ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

هر آنچه‌ که شما احتمالا باید درباره چین و چروک بدانید

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • هر آنچه‌ که شما احتمالا باید درباره چین و چروک بدانید
 هر آنچه‌ که شما احتمالا باید درباره چین و چروک بدانید

پوست صورت از نظر سلامتی و پیری با جهان اطراف شما ارتباط مستقیم دارد. بدیهی است که همه ما خواهان پوستی جوان‌تر و با درخشش جوانی و بدون چین و چروک هستیم.

با افزایش سن و با گذر زمان تجزیه کلاژن و الاستین افزایش می‌یابد. پروتئین‌هایی که مسئول استحکام و بهبود پوست هستند. به دلیل ژنتیک و انتخاب سبک زندگی نامناسب، این خطوط ریز، چین‌وچروک و چین خوردگی‌ها بارزتر می‌شوند؛ که در هر فرد نیز متفاوت است.

 

چین و چروک متاسفانه یک فرایند اجتناب ناپذیر حاصله از پیری است. برخلاف تصور عموم، لیفت صورت و بوتاکس تنها راه حل برای صاف شدن چین و چروک‌های شما نیست:

درمان‌های غیر تهاجمی برای چین و چروک

برخی از بهترین روش‌های درمان چین و چروک در واقع غیرتهاجمی هستند و نیازی به رفتن زیر تیغ جراحی ندارند. برای یافتن درمانی که برای شما مفید است ادامه مطلب را بخوانید:

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است که شامل استفاده از کریستال‌های غیر آلرژی‌زا برای از بین بردن خارجی‌ترین لایه‌های سلول‌های مرده پوست است. اگرچه یک روش درمانی ثابت شده است، اما عمدتا روی چین و چروک‌های سطحی موثراست.

این روش تولید کلاژن را افزایش می‌دهد – که البته تولید کلاژِن در اواسط دهه بیست سالگی به طور طبیعی شروع به کاهش می‌کند. این به نوبه خود می‌تواند باعث به‌وجود آمدن خطوط ظریف / برجسته در صورت شود. علاوه بر این، مزایای درمان‌های موضعی ضد چروک به شمااین امکان را می‌دهد تا به راحتی در پوست جذب شوند.

مرطوب کننده‌ها

با وجود محصولات گسترده ضد پیری که وجود دارد، انتخاب درمانی که به بهترین وجه برای پوست شما مناسب باشد؛ می‌تواند بسیار نگران کننده باشد.

عادت‌هایی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل و آسیب‌های ناشی از آفتاب در اثر اشعه ماورا بنفش / UV می‌تواند باعث رشد زودرس چین و چروک شود. مرکز پزشکی دانشگاه مریلند اظهار دارد که مرطوب کننده‌ها می‌توانند با کمک به جلوگیری از پوسته پوسته شدن به آبرسانی پوست کمک کنند، اما خود از بروز چین و چروک جلوگیری نمی‌کنند.

این دانشگاه خاطرنشان کرد که قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش می‌تواند باعث کاهش آنتی اکسیدان‌های موجود در پوست شود و به رادیکال‌های آزاد اجازه آسیب رساندن به سلول‌ها را می‌دهد. در نتیجه امر باعث آسیب پذیری پوست در برابر آفتاب و چین‌وچروک می‌شود. Q10، رتینوئیدهاو یا مرطوب کننده‌های حاوی آلفا لیپوئیک برای کمک به محافظت از پوست در برابر این اثرات توصیه می‌شوند.

رتینوئیدها …

رتینوئیدها با مارک‌های تجاریی که آن را به عنوان ماده اصلی خود و به عنوان یک نقطه فروش برجسته معرفی می‌کنند؛ شناخته شده‌اند. رتینوئیدها از ویتامین A – ماده‌ای که معمولاً در مراقبت از پوست استفاده می‌شود – گرفته گرفته شده است. آن‌ها به دلیل کاهش خطوط، رنگدانه و چین‌وچروک‌ها بعد استفاده منظم ۱۲ هفته‌ای شناخته شده‌اند.

توصیه می‌شود رتینوئیدها را در برنامه مراقبت از پوست خود در هنگام شب بگنجانید. هنگامی که برای اولین بار از رتینوئیدها استفاده می‌کنید، سوزش کمی احساس می‌شود زیرا آن‌ها به عنوان لایه بردار عمل می‌کنند.

اولتراسوند تراپی

از نظر تجاری به عنوان HIFU (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا) یا Ultraformer شناخته می‌شود – این نوع درمان با انتشار اولتراسوندهایی که به زیر سطح پوست نفوذ می‌کنند، باعث افزایش تولید کلاژن می‌شوند و باعث بهبود چین‌وچروک می‌شوند.

این روش بدون درد است، اما برخی از قرمزی‌ها و تورم‌های خفیف موقتی گزارش شده‌است. (که خیلی سریع کاهش یافته و از بین می‌رود).

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش بسیار مفید است –در این روش غلتک سوزنی ظریفی در سطح پوست گردانده می‌شود و سوراخ‌های کوچکی در پوست ایجاد می‌کند ( این روش درمانی نیمه تهاجمی است). سپس با استفاده از سرم یا کرم، که به خودی خود تولید کننده کلاژن است؛ به بهبود روند طبیعی پوست کمک می‌کند.

قرمزی و درد در برخی از بیماران قابل مشاهده است اما سریعا از بین می‌رود. پزشک معمولاً تعیین می‌کند که شما به چه تعداد دوره درمانی نیاز دارید. اما به طور متوسط هر ​​فرد به چهار تا شش جلسه درمانی نیاز دارد تا بهترین نتیجه را کسب کند.

برای گرفتن مشاوره در خصوص خدمات کلینیک سیب سبز اینجا کلیک کنید.

 

منبع: https://www.vennhealthcare.com/blog/everything-you-possibly-need-to-know-about-wrinkles

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع