ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

آیا استفاده از محافظ صورت (شیلد) مفید است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • آیا استفاده از محافظ صورت (شیلد) مفید است؟
 آیا استفاده از محافظ صورت (شیلد) مفید است؟

شیلد صورت چیست؟

شیلد صورت یک تکه پلاستیک ورقه‌ای منعطف است که به یک هدبند وصل است. این تکه ورقه‌ای پلاستیکی صورت را تا زیر چانه می‌پوشاند.

شما ممکن است حتی پیش از کوید ۱۹ شیلد را بر روی صورت برخی ارائه دهندگان مراقبت‌های پزشکی دیده باشید. دندان‌پزشکان و متخصصان بهداشت دندان گاهی آن‌ها را هنگام کار می‌پوشند. پزشکان، پرستاران و تکنسین‌ها هنگام انجام اقداماتی که می‌توانند خون یا سایر مواد را به به سمت صورت پرتاب کند، ممکن است از محافظ صورت(شیلد) به همراه ماسک صورت استفاده کنند.

آیا باید از محافظ صورت (شیلد) استفاده کنم؟

به طور کلی، اگر از ماسک استفاده می‌کنید و در مکان‌های عمومی حداقل یک متر فاصله بین خود و افراد را حفظ می‌کنید، نیازی به محافظ صورت(شیلد) ندارید. استفاده از ماسک مانع از پخش شدن قطرات تنفسی می‌شود. از تماس نزدیک با هر کسی که ماسک نداردخودداری کنید. اگر شما باید از نزدیک با شخصی که ماسک ندارد تماس داشته باشید، محافظ صورت(شیلد) یا نوع دیگری از محافظ‌های چشم ممکن است بیشتر مانع انتقال ویروس به شما شود.

آیا می‌توانم از استفاده از ماسک صورت چشم‌پوشی کنم؟

نه ، شما نمی‌توانید از استفاده از ماسک چشم‌پوشی کنید. اخیراً، کارت‌ها و آگهی‌های جعلی مدعی هستندکه برخی افراد حامل از پوشیدن ماسک در برخی مناطق معاف هستند. آن‌ها ادعا می‌کنند که فرد حامل دارای یک بیماری جسمی است که باعث می شود نتوانند ماسک صورت بزنند.

ماسک در اوایل همه‌گیری ویروس کرونا پیشنهاد نمی‌شد. چرا این موضوع تغییر کرد؟

در ابتدا، محققان و دانشمندان نمی‌دانستند که استفاده از ماسک در بین عموم مردم چقدر ضروری است. اکنون آگاه هستیم که استفاده از ماسک راهی موثر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. همچنین در ابتدا با کمبود ماسک روبرو بودیم و منطقی بود که اطمینان حاصل کنیم افرادی که در بیشترین خطر ابتلا به ویروس قرار دارند، مانند مراقبان پزشکی از ماسک‌های حرفه‌ای کافی برخوردار هستند تا بتوانند هنگام مراقبت از بیماران از خود محافظت کنند.

بیماران COVID-19 و مراقبان آنها از چه ماسکی استفاده کنند؟

افراد مبتلا به COVID-19 باید خود را قرنظینه کنند و هنگامی که نمی‌توانند از قرار گرفتن در کنار دیگران خودداری کنند باید از ماسک جراحی یا پارچه‌ای استفاده کنند. اگر فردی که غیربیمار قادر به ماسک زدن نیست، مراقب باید از محافظ چشم (به همراه ماسک) استفاده کند.

برای گرفتن مشاوره در خصوص خدمات کلینیک سیب سبز اینجا کلیک کنید.

منبع کمکی: https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/coronavirus-face-masks-what-you-need-to-know

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع