ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

لاغری با دستگاه ال پی جی (LPG) چیست، و چگونه انجام می شود ؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • لاغری با دستگاه ال پی جی (LPG) چیست، و چگونه انجام می شود ؟
 لاغری با دستگاه ال پی جی (LPG) چیست، و چگونه انجام می شود ؟

LPG چیست؟ دستگاه ال پی جی ( LPG ) یکی از دستگاه های لاغری بدون درد و بسیار ایمن است که برای لاغری موضعی و کاهش سایز می تواند مورد استفاده قرار گیرد این روش لاغری موضعی، یکی از کم خطرترین و البته ارزان ترین روش های لاغری است که برای از بین بردن چربی های مختلف بدن به کار برده می شود. در روش ال پی جی از ماساژ درمانی برای کاهش سایز و از بین بردن چربی ها استفاده می شود، که به کمک آن پوست را آرام ماساژ می دهند تا چربی های انباشته شده زیر ماساژ از بین برود و با گردش خون و لنفاوی، سلول های چربی تجزیه شده و از بدن دفع گردد.
این دستگاه به نوعی کلاژن ساز است و الاستین را تحریک و سبب می شود که پوست سفت و کشیده شود، همچنین روش لاغری با ال پی جی سلولیت ها را از بین می برد و در نهایت پوست را صاف می کند. تعادل بین تولید و حذف چربی فرایندی طبیعی است که در از بین رفتن سلول‌های چربی (آدیپوسیت) اثر دارد. ذخیره چربی علی‌رغم فعالیت بدنی منظم و رعایت رژیم غذایی مناسب معمولاً به مرور زمان رو به افزایش می‌باشد. دستگاه لاغری ال پی جی (LPG) درمانی بدون درد، ایمن و موثر را برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه ارائه می‌دهد. اگر تلاش‌های شما برای رسیدن به اندامی متناسب علی‌رغم رعایت رژیم لاغری سختگیرانه ناکام می‌ماند و نمی‌توانید این چربی‌های سرسخت را از بین ببرید، ما روشی سریع، بدون عوارض و بدون درد را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جراحی نیز نیازی ندارد. برای درمان سریع چربی های انباشته شده می‌توانید از دستگاه های لاغری مطمئن استفاده کنید.

تاریخچه LPG

سازنده دستگاه ال پی جی شخصی بنام Louis Paul Guitay است.

او پس از یک تصادف دچار آسیب شدید پوست و عضلات گردید و تحت درمان ماساژ شدید روزانه قرار گرفت. درمان موثر بود ولی در طول درمان او سختی بسیاری کشید. به همین دلیل بعنوان یک مهندس بفکر ساخت دستگاهی افتاد که این ماساژ پوست را بطور خودکار انجام دهد. بدین ترتیب در سال ۱۹۸۰ موفق به ساخت دستگاه Endermologie گردید که معروف به LPG شد.

دستگاه ال پی جی چگونه کار می کند؟

دستگاه LPG که از جدیدترین تکنیک های درمان سلولیت و کاهش سایز و لاغری موضعی است، در مناطق مختلف پوست کاربرد دارد.

لیپوماساژ توسط این دستگاه غیر تهاجمی بوده و نیاز به بی هوشی ندارد. این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود که با دو غلطک باعث کشیده شدن پوست می شود.

ماساژ مکانیکی دستگاه با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن بر روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، و یا استخوانها و عروق و اعصاب می گذارد، بدون اینکه اثرات منفی بر لایه های بالایی بگذارد.

تکنیک رول (گردش)

دو غلطک مستقل در دستگاه LPG در حالیکه حرکت رو به جلو دارند کمک به کشیده شدن پوست می کنند. روش LPG در درمان بافتهای مختلف از سلولیت، چربی، بافت فیبری در پوست، چسبندگی های پوستی، التهاب های پوستی، پوستهای نازک شده و شکننده و حساس، موثر می باشد.

تکنیک بلند کردن (Lift)

با ایجاد پالس های ضربانی کوچک در سر دستگاه موجی در بافتهای بدن ایجاد می شود که در نتیجه سیستم ظریف سازی پوست را تحریک می کند. که با توجه به میزان فرکانس بخش لیفت دستگاه (۴، ۸ یا ۱۶ پالس) و قدرت مکش انتخاب شده (که شدت آن قابل تنظیم است) این تحریکات برای زیبایی سازی و اهداف درمانی از جمله پوست نازک و شکننده، ادم بافتی، اسکار پوستی، چین و چروک پوستی، لیفت پوست استفاده می شود.

آیا تحقیقات پزشکی این روش را تائید کرده است:

روش اندرمولوژی ال پی جی یک سیستم ماساژ تائید شده توسط FDA امریکاست که در سراسر جهان برای درمان لاغری و سلولیت مورد استفاده می باشد. در یکی از تحقیقات ثبت شده در PubMed روی ۳۳ خانم برای درمان سلولیت به روش LPG در هر هفته ۲ بار و بمدت ۱۵ جلسه موثر بودن این روش را در کاهش سایز و بهبود سلولیت اثبات کرده است.

شروع اثرات دستگاه ال پی جی از چه زمانی نمایان می گردد:

شروع اثرات درمانی با LPG از همان جلسه اول می باشد ولی اثرات قابل مشاهده معمولا از جلسه ششم به بعد می باشد، که حالت پوست پرتقالی سلولیت از بین رفته و پوست نرم و صاف ایجاد می شود.

نیازی به رژیم غذایی همراه با LPG است :

رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه به همراه جلسات LPG باعث اثرات مناسب تر و بهتر می شود. و اگر هدف شما از درمان به روش LPG کاهش وزن هم باشد توصیه به رعایت رژیم غذایی و ورزش می شود.

دلیل توصیه پزشکان به فعالیت های بدنی بعد جلسات LPG :

از آنجا که با تجزیه چربی های بدن یک منبع انرژی در خون آزاد می شود با افزایش فعالیت این منبع انرژی توسط عضلات استفاده شده و مانع برگشت آنها می شود.

تعداد جلسات درمانی و مدت هر جلسه درمانی با دستگاه ال پی جی :

هر دوره درمانی حدود ۱۵ جلسه می باشد که هر جلسه درمان حدود ۳۰ دقیقه زمان میبرد.

آیا نتایج درمان دائمی است:

اگر عوامل ایجاد شرایط اولیه (قبل درمان) تغییر کند و یک ورزش منظم و رژیم غذایی متعادل داشته باشید به همراه درمانهای نگه دارنده هر ۴-۳ هفته ۱ بار می تواند نتایج دائمی داشته باشد.

نواحی قابل درمان :

  • ران
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت پهلو
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی تمام ناحیه‌های بدن

ماساژ با دستگاه LPG به تمام آقایانی توصیه می‌شود که هر چند سبک زندگی سالمی دارند، مرتب ورزش می‌کنند و رژیم غذایی مناسبی دارند، اما با چاقی موضعی ناحیه‌هایی مانند پهلو مواجه می‌شوند.

برای انجام لاغری موضعی با ال پی جی می توانید در کلینلک زیبایی سیب سبز اقدام نمایید. شما می توانید از پزشک متخصص لاغری کلینیک مشاوره رایگان دریافت نمائید و برای لاغری با دستگاه LPG اقدام نمایید.
تماس با مشاور متخصص
خدمات لاغری و تناسب اندام کلینیک

در مجموع هر فردی با شرایط زیر متقاضی بالقوه این عمل محسوب می‌شود:

خواستار لاغری موضعی بخش(هایی) از بدن

تمایل به حفظ خاصیت کشسانی و داشتن پوستی محکم پس از لاغری و کاهش وزن

اگر چه آقایان مستعد ابتلا به سلولیت نیستند. اما ممکن است پوست‌شان شل شود یا مقداری چربی زیر پوست انباشته شود. در چنین شرایطی دستگاه LPG به کمک آقایان می‌آید. این دستگاه تون پوستی را بهبود می‌بخشد و پوستی محکم و کشیده را به دست می‌دهد. به همین دلیل بهترین انتخاب برای شل شدن و افتادگی پوست پس از لاغری است.

مزایا استفاده از دستگاه های :

  • نتایج چشمگیر و مورد تایید پژوهش‌های انجام شده
  • تاثیر ناچیز بر شرایط پوست
  • درمانی خوشایند و آرامش‌بخش
  • به ارمغان آوردن زیبایی و تناسب اندام بیشتر
  • کاهش انباشت آب در بدن پس از نخستین جلسه درمان
  • صاف شدن فرورفتگی‌های سلولیت پس از ۶ جلسه درمان
  • منعطف‌تر شدن پوست و از بین رفتن چربی‌های مقاوم پس از ۱۲ جلسه (میزان کاهش چربی در این روش به حدود ۷۰ درصد می‌رسد)
  • سازو کار عملکرد ماساژ با دستگاه LPG

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است که نتیجه آن پس از تنها ۶ جلسه محسوس است، البته در بعضی موارد پیشنهاد می‌شود بیست جلسه درمانی یا بیشتر انجام شود. توصیه می‌شود هر هفته دو یا سه جلسه درمان ۴۵ دقیقه‌ای به صورت یک روز در میان انجام شود.

در ماساژ با دستگاه ال پی جی دستگاه مخصوصی برای سفت کردن پوست شل و افتاده و اصلاح نقص‌های بدن، لاغری و رفع سلولیت به کار برده می‌شود.

نتایج و تاثیرات استفاده از دستگاه LPG :

چنانچه عوامل ایجاد کننده شرایط اولیه تغییر نکند، بافت پس از مدتی به شرایط قبل از درمان با دستگاه LPG برمی‌گردد. بنابراین ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و در صورت لزوم تکرار درمان را برای حفظ نتایج فراموش نکنید همچنین نوشیدن آب فراوان را فراموش نکنید.

آیا ماساژ با دستگاه LPG دردناک است؟

برای موثر و راحت بودن درمان حتما به متخصص باتجربه مراجعه کنید. مهارت متخصص در کنار قابلیت تغییر شدت دستگاه بدون درد بودن این عمل غیرتهاجمی و آرامش‌بخش را تضمین می‌کند.

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

ماساژ با دستگاه ال پی جی برای بانوان باردار یا بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند مناسب نیست.

این روش به بیماران مبتلا به ناراحتی‌های عروقی یا گردش خون، سرطان فعال، ایدز و بیماری‌های عفونی پیشرونده نیز توصیه نمی‌شود.

تفاوت بین لیپوساکشن و ماساژ با دستگاه LPG :

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است و بافت پیوندی را سالم‌تر می‌کند. لیپوساکشن یک عمل جراحی تهاجمی است. که با هدف تخلیه بافت چربی عمقی انجام می‌شود. پزشکان غالباً توصیه می‌کنند از دستگاه ال پی جی در کنار لیپوساکشن استفاده شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. احتمال زخم شدن و التهاب لیپوساکشن به حداقل برسد. بافت سالم‌تر بماند.

اگر می خواهید با استفاده از یک روش بی خطر برای لاغری موضعی استفاده کنید، لاغری با ال پی جی ، یکی از بهترین روش ها است. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا با این روش لاغری سریع آشنا شوید.

عوارض استفاده از LPG

تا کنون عارضه ای از ال پی جی گزارش نشده است. اما بعد از استفاده از دستگاه، کبودی های مختصری روی پوست نمایان می شود. ممکن است کمی درد عضلانی حس کنید که این ها به سرعت از بین می روند.

برای گرفتن مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع