ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

درمان سلولیت و فرم دهی بدن LPG

  • خانه
  • -
  • تناسب اندام
  • -
  • درمان سلولیت و فرم دهی بدن LPG
 درمان سلولیت و فرم دهی بدن LPG

این دستگاه بر مبنای تکنیک اندرمولوژی عمل نموده یعنی این سیستم به صورت کنترل شده روی بافت های زیر عمقی پوست اثر گذاشته و با تقویت بافت همبندو سفت شدن پوست باعث رفع سلولیت (پوست پرتقالی) و برجستگی های پوست شده و با درمان سلولیت، سطح خارجی پوست را صاف نموده و نمای ظاهری پوست را ترمیم می نماید و باعث کاهش سایز اندام می شود.


این دستگاه با استفاده از غلتکهای متحرک مستقل از هم و توام با مکش، روشی انحصاری،کاملاً طبیعی و غیر تهاجمی است و نتایج عالی قابل توجهی را همراه با ماندگاری در بردارد.

این سیستم با افزایش جریان خون زیر پوستی موضعی ( میکروسیوکولیشن )، افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوست، باعث سیال شدن چربی‌ها شده و سوخت و ساز را در موضع افزایش می دهد و در هنگام نیاز بدن به مصرف چربی، از این چربی‌ها استفاده شده و در نتیجه منجر به لاغری موضعی می شود. در عین حال، انجام اندرمولوژی دردناک نبوده، بلکه شما حس مطلوب یک ماساژ عمیق را تجربه خواهید کرد و باعث آرامش بخشیدن به پوست صورت و بدن می شود.

مزایا و کاربردهای دستگاه LPG:

۱- اصلاح فرم بدن و صورت

۲- کاشه چین و چروک پوست صورت و بدن

۳- رفع سلولیت و چاقی های موضعی ( صورت و بدن )

۴- لیفت بدن و از بین بردن افتادگی های پوست بدن و صورت

این دستگاه یک ماشین کاملاً منحصر بفرد بوده و بی همتاست . یک تکنولوژی پیشرفته، کاملاً هوشمند، برنامه ریزی شده و سیستماتیک می‌باشد. LPG نتایج فوق‌العاده‌ای به بار می آورد و قابل تنظیم و تطبیق با هر نوع بافت و قابل استفاده در هر ناحیه ای از بدن می باشد.

روش اندرمولوژی کاربردهایی در ضمینه‌های گوناگون دارد که بطور خلاصه در زیر لیست شده است.

۱- درمانی Therapetic

۲- زیبایی Beauty

۳- ورزشی Sport Performance

۴- شادابی Wellness

مقاله آموزشی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه ال پی جی در صورت تمایل مقاله ما با عنوان : ال پی جی چیست و چگونه موجب لاغری می شود را مطالعه بفرمائید

تاریخچه LPG

سازنده دستگاه LPG شخصی بنام Louis Paul Guitay است. او پس از یک تصادف دچار آسیب شدید پوست و عضلات گردید و تحت درمان ماساژ شدید روزانه قرار گرفت. درمان موثر بود ولی در طول درمان او سختی بسیاری کشید. به همین دلیل بعنوان یک مهندس بفکر ساخت دستگاهی افتاد که این ماساژ پوست را بطور خودکار انجام دهد. بدین ترتیب در سال ۱۹۸۰ موفق به ساخت دستگاه Endermologie گردید که معروف به LPG شد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع