ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

پوست کدر: علائم و روش های درمانی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • پوست کدر: علائم و روش های درمانی
 پوست کدر: علائم و روش های درمانی

پوستی درخشان، جوان و شاداب کلید اعتماد به نفس و عزت نفس است. با این حال ، پوست شما به عنوان بزرگترین اندام بدن ، اغلب در معرض عوامل مختلف خارجی و همچنین داخلی قرار می گیرد که ممکن است در تیرگی و از بین رفتن رنگ چهره موثر باشد. پوست کدر به پوستی گفته می شود که شادابی یا درخشندگی خود را از دست داده باشد. به دلیل تجمع سلول های مرده پوست ، گردش خون ضعیف و بیماری میلیا ، اغلب ممکن است پوست خشن و خشک به نظر برسد.

 

در اینجا برخی از رایج ترین علائم تیرگی پوست را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  1. پیری

با افزایش سن پوست ، تجمع سلول های مرده پوست افزایش می یابد که می تواند منجر به تیرگی ، خشکی و چین و چروک شود. علاوه بر این ، با افزایش سن ، توانایی سیستم گردش خون در انتقال مواد مغذی ، اکسیژن و ضایعات کاهش می یابد ، که باعث می شود پوست شما خسته و بی روح به نظر برسد.

 

  1. کمبود آب بدن

هنگامی که آب پوست بدن شما کم می شود و نشانه‌های از خشکی دارید، مقدار کافی آب و رطوبت در پوستتان وجود ندارد. این وضعیت اغلب به دلایل زیر است و می‌تواند پوست شما را کدر و پوسته پوسته کند.:

  • رژیم غذایی نامناسب
  • مصرف ناکافی آب
  • سیگار کشیدن
  • داروها
  • قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش

 

  1. قرار گرفتن در معرض آفتاب

طبق گفته متخصصان پوست چه در ایران چه در جهان، قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد یکی از مهمترین عاملانی است که می تواند به پوست سالم شما آسیب برساند. می تواند باعث ایجاد چین و چروک ، خطوط ریز ، پوسته پوسته شدن ، تیرگی ، بافت خشن و تغییر رنگدانه شود. این عامل با کمی مراقبت و استفاده از ضد افتاب‌های متناسب با پوست و شرایط شما قابل کنترل و برطرف کردن می‌باشد.

 

  1. رژیم غذایی ضعیف

رژیم غذایی مملو از غذاهای فرآوری شده ، نمک و شکر می تواند منجر به التهاب در بدن شود. این التهاب می تواند باعث تجزیه کلاژن و الاستین شود و منجر به کدر شدن چهره شود.

 

بهترین درمان برای پوست‌های کدر:

روش های مختلفی برای درمان تیرگی و کدر بودن پوست ارائه می‌شود. این روش‌ می‌تواند با از بین بردن لایه آسیب دیده خارجی پوست، ظاهر جوان و زیبا شما را بازیابی کند. برخی از بهترین درمان های روشن کننده پوست شامل موارد زیر است:

 

  1. Hydrafacial

درمان هیدرافاشیال یک درمان غیر تهاجمی است که شامل پاکسازی ، استخراج و آبرسانی پوست است. هم زمان در این روش به پوست پپتیدها و آنتی اکسیدان های بسیار موثر تزریق می‌شود. این روش درمانی در بهبود ظاهر انواع بیماری های پوستی مانند پوست کدر ، چین و چروک ، خطوط ریز ، رنگ پوست ناهموار و گرفتگی منافذ مفید است.

 

  1. اکسپرس براق درمانی

اکسپرس براق یک روش روشن کننده پوست است. ای روش با مبارزه با رنگدانه ها و رنگ پوست ناهموار به تقویت درخشش پوست کمک می کند. این روش ضمن از بین بردن علائم پوستی مات و در عین حال ایجاد پوستی درخشان و زیبا ، بسیار موثر و کاربردی است.

 

  1. ویتامین درمانی اولتراسونیک

ویتامین درمانی اولتراسونیک یک درمان ضد پیری پیشرفته است که به پوست شما ظاهری سالم و جوانتر می بخشد. در این روش ، از امواج فراصوت برای نفوذ آنتی اکسیدان ها استفاده می شود. علاوه بر این ، وجود ویتامین C و اسید گلیکولیک به پوست شما کمک می کند تا سفت شود ، لایه برداری کند و تولید کلاژن را تقویت کند.

 

 

با استفاده از روش های درمان روشن کننده پوست در بالا ، اعتماد به نفس پوست خود را تقویت کنید و از یک پوست جوان لذت ببرید. همچنین می‌توانید برای گرفتن مشاوره رایگان در خصوص روش‌های قابل انجام در کلینیک سیب سبز با ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک سیب سبز با در نظر گرفتن متخصصین و کادر مجرب همواره خواهان رضایت و سلامت شما مشتریان عزیز است.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع