ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین مرکز لیزر مو های زائد

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • بهترین مرکز لیزر مو های زائد
 بهترین مرکز لیزر مو های زائد

بهترین مرکز لیزر مو های زائد

بهترین مرکز لیزر مو های زائد کجاست و چه امکاناتی دارد ؟. در ادامه مطلب به این سوالات خواهیم پرداخت بات ما همراه باشید. در واقع  لیزر یک وسیله الکترونیکی است. که با تقویت فوتون ها با انرژی بیشتر در اثر برخورد با فوتون های دیگر، پرتوی شدید از نور تک رنگ را ایجاد می کند. پرتوهای لیزر می توانند مسافت های گسترده و بدون پراکندگی را طی کنند. و انرژی زیادی را به همراه داشته باشند.

بنظر می رسد این تعریف برای عملکرد لیزر موهای زائد کمی پیچیده شد! خوب، در اصل لیزر پرتویی از نور بسیار قوی و بسیار متمرکز تشکیل شده است. لیزرها در طیف گسترده ای از برنامه ها، از صنعت و ارتباطات گرفته تا نقشه برداری استفاده می شوند. لیزر موهای زائد برای لیزرهای مخصوص پزشکی طراحی شده اند که استفاده از آن در پوست انسان بی خطر است.

شناخت سه مرحله رشد مو برای درک بهتر عملکرد لیزر مو

برای درک نحوه عمل کرد لیزر موهای زائد، لازم است مراحل مختلف رشد مو را درک کنید. مو ۳ مرحله مختلف رشد دارد و همه موها به طور هم زمان رشد نمی کنند. به همین دلیل ممکن است بعضی مواقع که یک هفته موم می کنید. مو دوباره شروع به رشد می کند. معمولاً این موهای تازه رشد کرده مویی نیست. که یک هفته قبل از آن از بدن خود حذف کرده اید . بلکه موهایی از فولیکول دیگر هستند. که در مرحله دیگری از رشد قرار داشته اند.

سه مرحله مختلف رشد مو عبارتند از:

آناژن – مرحله رشد فعال. در این مرحله، کف فولیکول مو (لامپ)  به درم وصل شده. و خون آن از طریق پاپیلای پوستی تامین می گردد.

کاتاژن – مرحله انتقال. فولیکول مو شروع به مردن می کند و وارد فاز کاتاژن می شود.

تلوژن – مرحله استراحت. در این مرحله آناژن مو غیرفعال است. و موهای وصل شده به راحتی از بین می روند.

عملکرد لیزر موها چگونه است؟

به طور خلاصه و ساده، لیزر موهای زائد با تبدیل نور پرتوی لیزر به گرما کار می کند. نور به رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود. رنگدانه تیره نور را جذب می کند و آن را به گرما تبدیل می کند. سپس گرما بر روی فولیکول های مو تأثیر می گذارد. تا از رشد مو جلوگیری کند.

برای از بین بردن فولیکول مو، لامپ فولیکول مو که در آن خون موها با رشد اکسیژن فراهم می گردد. باید نابود شود و همچنین حذف سلول های بنیادی که مسئول بازسازی موها هستند. نیز باید نابود گردد. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید . به دمای حدود ۷۰ درجه نیازمند می باشید. عملکرد لیزر موهای زائد یک امر بسیار ساده و قابل درک می باشد.

مو های تیره تر و ضخیم تر، رنگدانه بیشتری را در خود نگه می دارند و باعث جذب نور بیشتری می شوند. به همین دلیل مهم است که موهای خود را قبل از لیزر کردن، موم نکنید. و یا آن ها را پاک سازی نکنید. زیرا اگر مو در پوست وجود نداشته باشد، راهی برای درمان لیزر با آن وجود ندارد.

برای یادآوری، آنچه اتفاق می افتد این است که نور ساطع می شود.سپس توسط رنگدانه در مو جذب می شود. از طریق موها عبور می کند و به گرما تبدیل می شود و ریشه را از بین می برد. آن مو از بین می رود و رشد نمی کند! این تعریف بسیار ساده و مؤثر می باشد.

آیا  بازده لیزر موهای زائد برای حذف موهای زائد بدن دائمی است؟

۳ عامل اصلی وجود دارد که می تواند بر دائمی و غیر دائمی بودن لیزر موهاز زائد، تأثیر بگذارد. فقط موهای مرحله رشد موهایی که در مرحله آناژن هستند. با موفقیت قابل رفع هستند، اما همه موها در همان زمان رشد نمی کنند. به عنوان مثال، در هر زمان مشخصی روی بدن ما، فقط حدود ۲۰-۴۰٪ مو در حال رشد است.

(در مرحله آناژن) بقیه یا در مرحله انتقال یا استراحت هستند. به همین دلیل برای رسیدن به موهای مختلف هنگام ورود به مرحله رشد، یک دوره درمانی لازم است. درمان ها هر ۸ هفته برای بدن و ۴ هفته برای صورت است.

ثانیا، فقط موهایی که رنگدانه دارند قابل رفع می باشند. اگر موهای سفید، خاکستری، بلوند یا قرمز دارید، مهم است. بدانید رفع موهای زائد شما همیشگی نخواهد بود. زیرا هیچ رنگدانه ای تیره در این موها برای نگه داشتن نور وجود ندارد.

بنابراین لیزر نمی تواند گرمای کافی برای از بین بردن مو ایجاد کند. همچنین موهای ریزتر و ملایم تر، به دلیل دارا بودن کمتر رنگدانه در موها، از حذف موهای دائمی نمی توانند بهره بگیرند.

موهای ضخیم تر و تیره تر، رنگدانه بیشتری را در خود جای می دهند. به این معنی که نور جذب شده، به گرما تبدیل می شود. و به دمای حدود ۷۰ درجه می رسد و باعث از بین رفتن ریشه مو می شود. اگر این درجه حرارت به دست نیامده باشد.

فقط به مو آسیب می رساند که باعث می شود موهای ریزتر و روشن تر رشد کنند. در این حالت فولیکول مو به طور موثری از بین نمی رود.

و عامل سوم رنگ پوست است. هر چه پوست شما روشن تر باشد، میزان تسلط (شدت) بیشتری که می توان با آن درمان کنید بالاتر است. اگر پوست شما تیره تر است. متخصص برای حذف موهای زائد بدن شما نیاز به استفاده از مهارت کم تری می باشد.

 

لیزرهای مختلف برای بیماران با رنگ پوست های مختلف

تکنیک های بهترین مرکز لیزر مو های زائد  امروزه با توجه به میزان مورد انتظار از تقابل پوست و مو، برای مطابقت با بیمار با یک نوع لیزر خاص طراحی شده است. به عنوان مثال ، یک متخصص لیزر موهای زائد ممکن است. یک لیزر یاقوت ۳/۶۹۴ نانومتر (طول موج) را برای هدف قرار دادن فردی با پوست کم رنگ انتخاب کند. در همین حال، ممکن است بیمار با پوست تیره تری تحت درمان با لیزر ۱۰۶۴ نانومتری قرار بگیرد.

سایر گزینه های موجود در زمینه لیزر موهای زائد شامل: الکساندریت، ۷۵۵ نانومتر لیزر (برای همه نوع پوست استفاده می شود). دایود پالس شده. لیزر ۸۱۰ نانومتر (برای رنگ پوست های کمرنگ تا متوسط ​​پوست استفاده می شود). و یک منبع نور پالس شدید ۶۵۰ نانومتر (که از نظر فنی “لیزر” نیست، اما اغلب به عنوان یک گزینه درج می شود).

علاوه بر این، روش مدرن لیزر موهای زائد، رنگ پوست بیمار را در نظر گرفته. و از آن به عنوان مبنایی برای ارزیابی میزان نیاز به گرما در موهای موجود در پوست گفته شده. استفاده می کند تا به درستی مورد بررسی قرار گیرند.

 

گرفتن بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد

برای رسیدن به چنین هدفی و از دست دادن کامل و دائمی موهای زائد، بهتر است .استفاده از دستگاه لیزر مو های زائد ارزان یا لیزر مو های زائد در منزل را فراموش کنید. دستگاه هایی که امروزه در بهترین مرکز لیزر در تهران مورد استفاده قرار می گیرند، کاملا پیشرفته و به روز هستند.

در واقع تنها با استفاده از این دستگاه هاست که می توان بهترین، دائمی ترین و مناسب ترین نتیجه ممکن از لیزر موهای زائد را دریافت کرد. دستگاه های قدیمی و از دور خارج شده نمی توانند به خوبی برای موهای رنگ روشن و پوست های تیره موثر واقع شوند.

در دستگاه فایبرلیزپرو ٢٠٢٠ فوتون ها با میزان عمق بالایی نفوذ می کنند و مستقیما فولیکول مو را هدف میگیرد. این دستگاه لیزر می تواند به خوبی تمام ریشه های مو را هدف قرار داده و تخریب کند و دلیل آن هم وجود طول موج یکسان می باشد.

با ورود دستگاه فایبرلیزپرو ٢٠٢٠ توجه کاربران بسیاری به آن جلب شده و هر یک از ویژگی های راحتی کار، مصرفی در حد صفر، اپتیک لیزر بی نهایت، سبکی هندپیس، قدرت بالای کار و بی دردی دستگاه از مواردی است که این دستگاه را نسبت به دیگر دستگاه ها متمایز کرده است.

شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده به کلینیک زیبایی غرب مراجعه کرده تا از خدمات لیزر این مجموعه با دستگاه لیزر جدید فایبرلیزپرو ٢٠٢٠ بهره مند شوید و نواحی مختلف مورد نظر خود را با رضایت هر چه تمام تر لیزر و پاکیزه کنید.

 

چرا لیزر موهای زائد؟

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد مثل استفاده از ژیلت که یکی از سریع ترین گزینه ها برای از بین بردن موهای زائد است. البته موها در این روش به سرعت رشد می کنند. استفاده از کرم های موبر نیز یکی دیگر از روش ها برای حذف موهای زائد بدن است. این کرم ها بوی بدی دارند و همچنین تاثیری در کاهش و سرعت رشد موها ندارند. استفاده از موم یا اپیلاسیون یکی دیگر گزینه ها است که در این روش سرعت رشد مو ها کاهش می یابد ولی امکان حساس شدن، التهاب و خارش در پوست وجود دارد همچنین این روش دردناک است.

یکی از بهترین روش ها برای حذف مو های زائد، استفاده از لیزر می باشد که تاثیر مستقیم روی سلول های رنگدانه و فولیکول های مو دارد و باعث سوختن ریشه مو می شود. شما با استفاده از لیزر دیگر نیازی به استفاده از سایر روش ها پیدا نمی کنید و در کوتاه ترین زمان به نتیجه دلخواه خود می رسید. همچنین لیزر باعث نرم شدن پوست شما نیز می شود.

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع