ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

قیمت لیزر موهای زائد

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • قیمت لیزر موهای زائد
 قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد. لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین و بهترین روش برای از بین بردن موهای بدن می باشد . این روزها تقاضا برای لیزر بدن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. چرا که لیزر راهکاری بهتر از اپیلاسیون ، نخ ، ژیلت ، موبر و سایر روش های از بین بردن موهای زائد می باشد.

انواع روش های حذف موهای زائد

بطور کلی حذف موهای زائد به دو روش دائمی و موقت انجام می شود.

۱– روش موقت

شما می توانید برای از بین بردن موهای زائد از روشهای متعددی استفاده نمایید. ژیلت یکی از گزینه های سریع اصلاح موهای زائد می باشد. رشد موها پس از اصلاح با ژیلت سریع می باشد.

از کرم های موبر نیز می توانید برای حذف موهای زائد استفاده نمایید. این کرم ها بوی بدی دارند و همچنین در کاهش سرعت رشد می کند. موم یا اپیلاسیون نیز از گزینه های متعارف حذف موهای زائد می باشند. در این روش رشد موها هفته ها به تاخیر می افتد. اما این روش علاوه بر آنکه ممکن است سبب تحریک و خارش پوست شود ، دردناک نیز می باشد.

۲- روش دائمی

روش‌ های دائمی از بین بردن موهای زائد بدن شامل لیزر و الکترولیز می باشد. توجه داشته باشید استفاده از روش های موقت برای حذف موهای زائد در برخی از نواحی بدن دردناک می باشد. اما لیزر موهای زائد یک روش طولانی مدت می باشد که حداقل در ۶ جلسه ۹۰٪ موهای زائد شما را از بین می برد.

مراحل انجام لیزر موهای زائد

لیزر یک پرتوی نور متمرکز و تک رنگ است که از انرژی بسیار زیادی برخوردار است. وجود همین انرژی قابل کنترل باعث شده است تا مصارف زیادی برای لیزر در زمینه پزشکی به وجود بیاید. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است.

روش انجام لیزر مو با دستگاه لیزر موهای زائد  به این گونه می باشد که این دستگاه برای هدف قرار دادن پوست، طول موج نور را ساطع می کند ، انرژی که از این طول موج نور حاصل می شود به پوست و ملانین رنگدانه مو انتقال می یابد.

برای حذف موهای زائد بدون آسیب رسانی به پوست، نور لیزر سلول های بنیادی پوست را که به فولیکول مو معروف هستند مورد هدف قرار دهد. فولیکول مو در قسمت برآمدگی مو قرار دارد.

اگر بخواهیم موضوع مذکور را کمی ساده تر و شفاف تر بیان کنیم باید بگوییم: در زمان استفاده از لیزر مو ، رنگدانه های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو منتقل می کند. این انتقال انرژی باعث تخریب ریشه مو شده و شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.

از آن جا که سطح پوست نیز رنگدانه ملانین دارد، در لیزر موهای زائد آنچه که مهم است، دریافت نور لیزر توسط رنگدانه مو است و نباید رنگدانه پوست نور لیزر را جذب کند. لیزر مو زمانی بدون عارضه است که به پوست صدمه نزند و تنها به فولیکول مو آسیب رسانده و آنرا بسوزاند.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند؟

چنانچه سابقه بیماری یا مصرف داروی خاصی را دارید باید پیش از اقدام به لیزر موهای زائد پزشک خود را در جریان قرار دهید. در ضمن چنانچه فردی دارای سابقه موارد زیر باشد ممکن است کاندید مناسبی برای انجام لیزر مو نباشد و یا حتماً باید تحت شرایط خاص و کنترل شده از لیزر استفاده کند:

  • افرادی که باردار هستند
  • افرادی که اختلالات هورمونی دارند
  • کسانی که از داروهایی مثل ماینوسیکلین ، روآکوتان ، داکسی سیکلین ، تتراسیکلین استفاده می کنند.
  • آکنه ، آفتاب‌ سوختگی ، احساس سوزش ، درد و یا هر‌گونه مشکلات پوستی
  • افرادی سابقه بیماری های خاص مانند لوپوس دارند
  • افرادی گوشت اضافه در محل عمل دارند
  • افرادی که تبخال مکرر می زنند
  • افرادی که سابقه عفونتهایی مانند جوش چرکی دارند
  • کسانی که برای برنزه کردن در مقابل آفتاب قرار گرفته اند و یا از دستگاه سولار استفاده کرده‌اند.
  • کسانی که اخیراً پاکسازی انجام داده‌اند.
  • کسانی که در چند روز گذشته در محلی که قرار است لیزر موی زائد انجام شود، از لیزر دیگری استفاده کرده‌اند.
  • افرادی که تاتو یا خالکوبی در محل لیزر انجام داده اند
  • افرادی ایزوترتینویین مصرف می کنند

آیا رنگ پوست برای انجام لیزر مو تاثیر گذار است؟

کامل ترین دسته بندی پوست، دسته بندی دکتر نوئل فیتز پاتریک است که براساس رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و واکنش پوست به نور خورشید، انواع مختلف پوست رابه شش گروه تقسیم کرده است.

پوست های بسیار سفید و داراى کک ومک، موهاى قرمز، مردمک چشم آبى، که پوست خیلی سریع در مقابل آفتاب مى‌سوزد و به هیچ عنوان برنزه نمى‌شود.

شامل پوست های سفید و موهاى بلوند و مردمک چشم روشن، که پوست در مقابل آفتاب مى ‌سوزد و احتمال خیلی کمی دارد که برنزه شود.

شامل پوستهای گندمى و موهاى قهوه اى، که پوست در مقابل آفتاب گاهى مى‌سوزد و خیلی خوب برنزه نمى‌شود.

شامل پوست های سبزه و موها و مردمک هاى تیره، که پوست در مقابل آفتاب خیلى خوب برنزه مى‌شود و بندرت مى‌سوزد.

شامل پوست های قهوه اى تیره، که در اثر آفتاب اصلا نمى‌سوزد و به شدت برنزه مى‌شود.

شامل پوست های کاملاً تیره که اصلا در مقابل آفتاب نمى‌سوزد. مثل سیاهپوستان

تاثیر نوع پوست برای لیزر موهای زائد بستگی به این دارد که فرد از کدام تیپ و نوع پوست برخوردار باشد تا نتیجه ی مختلف و مخصوص به خود را با استفاده از لیزر دریافت کند.

هزینه لیزر موهای زائد

عوامل متعددی می تواند بر قیمت لیزر موهای زائد تاثیر گذار باشد. نباید تبلیغات برای  لیزر ارزان قیمت در انتخاب کلینیک زیبایی تاثیر گذار باشد. در مورد لیزر مو در غالب موارد هزینه تحت تاثیر فناوری دستگاه لیزر و میزان مهارت و تجربه متخصص بستگی دارد. بصورت مختصر عوامل زیر می تواند در هزینه لیزر مو تاثیر گذار باشد:

ناحیه ای که می خواهید لیزر مو انجام دهید.

میزان حجم مو. همین موضوع سبب افزایش قیمت لیزر موهای زائد آقایان نسبت خانم ها شده است.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر

تجهیزات و دستگاه مورد استفاده در کلینیک و کیفیت خدمات متخصصین

نواحی انجام لیزر موهای زائد

ناحیه های ممکن و مناسب برای لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها متفاوت است. این ناحیه ها به طور معمول به شکل زیر است.

۱– ناحیه های لیزر مو در بانوان :

صورت ، چانه ، گردن ، نوک پستان ، بازوها ، زیر بغل ، دست ها ، بیکینی ، پاها

۲– ناحیه های لیزر مو در آقایان :

صورت ، جلوی گردن ، پشت گردن ، بالای سینه ، پشت کمر ، روی شکم ، دست ها ، باسن ، بیکینی ، پاها

لیزر ابرو

لیزر ابرو یکی از روش های موثر برای از بین بردن موهای زائد اطراف آن محسوب می شود. ظاهر ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره خواهد داشت. به نظر می رسد برداشتن آنها با موچین ساده ترین و کم هزینه ترین روش باشد. اما در عین حال باید گفت در کمتر از یک هفته دوباره با موهای زائد اطراف آن مواجه خواهیم شد.

لیزر صورت

لیزر صورت یکی از روش های رفع موهای زائد صورت می باشد.نگرانی های مربوط به از بین بردن موهای زائد از گذشته تا به امروز در بین افراد به خصوص خانم ها همیشه وجود داشته است.

روش های مختلفی برای رفع موهای زائد صورت و بدن وجود دارد، اما امروزه لیزر بیش از هر روش دیگری محبوبیت دارد. لیزر مزایا و فوایدی برای پوست صورت دارد. یکی از مزیت های اصلی این روش سادگی و زمان کم آن است.

این روش در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد کمتر دردناک و ناراحت کننده است. یکی دیگر از مزایای لیزر این است که پوست را روشن می کند.

علاوه بر این، از بین بردن موهای بسیار ضخیم که رشد و ضخامت آن را با روش های دیگر کاهش نمی دهد. از دیگر مزایای لیزر موهای زائد صورت است. بسیاری از افراد موهای زیر پوستی دارند و برخی از روش های از بین بردن موهای زائد موهای زیر پوستی را تشدید می کند. لیزر موهای زیر پوستی ایجاد نمی کند و حتی همه آن ها را از بین می برد.

لیزر موهای زائد زیر بغل

هیچ کس نمی تواند این واقعیت را انکار کند که زیر بغل شما یک قسمت حساس از بدن شماست. شرمنده نمی شوید اگر زیر بغل شما بخاطر وجود موهای زائد بوی بد پخش کند؟ زیر بغل تمیز و صاف می تواند روز شما را عالی کند.

انجام اصلاح هر روزه و هر چند هفته اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زیر بغل یک روند خسته کننده است. اگر آماده هستید موهای زیر بغل را به خوبی از بین ببرید ، وقت آن است که لیزر زیر بغل را در نظر بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل ایمن هست؟

لیزر تنها روی فولکول مو اثر می گذارد و به لایه های زیرین پوست نفوذ نمی کند. بنابراین خطری ندارد. اکثر افرادی که لیزر موی زیر بغل انجام می دهند ، متوجه می شوند که این روش ایمن است. همچنین به نظر نمی رسد خطرات بهداشتی دراز مدت در رابطه با لیزر موهای زیر بغل وجود داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع