ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

هر چند وقت یکبار باید فیشیال و لایه برداری انجام داد؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • هر چند وقت یکبار باید فیشیال و لایه برداری انجام داد؟
 هر چند وقت یکبار باید فیشیال و لایه برداری انجام داد؟

فیشیال یکی از راه‌های جوانسازی و درخشان کردن پوست می‌باشد. فیشیال پوست مراحل گوناگونی دارد که زیبایی و شادابی بیشتر پوست را به ارمغان می‌آورد. برای انجام فیشیال به فردی حاذق در زمینه زیبایی که آموزش‌های لازم جهت انجام صحیح این مراحل را دیده باشد، مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که فیشیال صورت فقط برای پوست‌های چرب و جوش‌دار مناسب نیست بلکه برای همه نوع پوستی موثر و لازم است. این فرایند به پاکسازی پوست از سلول‌های مرده بسیار کمک می‌کند. از دگر مزایای فیشیال پوست می‌توان به رفع منافذ باز پوست و کاهش میزان افتادگی پوست اشاره کرد. عمل پاکسازی را می‌توان روزانه، هفتگی و ماهانه انجام داد. برای انجام اینکار به صورت سطحی روش‌های خانگی زیادی وجود دارد.

فیشیال پوست به صورت کلی شامل مراحل زیر می‌شود:

  • برداشت سلول‌های مرده که به آن اگزفولیشن
  • پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی
  • آبرسانی و تغذیه پوست

پاکسازی با دستگاه یا روش‌های خانگی:

پاکسازی به طور کلی با روش‌های خانگی نیز تاثیرات بسزایی دارد. اما برای اثر بخشی بیشتر و گرفتن نتیجه بهتر می‌توان به مراکز تخصصی برای انجام پاکسازی پوست مراجعه کرد. دقت داشته باشید که نتیجه حاصله حتی از کلینیک‌ها و مراجع معتبر بستگی به محصولات و دستگاه‌های مورد استفاده و سازگاری آن‌ها با پوست شما دارد.

هر چند وقت یبار باید برای لایه برداری مراجعه کنیم؟

بسته به نوع پوست شما دفعات و فاصله زمانی بین مراجعات می‌تواند متفاوت باشد. در زیر با در نظر گرفتن نوع پوست و سن اطلاعات مناسبی در خصوص دفعات و وقفه بین آ‌ها به شما خواهیم داد. در نظر داشته باشید که این فاصله‌گذاری و تعداد دفعاتی که در زیر گفته شده عمومی می‌باشد و ممکن است برای همه یکسان نباشد. برای اینکه اطلاع دقیقی از وضعیتتان پیدا کنید بهتر است به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

 

پوست‌های خشک و حساس:

این افراد باید بسیار مراقب باشند زیرا این نوع پوستی ممکن از دچار حساسیت و خشکی شود. بنابراین محصولات مصرفی بسیار مهم است. این نوع پوست‌ها باید هفته‌ای یک الی دوبار پاکسازی شوند. این لایه برداری و پاکسازی‌ها می‌تواند خانگی باشد زیرا این نوع پوست خود به خودی کنترل شده است.

پوست‌های چرب و مستعد آکنه:

برای این نوع پوستی بسته به حساسیت فرد می‌توان هفته‌ای دو الی سه بار پاکسازی انجام داد. اینگونه افراد بیشتر از پوست‌های دیگر قابلیت استفاده از روش‌های شیمیای و فیزیکی را دارد. مواد حاوی اسید سالیسیلیک محلول در روغن برای این نوع پوست‌ها مناسب می‌باشد.

پوست‌های مختلط:

داشتن این نوع پوستی خوش شانسی بزرگی است. این نوع پوستی بسته به تصمیم خود فرد می‌تواند از هر روش پاکسازی که باید استفاده کند. این پوست به راحتی می‌تواند بین اسیدها، اسکراب و آنزیم‌ها جابه‌جا شود. برای این نوع پوستی نیز می‌توان هفته‌ای دو الی سه بار بسته به تحمل پوست فرد، پاکسازی انجام داد.

هر چند وقت یبار باید برای فیشیال مراجعه کنیم؟

سعی کنید حداقل هر سه ماه یکبار پااکسازی پوست را انجام دهید. در صورتی که خودتان احساس کردید پوستتان به جلسات بیتشری احتیاج دارد می‌توانید این جلسات را افزایش دهید. فقط دقت کنید این جلسات به بیش از یکبار در ماه نرسد.

مراحل انجام فیشیال پوست:

  • پاک سازی پوست
  • بخار دادن پوست
  • لایه برداری
  • استخراج آلودگی‌ها و جوش از زیر پوست
  • ماساژ پوست
  • استفاده از ماسک‌های صورت

فیشیال راحی برای جلوگیری از پیری:

فیشیال یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از پیری پوست می‌باشد. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، در بسیاری مراحل فرقی با فیشیال عادی ندارد ولی در مراحل آخر از سرم‌ها و ماسک‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌شود. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر مشتری است، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وقتی سن افراد بالا می‌رود، پوست بدن الاستین و کلاژن کمتری تولید می‌کند. این فرایند باعث می‌شود که پوست به مرور زمان شل‌تر شود. همچنین با افزایش سن، سلول‌های جدید به سختی به سطح پوست راه پیدا می‌کنند. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، با تکنیک‌های خاص کلاژن سازی در مراحل آخر انجام می‌شود. گاهی این کار را با برداشتن یک لایه میکروسکوپی از روی پوست انجام می‌دهند تا سرعت رشد یک لایه جدید را بیشتر کنند. در برخی تکنیک‌ها، جراحات بسیار ریزی روی پوست ایجاد می‌شود که ساخت کلاژن را تحریک می‌کند.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع