ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

چطورر از میکروبلیدینگ ابرو نتیجه عالی بگیریم؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • چطورر از میکروبلیدینگ ابرو نتیجه عالی بگیریم؟
 چطورر از میکروبلیدینگ ابرو نتیجه عالی بگیریم؟

میکروبلیدینگ ابرو چگونه کار می‌کند؟

در میکروبلیدینگ ابرو، تکنسین با استفاده از تیغه‌های بسیار کوچک برش‌هایی ریز و شبیه به مو درست در بالای لایه درم پوست ایجاد می‌کند. در حالی که رنگدانه را مستقیماً در آن برش‌ها می‌گذارد. از آنجا که میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی است ، بر روی ابروهای شما از یک تا سه سال دوام خواهند داشت. این کار برخلاف کار خال کوبی است ، که جوهر را در زیر درم تزریق می‌کند. در واقع تزریق جوهر زیر درم  باعث می‌شود نتایج دائمی باشند.

برای ایجاد ظاهر دلخواه ، یک تکنسین با رنگدانه ای که به بهترین وجهی متناسب با رنگ موی طبیعی مشتری است ، پوست را خراش  می‌دهد و به آن نفوذ می‌کند.

انجام این کار می‌تواند عالی باشد (اما برای همه مناسب نیست).

میکروبلیدینگ فقط برای ابروهای نازک و کم حجم اختصاص داده نمی‌شود. حتی اگر به طور کامل از شانس داشتن ابروهای پر پشت برخوردار شده باشید. میکروبلیدینگ می‌تواند آنچه را که در حال حاضر وجود دارد افزایش دهد. اما نتایج به ویژه در مورد کسانی که دارای ابروهای نازک هستند قابل توجه است (و برای افرادی که از آلوپسی رنج می‌برند تقریبا می‌تواند زندگی را تغییر دهد).

راه طبیعی برای گرفتن تارهای پرپشت‌تر (که در واقع کار می کند)

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید: اگر شما مستعد کلوئید هستید یا از اگزما یا روزاسه رنج می‌برید ، ممکن است میکروبلیداسیون برای شما مناسب نباشد. همچنین برای هر کس که باردار یا شیرده است ایده خوبی نیست.

اینکار چگونه انجام می‌شود؟

قبل از میکروبلیدینگ ، باید ابروهای شما اندازه‌گیری شود و تکنسین شما اندازه ، عرض و عمقی را که برای فرم صورت شما مناسب است تعیین می‌کند. تکنسین‌های ابرو که فقط به استنسیل‌ها برای اندازه گیری ابروهای مشتری خود اعتماد می کنند ، در اندازه گیری “مهارت کافی ندارند” ، بنابراین اگر به یک متخصص مراجعه می کنید که شروع به استفاده از استنسیل به تنهایی می کند ، از آنجا خارج شوید. کشیدن طرح از ابرو باید بیشتر از خود میکروبلیدینگ طول بکشد – این یک مرحله مهم برای اطمینان از بهترین نتایج است.

به طور معمول تکنسین حداقل ۳۰ دقیقه یک کرم بی حس کننده استفاده می‌کند تا ناراحتی را به حداقل برساند ، زیرا جلسه اول ممکن است از ابتدا تا انتها سه ساعت طول بکشد. اگر تکنسین ابرو شما بیشتر از این زمان صرف کند ، احتمالاً راحت نیستند و نیاز به تمرین بیشتری دارد.

مراقبت‌های بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو به چه صورت است؟

تا چند روز بعد از عمل ، مکمل های روغن ماهی ، ویتامین E ، ایبوپروفن را نباید مصرف کنید. زیرا رقیق کننده خون هستند و می‌توانند منجر به خونریزی بیش از حد ، کبودی و زخم شوند. همچنین باید از الکل ، کافئین ، بوتاکس ، سولار، لیزر خودداری کنید.

هزینه‌ی انجام میکروبلیدینگ ابرو به چه صورت است؟

هزینه میکروبلیدینگ به کلینیک و یا مرکزی دارد که به آن مراجعه می‌کنید. اما در کل قیمیت می‌تواند تضمین کننده باشد که چه کیفیتی را تحویل می‌گیرید.

افشای کامل: پوست خشک رنگدانه را بهتر از سایر انواع پوست حفظ می‌کند ، بنابراین اگر واقعا پوست چربی دارید ، ممکن است به چند جلسه اضافی نیاز باشد. این به این دلیل است که سبوم اضافی می‌تواند رنگدانه رااز بین ببرد. همچنین باعث می‌شود نتایج خوبی برای مشتری به دنبال آن نباشد.

بزرگترین عوامل خطر کدامند ، و چگونه از آن‌ها جلوگیری می‌کنید؟

ریسک میکروبلیدینگ کمتر از خال کوبی تهاجمی است. باید توجه داشته باشید انتخاب شما بیشتر می‌تاند عامل ریسک باشد اما عفونت همچنان بزرگترین خطر است ، به این معنی که شما می خواهید تحقیقات خود را انجام دهید و یک تکنسین معتبری را انتخاب کنید که در یک محیط مناسب کار می کند. تکنسین شما باید سابقه گسترده‌ای در مراقبت از پوست داشته باشد.

مرور نمونه کارها بصورت آنلاین تکنسین یک حرکت هوشمندانه است. اما به خاطر داشته باشید که کپی کردن عکس های قبل و بعد از یک فرد دیگر بسیار آسان است. حتی استفاده از فتوشاپ برای بهتر جلوه دادن کار خود نیز رایج است. در عوض، فیلم‌هایی را نگاه کنید که صورت تکنسین را در حال انجام مراحل انجام نشان می‌دهند. آیا آنها دستکش به دست دارند؟ آیا آنها قبل از استفاده تجهیزات را باز می‌کنند؟

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد: استفاده از رنگدانه‌های اشتباه است. “هرگز به رنگدانه سیاه اعتماد نکنید.” متخصصین میکروبلیدینگ فقط باید از رنگدانه‌های قهوه‌ای تیره استفاده کنند حتی در هنگام انجام کار برای کسی که دارای سیاه‌ترین رنگ ابرو باشد.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع