ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کاشت ابرو در تهرانپارس

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • کاشت ابرو در تهرانپارس
 کاشت ابرو در تهرانپارس

کاشت ابرو در تهرانپارس

کاشت ابرو در تهرانپارس برای افرادی که در این منطقه زندگی می کنند، یک دغدغه بسیار مهم است. ما با معرفی کلینیک زیبایی سیب سبز به شما کمک می کنیم تا یک انتخاب مناسب را داشته باشید. در این کلینیک از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و پرسنلی مجرب استفاده می شود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با کاشت ابرو آشنا کنیم.

کاشت ابرو‍ طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، اکثریت بیماران کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند. برخورداری از سلامت کامل برای به حداقل رساندن احتمال بروز عوارض جانبی حائز اهمیت است. معمولاً افرادی که موهای ابروی خود را در اثر عواملی مانند برداشتن بیش از حد ابرو یا جراحت از دست داده‌اند، کاندیدای بهتری هستند. مناسب بودن عمل کاشت ابرو برای شما توسط پزشک تعیین میشود. از سوی دیگر باید واقع بین بوده و نتایج معقولی از این عمل انتظار داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

در کنار عوامل ژنتیکی، عارضه‌هایی مانن آلوپسی آره‌تا، آلوپسی توتالیس یا یونیورسالیس متهمان ردیف اول در ریزش ابرو مقاوم در برابر درمان به شمار می‌روند. از دیگر موارد منع کاشت ابرو، این موارد قابل اشاره‌اند:

  • افراد دچار بیماری‌های انعقاد خود مانند هموفیلی
  • نوجوانان زیر ۱۸ سال
  • افراد دچار اختلالات رفتاری

برخی از افراد به دلیل استرس یا دیگر عوامل، به صورت هیستریک ابروهای خود را می‌کنند. واضح است که کاشت ابرو برای این افراد تنها به آسیب بیشتر به آن‌ها منجر خواهد شد.

آمادگی‌های قبل از کاشت ابرو

بدیهی است که فرآیند درمان و کاشت ابرو شما با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مشاوره حضوری با پزشکان متخصص در آن آغاز می‌گردد. این مرحله را باید اصلی‌ترین بخش آمادگی‌های پیش از کاشت ابرو دانست؛ چرا که ممکن است حتی پزشک تشخیص دهد شما اصولاً نیازی به کاشت ابرو ندارید. بلکه روش دیگری مانند مزوتراپی یا پی آر پی مو می‌تواند نتایج بهتری برای شما داشته باشد.
در صورتی که تصمیم بر کاشت ابرو گرفته شود، احتمالاً پزشک از شما می‌خواهد تا برخی از آزمایش‌های حساسیت و مصرف داروهای خاص را آماده کنید. در صورتی که این مرحله هم بدون مشکل خاصی به پیش برود، روزهای مشخصی برای کار تعیین خواهد شد. از این لحظه شما کاندیدای کاشت ابرو هستید و باید موارد خاصی را رعایت کنید.

کاشت ابرو در تهرانپارس
کاشت ابرو در تهرانپارس

طراحی مدل ابرو متناسب با انتخاب و سلیقه فرد

یکی از نکات خیلی مهمی که باید پیش از جلسه اول کاشت ابرو درباره‌ی آن تصمیم بگیرید، طراحی ابرو به شکل مد نظرتان است. این به شما کمک می‌کند که بفهمید پس از کاشت به چه چهره‌ای دست خواهید یافت؛ و پزشک نیز متوجه می‌شود که دقیقاً به دنبال چه ظاهری هستید.

توصیه های پیش از کاشت و پیوند ابرو

مهمترین کارهایی که باید پیش از جلسه اول کاشت ابرو خود انجام دهید، مربوط به اصلاح مصرف دارویی، تغذیه و سبک زندگی سالم است. زیرا به جز پوست نواحی بانک مو و میزبان، باید کل فیزیولوژی بدن شما آماده‌ی پذیرش این تغییرات شود.

مهمترین امر، عدم مصرف مواد غذایی و داروهایی‌ست که موجب رقیق شدن خون می‌گردند. مثلاً یکی از این مواد، ویتامین E است. با این که نقش ویتامین E در سلامت پوست و مو امری انکارناپذیر است، باید مصرف آن قبل از جلسه اول کاشت ابرو کنترل شود. همچنین داروهایی مثل آسپرین هم اثرات مشابهی دارند.
برخی مواد دیگر هم هستند که باید در روزهای منتهی به کاشت از آن‌ها دوری کرد. مهمترین آن‌ها نیکوتین، الکل و ماینوکسیدیل هستند. به طور کلی قبل از هر نوع درمان جدی، از داوطلبان خواسته می‌شود تا مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارند. زیرا علاوه بر ایجاد عدم تعادل در غلظت خون، توانایی و ایمنی بدن را نیز کاهش می‌دهند.

بهتر است در روزهای قبل از جلسه کاشت ابرو، به سونا یا جکوزی نروید. در سبد تغذیه‌ای خود از میوه‌ها و سبزیجات تازه به مقدار زیادی استفاده کنید. به علاوه بدن خود را همیشه هیدراته نگه دارید. یعنی آب به مقدار کافی بنوشید. خواب طبیعی و کافی در ساعات مناسب هم فراموش نشود. اگر داروی خاصی نیز باید مصرف کنید، بهتر است به اطلاع کلینیک برسانید.

در انتها باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم و آن هم استحمام قبل از آماده شدن برای جلسه اول کاشت ابرو است. زیرا از بیماران خواسته می‌شود تا یکی دو روز بعد از کاشت، محل را مرطوب نکنند. واضح است که این به معنی حداقل چند روز حمام نرفتن است. پس بهتر است از قبل آماده‌ی این مسأله بشوید

مراحل کاشت ابرو طبیعی

با این حال، ابروهای خیلی از مردم در حد مطلوبی پرپشت نیستند و یا به دلایلی، تراکم خود را از دست داده‌اند. راه حلی که پزشکی زیبایی مدرن به این افراد پیشنهاد می‌کند، کاشت ابرو طبیعی است. شما هم حتماً تا به حال شنیده بودید که برخی از افراد به دلایل گوناگونی علاقه‌مند به کاشت این نوع ابروها هستند.

البته به جز کاشت ابرو طبیعی راه‌های دیگری هم برای ترمیم ابروها وجود دارند. با این حال، هیچ روشی به خوبی، اثرگذاری و کم‌خطری این روش نیست. کاشت ابرو طبیعی را بایستی یکی از پارادایم‌های اصلی روز پزشکی زیبایی، به منظور بهبود سلامتی و زیبایی صورت دانست.

کاشت ابرو نیز عملی شبیه به کاشت موی سر است که برای بازسازی ابروهای طبیعی شخص به کار گرفته میشود. در کاشت ابرو طبیعی، ما واحدهایی موسوم به فولیکول را از ناحیه‌ی اهدا کننده (که گاهی ناحیه پشت سر و گاهی دیگر نواحی بدن است) برداشت می‌کنیم. فولیکول، جزئی در ادامه پیازه‌ی مو است که یک یا چند تا مو از طریق آن تغذیه می‌شوند. در مراحل بعدی این‌ گرافت ها تصفیه و پردازش شده و بعضاً در محلو‌ل‌های خاصی نیز قرار می‌گیرند.

در این روش، موهای ناحیه اهدا کننده با استفاده از یک سوزن زیر پوستی و با بزرگنمایی در زیر میکروسکوپ به نواحی کم پشت در ابرو یا اطراف ناحیه ابرو وارد می شود تا ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد شود.

با چه روشی کاشت ابرو طبیعی می شود؟

کاشت ابرو یک عمل بسیار ظریف و حساس است که برای طبیعی جلوه کردن آن باید موها در برش‌های کوچک و در جهت و زاویه درستی قرار بگیرند تا از الگوی رشد طبیعی ابرو پیروی کنند. کاشت ابرو تحت بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود. این روش به طور کامل و ۱۰۰ درصد یک روش میکرو جراحی است که بیماران میتوانند از این طریق ابروهای طبیعی خود را بدون هیچگونه عوارض جانبی بازیابی کنند.

اما الگوی کاشت ابرو و تراکم آن برای زنان و مردان متفاوت است. کاشت ابرو هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل انجام است. در خانم‌ها به طور طبیعی، دو سوم ابتدایی ابرو تراکم بیشتری داشته و دم یا انتهای ابروها برای داشتن فرمی زنانه‌تر متمایل به کم پشت و نازک بودن است. در سمت دیگر، ابروهای آقایان در سراسر آن به یک اندازه متراکم هستند.

کاشت ابرو در تهرانپارس
کاشت ابرو در تهرانپارس

مراقبت‌های لازم بعد از کاشت ابرو

شما میتوانید پس از کاشت ابرو، بلافاصله نتایج عمل خود را مشاهده کنید. معمولاً قرمزی خفیف، تورم، پوسته پوسته شدن پوست، یا دلمه‌های ریز هر فولیکول موی کاشته شده وجود خواهند داشت که پس از گذشت چند روز تا ۱ هفته کاملاً برطرف میشوند. معمولاً اکثریت بیماران پس از ۱ الی ۲ روز به سرکار خود برگشته و میتوانند فعالیت روزمره خود را از سر بگیرند. با این حال، توصیه میشود که تا مدتی از فعالیت‌های پر فشار مانند بلند کردن اجسام سنگین و عاداتی مانند سیگار کشیدن دوری کنید.
زمانی که صحبت از روند بهبودی میشود، باید از قوانین زیر پیروی کنید:

  • به نکات بهداشتی بیش از پیش اهمیت بدهید

به دلیل این که نواحی مورد کاشت، به صورت گسترده‌ای برش خورده است، بهتر است مواظب ورود عوامل بیماری‌زا به درون آن باشید. در معرض گرد و غبار قرار نگیرید. و بیرون رفتن خود را نیز محدود کنید.

  • ابروهای خود را دستمالی نکرده، ماساژ ندهید

این کار به جز این که احتمال عفونت را بالا می‌برد، ممکن است باعث شود که فولیکول‌ها، جهت رشد آن‌ها یا دیگر ویژگی‌های طراحی شده پزشک دچار ناهمگونی شده یا حتی آسیب ببینند. به هیچ عنوان ابروها را نخارانید. (حتی اگر کار سختی باشد)

  • عدم مصرف دخانیات، الکل و داروهای منع شده را جدی بگیرید

در این دوران علاوه بر مصرف داروهای رقیق‌کننده خون بهتر است تا از مصرف غذاهای چرب، فست‌فود، و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های حاوی مقادیر بالای قند را کنار بگذارید. در عوض رژیم قبل از کاشت ابرو خود را ادامه داده و مصرف آهن، امگا ۳ و پروتئین خود را بالا نگه دارید.
در یکی دو روز بعد از کاشت ابرو نباید آن‌ها را شست و شو دهید. با این حال در هفته‌ی بعد از این دو روز، باید هر روز با ملایمت آن‌ها را بشویید. همچنین برای خشک کردن آن از دستمال نخی-پنبه‌ای ملایم استفاده کنید

  • استفاده از موارد آرایشی را برای مدتی محدود کنید

پس از کاشت ابرو، باید تا ۶ هفته از آرایش کردن (فاندیشن صورت، مداد و غیره) خودداری کنید تا احتمال ایجاد جوش یا عفونت را کاهش دهید، چرا که این موارد میتوانند بطور قابل توجهی مانع رشد مو شوند. در عوض می‌توانید درباره اصول فرم دادن به ابرو در دوران بعد از کاشت تحقیق کنید.

  • داروهایی که برای شما تجویز شده است را مصرف کنید

استفاده از پمادهای آنتی بیوتیک می‌توانند کمک بزرگی برای بهبود سریع‌تر و جلوگیری از عوارض جانبی باشند.

روش‌ها و تکنیک‌های کاشت ابرو

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع