ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت دوم)

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت دوم)
 کمی بیشتر درباره کویتیشن بدانید(قسمت دوم)

پیش از آنکه شروع کنیم باید بگویم کویتیشن امروزه جزو دستگاه های لاغری می‌باشد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. افراد چه با هدف لاغری و چه با هدف تناسب اندام و کاهش سایز از این روش استفاده می‌کنند. این روش در ترکیب با سایر دستگاه‌های لاغری می‌تاند نتیجه فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

برخی از مواردی که احتمالا درباره کویتیشن بدانید:

درباره

اشعه اولتراسونیک یا اشعه اولتراسوند ، یک عمل زیبایی است که برای از بین بردن رسوبات چربی در بدن شما استفاده می‌شود. این درمان ادعا می‌کند که به عنوان یک جایگزین موثر و کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن عمل می‌کند.

 

ایمنی

خطرات بسیار کمی در ارتباط با این روش وجود دارد ، اما این بدان معنا نیست که هیچ عارضه جانبی وجود ندارد.

کبودی و درد از عوارض جانبی کوتاه مدت است و در برخی از افراد پس از بهبودی از این روش ، پوست شلی یا گودی و موج وجود دارد.

 

راحتی

اشعه اولتراسونیک بسیار راحت بخش می‌شود بنابرین بهبودی مطلوب است و عوارض جانبی آن نادر است.

وقت گیرترین قسمت این فرآیند ممکن است یافتن مرکز مناسب و مشاوره با یک کارشناس حاذق و آموزش دیده باشد که تجربه انجام درمان را داشته باشد.

 

هزینه

کاویتاسیون اولتراسونیک به طور کلی هزینه کمتری نسبت به لیپوساکشن سنتی دارد. هزینه‌ها بسته به منطقه‌ای که تحت درمان هستید و اینکه آیا به جلسات درمانی مکرر نیاز دارید متفاوت است.

 

اثربخشی

اثربخشی این روش درمانی متفاوت است و برای درک صحیح نحوه عملکرد آن ، آزمایشات بالینی بیشتری لازم است.

ما برخی از منابع منبع اطلاعاتی را که از کاویتاسیون اولتراسونیک به عنوان یک گزینه کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن جراحی پشتیبانی می‌کند ، داریم.

 

در طی یک جلسه کاویتاسیون اولتراسونیک چه اتفاقی می‌افتد؟

روش کاویتاسیون اولتراسونیک بسیار ساده است.

در روز ملاقات ، بسته به ناحیه‌ای از بدن که تحت درمان هستید ، ممکن است پزشک از شما بخواهد در خلوت لباس خود را در بیاورید و لباس مجلسی بپوشید.

ممکن است پزشک با استفاده از الکل ناحیه درمان شما را تمیز کند. با استفاده از دستگاه سونوگرافی دستی ، آنها به آرامی از قسمت هدف بدن شما عبور می‌کنند.

در حین عمل ممکن است احساس گرما داشته باشید و صدای وزوز دستگاه سونوگرافی را بشنوید. درمان‌ها معمولاً بین ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول می‌کشد.

مناطق هدف گذاری شده برای اعمال اشعه اولتراسونیک

برخی از مطالعات منبع معتبر نشان می‌دهد که این روش درمانی در کاهش چربی در مکان های “فیبروتیک” بدن شما که شامل قسمت پشت و قفسه سینه است ، بسیار موثر است.

 

اشعه اولتراسونیک اغلب در موارد زیر انجام می‌شود:

  • معده
  • باسن
  • صورت
  • گردن
  • بازوها
  • نواحی ران

 

عوارض اشعه اولتراسونیکدر کویتیشن

کاویتاسیون اولتراسونیک برای اکثر افراد یک درمان کم خطر محسوب می‌شود. عوارض جانبی شایع عبارتند از:

  • سرخی
  • کبودی
  • سردرد

 

چه چیزی بعد از کویتیشن انتظار می‌رود

پس از حفره اولتراسونیک ، باید بتوانید بایستید و خود را به خانه برسانید.

درد و کبودی معمولاً کم است. به شما آموزش داده می‌شود تا جایی که ممکن است بدن را هیدراته کنید تا به بدن کمک کند سلولهای چربی را از طریق سیستم لنفاوی شما بیرون بریزد.

اما انتظار نداشته باشید که بلافاصله نتایج را ببینید. بلافاصله بعد از قرار ملاقات ، بدن شما ممکن است احساس پف کرده یا متورم شود. طول می‌کشد تا بدن شما سلولهای چربی جدا شده را از بین ببرد و حل کند.

همچنین برای دیدن نتایج قابل مشاهده ممکن است به درمان های مکرر نیاز داشته باشید. اکثر نامزدهای این روش درمانی نتیجه نهایی خود را طی ۶ تا ۱۲ هفته مشاهده می کنند. به طور متوسط ​​، درمان برای نتایج قابل مشاهده به ۱ تا ۳ مراجعه نیاز دارد.

نتایج این درمان دائمی است ، به شرطی که رژیم غذایی و ورزش مناسبی داشته باشید. اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید ، رسوبات چربی ممکن است به مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند بازگردند.

این خدمات بصورت کاملا حرفه‌ای و با متخصصین حاذق در کلینیک سیب سبز قابل انجام است. لازم به ذکر است که شما عزیران میتوانید با ادغام این روش با سایر روش‌های لاغری نتیجه فوق‌العاده‌ای بگیرید و لاغرتر و خوش اندام شوید. همچنین پزشکان ما شما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان  و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع