ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد

مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد

در این مقاله شما را با مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد آشنا می کنیم. قبل از انجام انواع روش های زیبایی بهتر است اطلاعات کاملی نسبت به آن ها داشته باشید. ما در کلینیک زیبایی سیب سبز تمام تلاش خود را کرده ایم را اطلاعاتی دقیق در مورد مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

هایفوتراپی که به عنوان هایفو دابلو هم شناخته می شود، دستگاهی است که برای کشش و لیفت صورت استفاده می شود و در حال حاضر با توجه به ایمنی و مقرون به صرفه بودن این دستگاه، می تواند مناسب ترین و ایمن ترین روش برای جوانسازی پوست باشد.

هایفو از کلمه انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound گرفته شده و به معنای متمرکز ساختن امواج فراصوت با شدت بالا است که به روش کانون عدسی عمل می کند.

هنگامی که بدن بر اثر عوامل مختلف دچار افتادگی و شل شدن پوست می شود الیاف ضروری پوست بر اثر این عوامل، زیبایی و استحکام خود را از دست می دهد و در نتیجه در نظر هر فردی این زیبایی هم از بین خواهد رفت بنابراین بنا به عقیده و خواسته افراد هر کسی به دنبال بهترین روش برای بازگرداندن زیبایی به پوست خود خواهد بود.

روش کار هایفوتراپی

این روش با ایجاد یک ناحیه انعقاد حرارتی در لایه ی زیر پوست، پیری پوست را ترمیم می کند. درجه حرارتی که توسط امواج هایفو ایجاد می شود برای پوست هیچ آسیبی نمی رساند. هایفو دابلو  در لایه هایی که تحت تاثیر این حرارت قرار گرفته اند، ساختار مولکولی کلاژن در اطراف سلول ها را تغییر می دهد.

مولکول کلاژن به صورت زنجیره های کوچک و با طول های متفاوت در پوست وجود دارند. که در اثر این گرما، ساختارشان تجزیه شده و مولکول هایی با بار منفی را  آزاد می کنند که PH محیط را تغییر داده و سلولها را وادار به تولید کلاژن های جدید به منظور ترمیم پوست حرارت دیده می کند.

با این تکنیک کلاژن های جدید غشاء میانی پوست را پر می کنند و باعث سفت شدن پوست می شوند. این در حالی است پوست شما بدون نیاز به مواد غیر طبیعی و تزریقی با تکنولوژی جدید جوانسازی سفت میشود.

دستگاه دابلو که اصلی ترین مزیت آن کمترین آسیب رسانی به پوست می باشد هیچ نوع سوختگی و یا لکی ایجاد نخواهد کرد لیفتینگ پوست با این روش بیشتر از سایر روش ها می باشد و شما می توانید لیفت صورت را بعد از اتمام جلسه احساس کنید.

دستگاه هایفو دابلو چه کاربردهایی دارد ؟

  •  جوان سازی و لیفتینگ پوست
  • افزایش قوام  پوست
  • از بین بردن چین و چروک ریز، نظیر چروکهای ظریف اطراف چشمها و زیر چانه ها
  • بالا کشیدن ابروها
  •  رفع افتادگی پلکها از طریق بالا کشیدن عضله پیشانی
  • رفع افتادگی گردن (لیفت گردن)
  • رفع افتادگی ناحیه تحتانی صورت.
مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد
مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو چیست؟

دستگاه های هایفو تفاوت هایی با یکدیگر دارند که ما در مورد هایفو دابلو بطور کامل صحبت کرده ایم و حال درمورد اولترا یک توضیح کوچی داده می شود تا تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را درک کنید .

دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفواولترا ایجاد کرد با اندازه و عمق نفوذ گوناگون برای نواحی متعدد کاربرد دارد. به طبع این دستگاه تاییدیه سازمان FDA را داراست. این دستگاه در برگیرنده عمق‏ های ۱.۵، ۳، ۴.۵، ۸ و ۱۳ میلی‏متر می ‏گردد که عمق‏ های کمتر برای صورت و گردن و عمق‏ های ۸ و ۱۳ برای دکلته ، شکم و… استفاده می شود.

نتیجه هایفوتراپی

معمولا بعد از اتمام درمان، کشیده تر شدن پوست احساس می شود ولی نتیجه نهایی بعد از ۲ تا ۳ ماه مشخص می شود و طی ۶ ماه این کشیدگی ادامه دار و قابل ملموس تر خواهد بود.

هایفوتراپی مناسب چه کسانی است ؟

افرادی که دوست دارند همیشه جوان بمانند. افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند و افتادگی زیاد دارند می توانند از هایفوتراپی با ترکیب روشهای لیزر فرکشنال و تزریق چربی  استفاده کنند تا نتیجه بهتری بگیرند. افرادی که تمایل به کم کردن وزنشان را دارند و نگران شل شدن پوست صورت و گردنشان هستند از این روش می توانند استفاده کنند

هایفوتراپی مناسب چه کسانی نیست ؟

  • خانم هایی که باردار هستند.
  • افرادی که زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان داشته باشند.
  • افرادی که از پروتز فلزی یا استنت قلبى استفاده می کنند.
  • بیماران صرعی و دیابتی ها نیز مشمول این روش نیستند.

تفاوت هایفوتراپی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال هم روشی برای سفت کردن پوست شل شده گردن و زیر فک و همچنین برای لیفت صورت است. در این روش  امواج رادیو فرکوئنسی از طریق میکرونیدل‌های جدا وارد پوست می شود که باعث تحریک و تشدید کلاژن سازی جدید از طریق آسیب مکانیکی و بهبودی آنها می‌شود. این فرایند بدون حرارت یا آسیب‌دیدگی بالای پوست انجام می شود.

آر اف فرکشنال گزینه‌ی مناسبی برای کاهش افتادگی پوست صورت و گردن می‌باشد اما تاثیر این روش نسبت به روش هایفوتراپی به خصوص در لیفت صورت کمتر است. همچنین زمان دستیابی برای نتیجه مطلوب در آر اف فرکشنال بعد از انجام چند جلسه آر اف سوزنی می باشد اما در روش هایفوتراپی اکثرا یک جلسه در سال می تواند کافی باشد.

فواید هایفوتراپی

  • هایفوتراپی توانایی انعطاف بخشی به گونه ها و قسمت پایین شکم را قادر می سازد.
  • به دلیل اثر گذاری به لایه‌ های عمیق تر پوست ، مناسب ترین متد حرارتی برای رفع چین و چروک است.
  • به عمل جراحی و یا عمل لیفت نیازی ندارد
  • روش ایمن، بدون درد و سریع  است.
  • تعداد جلسات این روش نسبت به سایر روش ها کمتر است.
  • بر روی هر مدل پوستی قابل اجرا می باشد.

عوارض هایفوتراپی

محل درمان مقداری برافروخته و قرمز می‌شود که این حالت بستگی به طول درمان دارد، گاهی ممکن است بیشتر طول ‌بکشد. قرمزی در اکثر موارد پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

برخی از بیماران با ورم جزئی، سوزش یا حساسیت به لمس مختصری دچار می‌شوند که این مورد نیز موقتی است.

کاربردهای دستگاه هایفوتراپی

موارد استفاده از هایفوتراپی تنها منحصر به زیبایی و جوانسازی نیست و امروزه از این تکنولوژی جدید برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله درمان انواع سرطان‌ها و از بین بردن تومور‌ها نیز استفاده می شود.
می توان گفت کاربرد اصلی هایفو، جوانسازی و زیبایی پوست است که امروزه طرفدارن زیادی دارد.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های هایفوتراپی اشاره نموده‌ایم:

  • بالاکشیدن ابروها
  • رفع چین و چروک
  • لیفت رفع غبغب
  • جوان سازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گردن
  • زاویه دار کردن چانه و فک
  • لیفت شکم و پهلو
  • لاغری موضعی
  • رفع چین و چروک و سیاهی اطراف چشم
مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد
مزایای دستگاه هایفو دابلو گلد

انواع دستگاه‌های هایفو صورت

دستگاه‌های مختلف هایفوتراپی دارای کاربرد‌های متفاوتی می‌باند و هر یک به نوبه خود دارای مزایایی هستند. این دستگاه‌ها معمولا قیمت بالایی دارند.
برخی از اصلی‌ترینانواع دستگاه هایفوتراپی صورت به شرح زیر می‌باشند:

دستگاه اولترا و دلتا

می­‌توان گفت پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی برای زیبا سازی پوست، دستگاه اولترا و دلتا هستند که بدون جراحی و درد و خونریزی می‌توانند به رفع چروک و لیفتینگ کمک کنند. دستگاه‌های اولترا و دلتا دارای دو مدل ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی هستند، این بدان معناست که تعداد شات‌هایی که هر دو دستگاه می‌توانند بزنند، یکسان است. اما قیمت‌ هر کدام متفاوت است.
هر دو دستگاه هندپیس و کارتریج مشابه دارند، دارای ۵ کارتریج به عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ هستند.

دستگاه هایفو سه بعدی

نسل جدید تکنولوژی هایفوتراپی شامل دستگاه سه بعدی یا d3 است که دارای مزایای جدیدی نسبت به دستگاه‌های قدیمی است و انقلابی به وجود آورده است. یکی از مزیت های منحصر به فرد آن این است که ۱۱ لاین را به طور همزمان انجام می دهد، البته می توان تعداد لاین را از منو انتخاب کرد.
از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه میتوان به سرعت بالا آن اشاره کرد که باعث می‌شود روند درمانی بیمار بسیار کاهش یابد و متوسط زمان درمان برای هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه کاهش خواهد کرد.

دستگاه چهار بعدی

دستگاه ۴بعدی یا ۴ d جدیدترین و آخرین دستگاه هایفو در جهان است که به تازگی وارد بازار ایران شده است.
تاثیرگذاری این دستگاه نسبت به مدل‌های قدیمی بسیار بیشتر است. قدرت بالای آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته و به بهترین دستگاه حال جهان تبدیل کرده است. دستگاه چهار بعدی می تواند بطور همزمان ۱۲ تا ۱۵ لاین را شات بزند، البته تعدا شات و لاین آن قابل انتخاب کردن است، این دستگاه توانایی استفاده برای مشتری‌های بیشتر را نسبت به دستگاه سه بعدی دارد و همچنین از قیمت دستگاه هایفو سه بعدی مقرون به صرفه تر است.

دستگاه سالنی (v-max)

هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد علاوه بر رفع چین و چروک های پوستی، باعث سفت شدن و کشیدن پوست می‌شود. این فناوری همچنین می‌تواند سلول های چربی در پوست را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می‌بخشد.
زمان درمان با این دستگاه بیشتر است چون بدون کارتریج، دو هندپیس و به صورت تک شات و نقطه ای عمل می‌کند اما  قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو که با نام دستگاه هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود. می تواند گزینه مناسب دیگری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و تحریک کلاژن‌های پوست باشد. امواج کم توان‌تر این دستگاه همچنین می‌توانند برای از بین بردن چروک‌های دور چشم نیز مناسب باشند. با این دستگاه می توان رطوبت پوست و حالت v صورت را حفظ کرد و از افتادگی جلوگیری کرد.

بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟

حال که با انواع دستگاه هایفو صورت آشنا شدید شاید بزرگترین سوالی که در ذهنتان شکل گرفته این است که بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟ در پاسخ به این سوال بگوییم بهترین دستگاه برای هر موقعیت و هر هدفی می‌تواند متفاوت باشد. بدیهی است که بهترین دستگاه هایفو صورت برای یک سالن زیبایی با بهترین دستگاه هایفو صورت برای مصرف شخصی مشابه نیست.

حال که با انواع دستگاه هایفو صورت آشنا شدید. شاید بزرگترین سوالی که در ذهنتان شکل گرفته این است که بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟ در پاسخ به این سوال بگوییم بهترین دستگاه برای هر موقعیت و هر هدفی می‌تواند متفاوت باشد. بدیهی است که بهترین دستگاه هایفو صورت برای یک سالن زیبایی با بهترین دستگاه هایفو صورت برای مصرف شخصی مشابه نیست.
البته به طور کلی می‌توان گفت که بهترین دستگاه هایفو صورت دستگاهی است. علاوه بر داشتن قدرت بالا در از بین بردن چین و چروک‌ها و لیفتینگ صورت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و برای بیماران مقرون به صرفه باشد.

در میان برندهای مختلف موجود، برند دابلو (Doublo) تولید شده کمپانی Hironic از جمله شناخته شده ترین و باکیفیت ترین دستگاه های هایفوتراپی دنیاست.
این کمپانی با ارائه سری جدید این محصول به نام دابلو گلد قدم بزرگی در افزایش هرچه بیشتر این دستگاه برداشته است. در کلینیک سیب سبز از جدیدترین سری هایفوگلد استفاده می شود.

دستگاه هایفو دابلو چیست؟

در دستگاه هایفو دابلو از روشی توسعه یافته تر نسبت به سایر دستگاه های هایفو استفاده می­شود. در این سری از دستگاه ها یک منطقه حرارتی انتخابی در بخشی از لایه smas پوست در نظر گرفته می شود. بدون اینکه به اطراف این ناحیه آسیبی رسانده شود امواج اولتراسوند بر روی این ناحیه تاثیر می گذارد.

انواع مدل های دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو
دستگاه هایفو دابلو اس
دستگاه هایفو دابلو گلد

دستگاه هایفو دابلو گلد (Doublo gold)

دستگاه هایفو گلد نسل جدید تکنولوژی اولتراسوند است. از آن برای چین و چروک پوست، خطوط ریز پوست و افتادگی پوست استفاده می‌شود. همچنین از این دستگاه برای کاهش چربی در مناطق مختلف، لاغری موضعی و لیفت پوست هنگامی که تمایل به استفاده از جراحی و روش های تهاجمی نباشد استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع