ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت اول)

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت اول)
 کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت اول)

برخی از مواردی که احتمالا درباره اولتراسونیک بدانید:

درباره

اشعه اولتراسونیک یا اشعه اولتراسوند ، یک عمل زیبایی است که برای از بین بردن رسوبات چربی در بدن شما استفاده می‌شود. این درمان ادعا می‌کند که به عنوان یک جایگزین موثر و کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن عمل می‌کند.

ایمنی

خطرات بسیار کمی در ارتباط با این روش وجود دارد ، اما این بدان معنا نیست که هیچ عارضه جانبی وجود ندارد.

کبودی و درد از عوارض جانبی کوتاه مدت است و در برخی از افراد پس از بهبودی از این روش ، پوست شلی یا گودی و موج وجود دارد.

راحتی

اشعه اولتراسونیک بسیار راحت بخش می‌شود بنابرین بهبودی مطلوب است و عوارض جانبی آن نادر است.

وقت گیرترین قسمت این فرآیند ممکن است یافتن مرکز مناسب و مشاوره با یک کارشناس حاذق و آموزش دیده باشد که تجربه انجام درمان را داشته باشد.

هزینه

کاویتاسیون اولتراسونیک به طور کلی هزینه کمتری نسبت به لیپوساکشن سنتی دارد. هزینه‌ها بسته به منطقه‌ای که تحت درمان هستید و اینکه آیا به جلسات درمانی مکرر نیاز دارید متفاوت است.

اثربخشی

اثربخشی این روش درمانی متفاوت است و برای درک صحیح نحوه عملکرد آن ، آزمایشات بالینی بیشتری لازم است.

ما برخی از منابع منبع اطلاعاتی را که از کاویتاسیون اولتراسونیک به عنوان یک گزینه کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن جراحی پشتیبانی می‌کند ، داریم.

درمان کاویتاسیون اولتراسونیک چیست؟

اشعه اولتراسونیک ، لیپولیز اولتراسونیک نیز نامیده می‌شود ، یک روش کانتورینگ بدن است که برای از بین بردن رسوبات چربی در زیر پوست شما استفاده می‌شود. همچنین می‌توان با نام‌های تجاری مانند لیپونیکس یا اولتراشایپ اشاره کرد.

این روش جایگزین ایمنی برای گزینه‌های جراحی مانند لیپوساکشن است. در این روش درمانی از امواج رادیویی فراصوت برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود ، و سپس توسط سیستم لنفاوی جذب بدن می‌شود.

کاویتاسیون اولتراسونیک نسبت به سایر روش‌های مشابه مانند لیپوساکشن اولتراسوند متفاوت است. زیرا به هیچ برشی احتیاج ندارد. این به این معنی است که بهبودی راحت‌تر است. این همچنین بدان معنی است که نتایج ممکن است کمتر قابل توجه باشد.

کاندیدای ایده آل برای اشعه اولتراسونیک:

  • از سلامتی خوبی برخوردار است
  • سیگار نمی‌کشد
  • انتظارات واقع بینانه‌ای دارد

اشعه اولتراسونیک به منظور هدف قرار دادن مناطق کوچک چربی و کمک به بدن شما است. این یک روش درمانی برای افرادی نیست که سعی در کاهش وزن دارند.

در مورد چگونگی عملکرد کاویتاسیون سونوگرافی هنوز حکم صادر نشده است. شواهد امیدوار کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این یک درمان موثر کانتورینگ بدن است.

اگر این روش درمانی را برای خود در نظر گرفتید ، به مطالعه ادامه دهید تا در مورد هزینه ها ، عوارض جانبی ، روش ، زمان بهبودی و سایر موارد بدانید.

هزینه کاویتاسیون اولتراسونیک چقدر است؟

اشعه اولتراسونیک یک عمل زیبایی انتخابی در نظر گرفته می‌شود. این بدان معناست که شما باید هزینه درمان و همچنین هزینه‌های مربوطه را کاملاً از جیب خود پرداخت کنید. بیمه معمولاً کانتورینگ بدن را که شامل اشعه اولتراسوند است را پوشش نمی‌دهد.

هزینه متوسط ​​می‌تواند بسیار متفاوت باشد و به موارد زیر بستگی دارد:

  • کدام دستگاه برای درمان استفاده می‌شود
  • سطح تجربه ارائه دهنده خدمات شما
  • به چند روش درمانی نیاز دارید

هزینه‌های اضافی زیادی برای این درمان علاوه بر هزینه ارائه دهنده شما وجود ندارد. هیچ بیهوشی به طور معمول لازم نیست.

اشعه اولتراسونیک تا حدود زیادی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد زیرا زمان بهبودی حداقل است.

این روش درمانی به عنوان “روش استراحت ناهار” تبلیغ می‌شود ، به این معنی که قرار ملاقات شما معمولاً در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. بعد از آن می‌توانید بلافاصله رانندگی کنید و حتی پس از اتمام کار می‌توانید مستقیماً به محل کار خود برگردید.

کاویتاسیون اولتراسونیک چگونه کار می کند؟

کاویتاسیون اولتراسونیک برای از بین بردن سلول‌های چربی به فناوری سونوگرافی متکی است.

امواج اولتراسوند به عمق لایه‌های پوست شما فرستاده می‌شوند و باعث ایجاد لرزش می‌شوند. سپس سلول‌های چربی از یکدیگر جدا شده و از لایه‌های پوستی شما جدا می‌شوند. پس از چند روز ، سلول‌های چربی توسط سیستم لنفاوی شما جذب شده و به عنوان زباله از بدن تخلیه می‌شوند. تشخیص اینکه این روش درمانی چقدر موثر است دشوار است ، اما تحقیقات اخیر امیدوار کننده است.

یک مطالعه کوچک ۲۰۱۹ Trust Source ، اثر کاویتاسیون اولتراسونیک را برای ۵۰ زن که از نظر پزشکی دارای اضافه وزن هستند ، آزمایش کرد. نیمی از زنان به سادگی رژیم کم کالری را دنبال کردند ، در حالی که نیمی دیگر رژیم کم کالری را با فرکانس رادیویی و روش‌های کانتورینگ سونوگرافی بدن داشتند. پس از ۵ هفته ، زنانی که به آنها اشعه اولتراسونیک داده شده بود ، کاهش توده چربی بدن را نشان دادند. جالب اینجاست که آنها به راحتی چربی بدن خود را از دست دادند. یکی دیگر از مطالعات کوچک منبع معتبر که خیلی زودتر در سال ۲۰۰۷ انجام شد ، ۳۰ نفر را دنبال کرد که به همه آنها درمان کانتورینگ بدن اشعه اولتراسونیک داده شد. همه شرکت کنندگان پس از سه بار درمان ، شاهد کاهش توده چربی بدن بودند. در پایان مطالعه ، اندازه ناحیه چربی بدن تحت درمان یک تا سه سانتی متر کاهش یافت.

 

این خدمات بصورت کاملا حرفه‌ای و با متخصصین حاذق در کلینیک سیب سبز قابل انجام است. لازم به ذکر است که شما عزیران میتوانید با ادغام این روش با سایر روش‌های لاغری نتیجه فوق‌العاده‌ای بگیرید و لاغرتر و خوش اندام شوید.

برای گرفتن وقت و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع