر می یابند.

پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است ؟ نتایج حاصل از  درمان پروفایلو در اغلب اوقات تا ۶ ماه دوام داشته؛ اما می تواند از یک فرد تا فردی دیگر متفاوت باشد.

چه نتایجی را می توان از پروفایلو انتظار داشت؟

تنها پس از یک دوره پروفایلو که شامل ۳ جلسه تزریق با ۴ هفته فاصله می باشد، می توان انتظار آبرسانی قابل توجهی را به پوست داشت. این آب رسانی پوست را درخشان کرده و خطوط ریز را از بین می برد.

فرد متوجه پوستی صاف و سفت تر می شود. حتی در افرادی که پوستی بسیار چروکیده دارند نیز ایجاد شدن بهبود در بافت پوست غیر قابل انکار است. این درمان می تواند پس از ۶ ماه در مواردی که نیاز به ترمیم است، دوباره تکرار شود.

به چند بار درمان نیاز خواهم داشت؟

جهت دستیابی به بهترین نتایج بلند مدت، انجام دو جلسه درمانی با یک بازه ۴ هفته در میان، پیشنهاد می گردد. برخی افراد می توانند نتایج را در همان هفته اول مشاهده کنند؛اما بهترین نتایج این روش درمانی ۴ هفته پس از دومین جلسه درمان، قابل مشاهده خواهند بود.

توصیه های پیش درمانی پروفایلو

لطفا به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از استفاده هر گونه الکل خودداری کنید. همچنین، توصیه می کنیم بجز در موارد ابتلا به بیماری های مزمن پزشکی، از مصرف داروی آسپرین یا دیگر داروهای ضد التهاب غیر استروییدی،چند روز پیش از درمان اجتناب کنید.

خودداری از مصرف این داروها خطر کبودی در محل تزریق را از بین می برد. در ارتباط با هر گونه نگرانی خود از تکنسین پزشکی سوال بپرسید.

تزریق پروفایلو در تهران
تزریق پروفایلو در تهران
 آیا باید انتظار ایجاد برآمدگی در محل تزریق پروفایلو را داشت؟ این برآمدگی ها تا چه مدت باقی می مانند؟

پس از انجام درمان پروفایلو این امکان وجود دارد که برآمدگی های موضعی در محل تزریق به وجود آیند. این برآمدگی ها معمولا ۴ تا ۶ ساعت پس از درمان فروکش می کنند،  اما می توانند تا ۲۴ ساعت نیز دوام داشته باشند.

همه افراد به این تورم ها دچار نمی شوند. در صورت انجام درمان و داشتن نگرانی با پزشک، تماس بگیرید.

 آیا پس از انجام درمان، به استراحت نیاز خواهم داشت؟

مدت استراحت پس از این تزریق ژل پروفایلو، کمترین مقدار است. هنگامی که از تکنیک ۵ نقطه در هر طرف صورت برای تزریق استفاده می شود، هر نقطه بلافاصله قابل دیدن است. با این حال، این نقاط به سرعت شروع به فروکش کردن کرده و تا روز بعد به طور کامل از بین می روند.

پس از این درمان، توصیه می شود تا از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی به مدت ۲۴ ساعت اجتناب شود. لطفا علاوه بر آن، به مدت ۴۸ ساعت، از انجام فرایندهای زیبایی بیشتر خودداری نمایید.

همچنین، رفتن به سونا یا حمام بخار در چند روز اول پس از درمان توصیه نمی گردد. در صورت بروز هر گونه کبودی یا تورم مداوم بهترین کار اجتناب از قرار گیری در معرض نور خورشید است.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع