ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

هایفو و سوالات مربوط به آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • هایفو و سوالات مربوط به آن
 هایفو و سوالات مربوط به آن

هایفو (HIFU) به معنی امواج فراصوت متمرکز شده با قدرت بالا و روشی ثابت شده، بدون خطر و بدون نیاز به جراحی برای لیفت صورت است.

روش هایفو صورت جدید ترین روش انقلابی درمان پوست می باشد که با تاباندن امواج اولتراسونیک به صورت، یک پوست محکم تر، کشیده تر و جوان‌تر را بعد از یک بار درمان به ارمغان می آورد.

هایفو به طور مستقیم انرژی گرما را به پوست و بافت های زیر پوستی می رساند که می تواند منجر به تحریک و بازسازی کلاژن‌های پوست می‌شود و بدین ترتیب بافت پوست را بهبود بخشیده و افتادگی آن را کاهش دهد.

در این مقاله به برخی از سوالات شما عزیزان در این خصوص پاسخ می‌دهیم.

درمان هایفو صورت چیست؟

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (هایفو) یک روش درمانی نسبتا جدید برای سفت شدن پوست است. برخی آن را جایگذینی غیر تهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می‌دانند. این ماده از انرژی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌کند که منجر به سفت شدن پوست می‌شود.

آیا این درمان واقعا موثر است؟

گزارش‌های بسیار حاکی شده از بررسی‌های انجام شده بر روی ۲۳۱ مطالعه در سال ۲۰۱۸  بر روی تکنولوژی اولتراسوند، نشان می‌دهد هایفو صورت موثر است. پس از بررسی این مطالعات که در آن از اشعه اولتراسوند برای سفتی پوست، سفت شدن بدن و کاهش سلولیت‌ها استفاده شده، محققان متوجه شدند که این تکنیک موثر و ایمن است.

 

آیا می‌تواند به پوست شما آسیب برساند؟

از آنجا که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک محل و بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز شده‌اند، هیچ آسیبی به لایه‌های بالایی پوست و ناحیه‌های مجاور آن وارد نمی‌شود. البته HIFU ممکن است برای همه مناسب نباشد.

 

هایفو لیفت صورت چه مدت دوام می‌آورد؟

از آن‌جا که بر روی عمق پوست صورت کار می‌کند؛ آن را  کشیده، سفت و صاف می‌کند. سطح کلاژن را برای جوانسازی بالا می‌برد. پوست شل شده را سفت می‌کند. همچنین چین و چروک و علائم پیری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بر اساس نتایج بدست آمده توسط متخصصین برجسته پزشکی پس از یک جلسه، بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام می‌آورد.

 

هایفو بهتر اس یا آر اف؟

HIFU انرژی اولتراسوند دقیق‌تر و بیشتری را ارائه می‌دهد در حالی که RF بر اساس روش گرمایش عمده کار می‌کند. هر فناوری در لایه‌های مختلفی از  پوست کار می‌کند؛ اما تا حدی همپوشانی دارند. HIFU بسیار عمیق‌تر و فراتر از غشا میانی پوست را مورد هدف قرار می‌دهد و می‌تواند به لایه [SMAS برسد.

 

چقدر دردناک است؟

این درمان به خودی خود دردناک نیست زیرا تحت بی حسی نخاعی یا بی حسی عمومی انجام می شود. داشتن درد در پایان درمان بسیار نادر است؛ اگرچه بیشتر بیماران به طور جرئی احساس ناراحتی می‌کنند که پس از چند روز برطرف می‌شود.

 

آیا هایفو می‌تواند باعث از بین رفتن چربی شود؟

یکی از بزرگترین نکات منفی در سایر روش‌های درمانی HIFU و انجام کار توسط اپراتورهای بد این است که اگر به سلول‌های چربی برخورد کنند؛ می‌توانند آن‌ها را از بین ببرند و منجر به کاهش چربی شوند. این می‌تواند منجر به ایجاد نواحی توخالی در صورت شود که در واقع باعث ایجاد خطوط و چین و چروک‌های بیشتر می‌شود تا اثر لیفتینگ مطلوب.

 

آیا می‌توانم بعد از آن بوتاکس کنم؟

لطفا ۴ هفته قبل از درمان با HIFU از بوتاکس / فیلر خودداری کنید. اگر در سال گذشته کاشت نخ  داشته‌اید؛ نمی‌توانیم درمان HIFU را انجام دهیم. لطفاً از انجام لایه برداری صورت ۴ هفته قبل از درمان و میکرودرم ابریژن ۲ هفته قبل از درمان خودداری کنید.

 

آیا بر روی غبغب موثر است؟

با استفاده از اولتراسوند برای ساخته شدن کلاژن ، درمان هایفو کشش پوست شما را بههبود می‌بخشد. هایفو در میان زنان و مردانی که به‌دنبال رهایی از غبغب و چین و چروک هستند؛ محبوب است.

 

بعد از هایفو می‌توان آرایش کرد؟

لوازم آرایش(ترجیحا بر پایه مواد معدنی) ممکن است بشود بلافاصله پس از درمان مورد استفاده قرار گیرد. کرم‌های یکدست‌کننده، غیر محرک و یا مرطوب کننده‌ها ممکن مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از ضد آفتاب با SPF  ۳۰ و یا بالاتر اگر بیرون و زیر آفتاب بروید از صدمات آفتاب در آینده جلوگیری می‌کند. برای حفظ اثرات از محلول‌های ترمیم کننده می‌توان استفاده کرد.

 

برای گفتن مشاوره و وقت اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص هایفو مقاله «هایفو و کاربردهای آن چیست» را مطالعه کنید.

[۱] SMAS لایه‌ای است که بین عضله و لایه چربی شما قرار دارد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع