ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

چگونه چشم و پلک خود را از پریدن بازداریم؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • چگونه چشم و پلک خود را از پریدن بازداریم؟
 چگونه چشم و پلک خود را از پریدن بازداریم؟

۱

به چشمان خود استراحت دهید. خستگی چشم نیز یکی از دلایل عمده گرفتگی عضلات و پریدن پلک است. در نظر بگیرید که آیا زمان زیادی را صرف تماشای صفحه رایانه یا مطالعه کرده‌اید یا نه. در صورت استفاده از لنزهای طبی می‌توانید آن‌ها را در صورت عدم نیاز در بیاورید.

  • سعی کنید مدت کوتاهی از رایانه استفاده کنید و شاید خرید عینک مخصوص صفحه نمایش رایانه را در نظر بگیرید.
  • همچنین باید سعی کنید از نورهای شدید و باد جلوگیری کنید، که هر دو باعث خستگی چشم می‌شوند.

پریدن پلک

۲

قطره‌های چشمی را امتحان کنید. قطره چشم بدون نسخه می‌تواند به کاهش بسیاری از شرایطی که باعث پریدن پلک می‌شود ، کمک کند. از جمله خشکی چشم، خستگی چشم و آلرژی. شما ممکن است که بخواهید برای برطرف کردن این موارد از پزشک کمک بگیرید. اما استفاده از این راه‌کار بدون نسخه ممکن است ارزشش را داشته باشد.

 

پریدن پلک

۳

از مواد مخدر دوری کنید. کافئین، الکل و تنباکو همگی می‌توانند باعث پریدن چشم‌ها شوند. مصرف تمام این موارد را تا زمان از بین رفتن انقباض متوقف کنید.

  • برخی از داروهای تجویز شده، مانند داروهای ضد افسردگی و آنتی هیستامین‌ها، می‌توانند باعث ایجاد بیماری شناخته شده به نام خشکی چشم شوند که می‌تواند باعث پریدن پلک شود.

پریدن پلک

۴

سعی کنید بخوابید. استرس و کمبود خواب می‌تواند از عوامل اصلی موثر در این امر باشند. اگر خیلی سخت کار کرده‌اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کمی استراحت کنید و بخوابید.

پریدن پلک

۵

از چشمان خود در برابر باکتری محافظت کنید. همیشه قبل از لمس چشمان، دستان خود را بشویید. قبل از خواب شب همه آرایش‌های خود را پاک کرده و صورت خود را مجدد بشویید.

پریدن پلک

۶

یک رژیم غذایی کاملاً مناسب داشته باشید. اغلب تصور می‌شود که کمبود ویتامین D و B12 باعث پریدن چشم می‌شود. اگرچه هیچ مدرک محکمی وجود ندارد، اما تصور می‌شود که کمبود منیزیم نیز از عوامل موثر در این امر باشد.

  • برای افزایش ویتامین D، ماهی، صدف و لبنیات بخورید.
  • برای ویتامین B12، ماهی، گوشت بره، خرچنگ و گوشت گاو بیشتر بخورید.
  • برای منیزیم، ماست، ماهی، آووکادو، آجیل، دانه های سویا، شکلات تلخ، موز و سبزیجات برگ تیره مانند کلم پیچ، سبزی کلارد، اسفناج یا خرداد بخورید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع