ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی

  • خانه
  • -
  • تناسب اندام
  • -
  • مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی
 مزوتراپی لاغری و لیپوزوم درمانی

مزوتراپی در زمینه تناسب اندام به عنوان جایگزین مناسبی برای اعمال جراحی مانند لیپوساکشن به کار میرود.با مزوتراپی میتوان چربی شکم ، جربی های موضعی کنار ران و پهلو و غب غب را از بین برد.با کشف دارویی که حل کننده چربی است محققان متوجه شدند با تزریق آن دربافت چربی حل میشودو از بین میرود.مزوتراپی یک روش بدون درد و بدون نیاز به بی حسی است و با زندگی روزمره بیماران تداخلی ندارد یعنی شما بعد از انجام آن نیازی به استرحت در منزل ندارید و میتوانید مانند روزهای عادی به فعالیت های خود بپردازید.مزوتراپی باعث از بین بردن سلولیت ، افزایش سرعت کاهش وزن ، لیفت اندامها و درمان چاقی میشود. بستگی به میزان تراکم چربی موضع و نظر پزشکتان معمولا بیم ۵ تا ۱۰ جلسه درمانی پیشنهاد میشود.

مزوتراپی نیزمانند سایر روش های لاغری موضعی یکی از تخصص های پزشکی زیبایی است و روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی ازانواع عوامل مختلف مانند : دارویی , عوامل هومیوپاتی , ویتامین ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است.

مزوتراپی تنها برای لاغری موضعی مورد استفاده نمی‌باشد.

برخی از درمان‌هایی که می‌توان با مزوتراپی انجام داد به شرح زیر می‌باشد:

  • درمان سلولیت
  • کاهش وزن
  • پیکرتراشی
  • درمان ریزش مو
  • جوانسازی پوست

مقابله با پیری پوستکه در ادامه به توضیح هر کدام از بخش ها می پردازم.

مقاله آموزشی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی در صورت تمایل مقاله ما با عنوان : مزوتراپی چیست و چگونه موجب لاغری می شود را مطالعه بفرمائید

 

تاریخچه‌ی مزوتراپی

مزوتراپی نخستین بار توسط فرانسوی‌ها در سال ۱۹۵۲ برای درمان ناشنوایی به‌کار رفت. یک پزشک فرانسوی با تزریق داروی پروکائین در اطراف گوش یک فرد ناشنوا سبب شد این بیمار شنوایی‌اش را دوباره بدست آورد. سپس پزشکان از روش مزوتراپی برای درمان برخی مشکلات موضعی و تسکین درد استفاده کردند و در سال‌های اخیر مزوتراپی به‌عنوان یک روش درمانی مؤثر برای درمان مواردی مثل مشکلات پوستی صورت و گردن، پف چشم، تیرگی و چروک دور چشم، چاقی و درمان سلولیت، از بین بردن چروک‌ها و لکه‌های پوست و درمان ریزش مو مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع