ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

همه چیز درباره آر اف لاغری

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • همه چیز درباره آر اف لاغری
 همه چیز درباره آر اف لاغری

امروزه بسیاری از افراد به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند. لاغری و تناسب اندام به نوبه خود بر روی اعتماد بنفس و سلامتی موثر است. این روزها شاهد افزایش استفاده از دستگاه‌های لاغری به منظور دستیابی بهتر به این مهم هستیم. دستگاه‌های لاغری ضمن کمک به افرادی که ورزش نمی‌کنند و اضافه وزرن دارند، برای افرادی که ورزشکار هستند و فقط به دنبال اثر بخشی سریع‌تری هستند نیز موثر است. از این روش‌ها و دستگاه‌ها در این مقاله به لاغری با آر اف اشاره می‌کنیم.

در این روش‌ها داشتن رژیم غذایی سالم و مناسب ضمن مشاهده و حفظ نتیجه بسیار مهم است. اکثر افراد فکر میک‌نند که این روش‌ها بدون داشتن رژیم غذایی مناسب و رعایت جواب می‌دهد. در صورتیکه اینطور نیست. ورزش نیز در کنار رژیم غذایی ناسالم تاثیر منفی و بدی می‌تواند بر روی بدن داشته باشد.

آر اف چیست؟

آر اف امواج رادیویی با فرکانس ۰٫۳ تا ۴ مگاهرتز است.  از این روش در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست و لیپولیز بافت چربی مورد استفاده می‌شود. دارای انواع مونوپولار، بای پولار، تری پولار، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می‌باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت‌های عمقی، تحریک فیبروبلاست‌ها و افزایش گردش خون موضعی می‌باشد. در واقع این امواج با ورود به بافت موجب قطبی شدن ملکول‌های آب و ارتعاش این ملکول‌ها شده و در نتیجه مقاومت بافتی و اصطکاک گرما در بافت ایجاد می‌شود. حرکت رفت و برگشتی ملکول‌ها  تا ۳۰۰۰۰۰ بار در ثانیه ( فرکانس ۰٫۳ مگاهرتز) و حتی بیشتر می‌باشد. در واقع مکانیسم تولید گرما در این دستگاه شبیه ماکروفرهای خانگی می‌باشد که با امواج مایکروویو غذای سرد و حتی منجمد به سرعت گرم می‌شود.

میزان گرمای تولید شده بر اساس انرژی دستگاه متفاوت می‌باشد (از ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد). از انرژی پایین برای لیفتینگ پوست و از انرژی‌های بالاتر برای لیپولیز بافت چربی استفاده می‌شود. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتا پوست سفت می‌شود. این روش برای لیفتینگ پوست تمام نقاط بدن قابل استفاده است. بدلیل انتقال انرژی بدرون بافت پروب دستگاه حین کار سرد می‌باشد و این احتمال سوختگی و آسیب به اپیدرم را کاهش می‌دهد. تعداد جلسات برای لیفتینگ پوست ۳ تا ۸ جلسه می‌باشد که درمان نگهدارنده هر ۴ تا ۸ هفته یک‌بار انجام می‌شود.

آر اف لاغری

 

نحوه کار دستگاه آر اف:

در این روش نقاطی از بدن مورد هدف امواج رایوفراکوئنکسی قرار می‌گیرد. این فرایند باعث گرم شدن بافت‌ها می‌شود. در واقع همین امر سبب آسیب و یا شکسته شدن بافت‌ها می‌شود. هر جلسه این درمان بین ۱۵ الی ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. درباره میزان درد این درمان هم می‌توان گفت که با توجه به اینکه میزان درد در هر کسی متفاوت است، نمی‌شود دقیق نظر داد اما این جلسات اکثرا قابل تحمل است.

این دستگاه در جهت لاغری شکم، پهلو، بازوها، ران‌ها، غبغب و سینه استفاده می‌شود. این دستگاه علاوه بر لاغری در موارد دیگری نیز قابل استفاده است. از این موارد می‌توان به: جوانسازی پوست، کلاژن سازی، درمان گودی زیر چشم، پف چشم، چین  چروک و غیره اشاره کرد.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف لاغری:

یکی از مزایای رادیوفرکوئنسی این است که علاوه بر لاغری موضعی می‌تواند با ارسال انرژی و هدف قرار دادن کلاژن، پوست را نیز بکشد و سفت کند. به این ترتیب زمانی که رژیم لاغری و ورزش به بن‌بست می‌خورد، دستگاه آر اف با موفقیت وارد میدان عمل می‌شود. برنامه درمان با هدف فرم‌دهی به بدن و لاغری موضعی ناحیه‌هایی مانند صورت و گردن، بالای بازوها، شکم، ران، باسن، لگن، زانو، ساق پا، مچ پا و سینه آقایان طراحی می‌شود. لاغری موضعی با دستگاه آر اف درمانی غیرتهاجمی و غیرجراحی است.
این درمان برای انواع پوست مناسب است.

عوارض استفاده از دستگاه آر اف:

اغلب عوارض ار اف لاغری عبارتند از تورم، قرمزی یا کبودی در ناحیه تحت درمان و یا در اطراف آن، که معمولا در چند روز یا چند هفته ناپدید می‌شوند. همچنین گزارش‌هایی از احساس خشکی پوست در منطقه تحت درمان برای چند روز وجود دارد، استفاده از آلوئه ورا  برای این مشکل می‌تواند مفید باشد.

مراقبت‌های قبل و بعد از آر اف لاغری:

پس از لاغری با آر اف نیاز به مراقبت‌ها خاص و سختی نیست. موارد زیر به طور کلی و برای جلوگیری از خطرات احتمالی به شما پیشنهاد می‌شود:

  • دو تا سه روز قبل و بعد از انجام هر جلسه لاغری از سیگار کشیدن و خوردن الکل خودداری کنید.
  • دو ۲ روز قبل و ۵ روز بعد از هر جلسه درمانی از ورزش سنگین و تحرک زیاد خودداری کنید.
  • تا اتمام تمام جلسات لاغری  برای تاثیر بهتر و بیشتر حداقل ۸ تا ۱۰ لیوان آب یا چای بنوشید.
  • روزی یک لیوان اب پرتغال طبیعی که غنی از ویتامین سی است بنوشید.
  • از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب تا حد امکان خودداری نمایید.
  • پس از هر جلسه می‌توان از ژل‌، کرم‌ یا لوسیون‌ تسکین دهنده استفاده کرد
  • می‌توان پس از درمان در صورت لزوم از خنک و مرطوب کننده استفاده کنید.
  • می‌توانید پس از درمان از کمپرس آب یخ استفاده کنید.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع