ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کاربرد اسکن پوست چیست؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کاربرد اسکن پوست چیست؟
 کاربرد اسکن پوست چیست؟

بسیاری از افراد به روش‌هایی برای تشخیص وضعیت سلامت پوست، مو و بدنشان علاقه‌مند هستند. این دستگاه‌ها به طور کاملا مناسبی به افراد نشان می‌دهد که روند مراقبتی که در پیش گرفته‌اند برای آن‌ها مناسب است یا خیر. همچنین با استفاده از این دستگاه‌ها شما می‌توانید روش مناسب مراقبت پوستی خود را پیدا کنید. در این مقاله به برسی دستگاه اسکن پوست می‌پردازیم. همچنین شما را راهنمایی می‌کنیم که معمولا چرا و در چه صورتی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

 

اسکن پوست چیست؟

همانطور که مراقبت از پوست بیشتر و پیشرفته‌تر می‌شود، سالن‌ها و کلینیک‌ها به روش‌های پیچیده‌تری برای درمان مشکل پوست و استفاده از محصولات و روش‌های درمانی متناسب با هر مشتری خاص روی آورده‌اند.

بسیاری از مردم روزهایی را به یاد می‌آورند که یک درمانگر به سادگی به وضعیت پوست شما از روز ظواهر نگاه می‌کند و از شما سوالاتی درباره نوع پوست و شیوه زندگی شما می‌پرسد. این روزها یک گزینه کمتر گیج کننده از گزینه‌های تشخیصی وجود دارد که به شما و درمانگر در تصمیم گیری برای بکار بردن روش درمان مناسب کمک می‌کند. چه چیزی برای پوست شما بهتر است و به شما کمک می‌کند یک رژیم مراقبت از پوست که فقط برای شما طراحی شده است را تنظیم کنید.

دستگاه‌های اسکن پوست صورت مانند: Beau Visage یا Dermalogica Skin با گرفتن عکس از پوست شما در زیر نورهای مختلف کار می‌کنند. این دستگاه به درمانگر اجازه می‌دهد توزیع خون و ملانین (رنگدانه) را تشخیص دهد. به علاوه امکان بررسی هرگونه آسیب در برابر آفتاب تا ۲ میلی متر در زیر سطح پوست را می‌دهد.

 

در اسکن پوست چه اتفاقی می‌افتد؟

معمولاً اسکن پوست به عنوان بخشی از درمان صورت ارائه می‌شود. برخی از سالن‌ها و مراکز آبگرم برای آن‌ها هزینه دریافت می‌کنند. اما بسیاری ترجیح می‌دهند در صورت رزرو وقت برای پوست یا مجموعه‌ای از روش‌های درمانی، مشاوره پوستی از جمله اسکن پوست را در کنار سایر هزینه‌های درمان در اختیار شما قرار داده یا آن را به عنوان یک امکان رایگان برای مشتریان در نظر گیرند.

از شما خواسته می‌شود صورت خود را بر روی یک سکو مخصوص قرار دهید تا درمانگر بتواند از زوایای مختلف از چهره شما عکس بگیرد. تصاویر می‌توانند کاملاً نگران کننده باشند. به خصوص اگر شما به اندازه کافی به پوست خود با اشعه‌‌ی خورشید آسیب وارد کرده باشید. زیرا این امر در اسکن نشان داده می‌شود و می‌تواند کاملاً هوشیارانه عمل کند.

تصاویر سپس به شما و درمانگر آنچه را که بر پوست شما گذشته نشان می‌دهد. اینکه آیا موارد اساسی وجود دارد که باید اصلاح شوند. (آسیب خورشید ، رنگدانه ، کمبود آب ، حساسیت)  سپس برای حل بسیاری از این مشکلات به پوست شما کمک می‌کند. اینکار در تشخیص سن پوست که در آن به شما خواهند گفت که پوست شما در مقایسه با سایر افراد در سن و جنس خود چقدر پیر شده است، موثر است.

اسکنر دارای یک پایگاه داده از تصاویر افراد است که برای مقایسه تصویر شما با آن‌ها استفاده می‌کند. از این طریق ، این دستگاه قادر است نشانه‌ای از سن پوست شما، و مقایسه وضعیت پوست شما با دیگران را ارائه دهد.

 

شرایط پوستی مرتبط با سن

وضعیت پوست شما می‌تواند سن شما را منعکس کند و چیزی که بیشتر فن آوری اسکن صورت به دنبال آن است ، یکنواخت بودن رنگ پوست است. تحقیقات علمی نشان می‌دهد که اگر رنگ پوست شما یکنواخت باشد ، جوانتر به نظر می‌رسید. همچنین یک رنگی پوست می‌تواند ظاهر پوست را به شدت جوانتر نشان دهد. هر چه پیرتر می‌شویم ، پوست به طور طبیعی نازک می‌شود و با گذشت زمان رنگ پوست کمی ناهموار می‌شود.

 

چرا اسکن پوست صورت انجام می‌دهیم؟

سالن‌ها و آبگرم‌هایی که دارای اسکنر صورت هستند دوست دارند از آن‌ها استفاده کنند. با اینکار می‌توانند درمان‌ها ، محصولات مراقبت پوستی و هرگونه محصولات مراقبت در منزل را به مشتری منتقل کنند. برخی از آنها گزارش‌های منظم پیشرفتی را نیز ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید به مرور عکس‌های خود را ببینید و ببینید رژیم درمانی چگونه به بهبود وضعیت پوست شما کمک می‌کند.

 

کلینیک سیب سبز خدمات پوستی را زیر نظر متخصصین و کادر مجرب برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع