ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین روش جوانسازی

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین روش جوانسازی
 بهترین روش جوانسازی

موثرترین دستگاه جوانسازی:

موثرترین دستگاه جوانسازی

موثرترین دستگاه جوانسازی: یکی از مدرن­ترین روش­های جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک و تیرگی‌هایی که با گذر عمر بر پوست صورت و بدن ظاهر می­شود.  روش آرف فرکشنال می‌باشد که امروزه به طور وسیعی مورد استفاده قرار می­گیرد. در این روش مطمئن و بی­خطر برخلاف روش‌های جراحی تهاجمی نظیر لیفت صورت بدون این که برش و یا خونریزی در سطح پوست ایجاد شود. سوزن‌های بسیار باریک و ریزی به عمق میانی پوست نفوذ کرده و با برقراری امواجی ایمن از جنس امواج رادیویی بین این سوزن‌ها، گرما تولید می‌شود.  سلول‌های پوستی در منطقه هدف به علت گرما ایجاد شده  تحریک شده و شروع به ساخت کلاژن می‌نمایند.

کلاژن یک ساختار پروتئینی بسیار مهم در بافت پوست است که با استحکام بخشی به پوست مانع ایجاد چین و چروک پوستی می‌شود. با گذشت عمر و همچنین برخی از عوامل بیرونی نظیر قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، مصرف دخانیات، رژیم غذایی نامناسب، استرس و غیره باعث از بین رفتن این پروتئین‌های رشته‌ای  شده و در نتیجه پوست شادابی و قوام خود را از دست می­دهد. آرف فرکشنال با تحریک سلول‌های پوستی جهت تولید کلاژن بیشتر یکی از کارآمدترین روش‌های جوان سازی پوست می­باشد.

تاثیر  آرف فرکشنال موثرترین دستگاه جوانسازی:

تأثیر آرف فرکشنال در جوان سازی پوست تنها محدود به کلاژن سازی نمی‌باشد. آرف فرکشنال باعث فعال شدن پدیده‌ای بنام فیبروپلازی می‌شود. فیبروپلازی فرآیندی است که در آن سلول‌های شروع به ساخت فیبروز می‌نمایند فیبروز یک ساختار پروتئینی است. که مشابه کلاژن هم در استحکام پوست نقش دارد و هم موجب تحریک کلاژن سازی می‌شود. فیبروپلازی زمانی که آسیبی مانند برش یا خراش به پوست وارد شود شروع به فعال سازی می‌کند. و در روش آرف فرکشنال با ایجاد آسیب‌های بسیار جزی و کنترل شده در منطقه هدف،  فیبروپلازی فعال می‌شود. در مجموع آرف فرکشنال با تحریک پوست برای تولید کلاژن و همچنین فعال سازی فیبروپلازی باعث شادابی و بهبود پوست می‌گردد.

با توجه به این که بافت فیروزی و رشته‌های کلاژن ایجاد شده به‌مرور زمان از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست جایگزین آن می‌شود. از همین رو روش درمانی آرف فرکشنال یک روش درمانی دائمی نمی‌باشد به این صورت که بعد از طی مدت زمانی نسبتاً طولانی مجدداً بایست به کلینیک مراجعه کرده و مجدداً روش درمانی را در منطقه مورد نظر تکرار نمود.

موثرترین دستگاه جوانسازی، کاربردهای روش آرف فرکشنال

آرف فرکشنال در دو مقوله درمان و زیبایی کاربرد گسترده‌ای دارد. در حوزه زیبایی بی‌شک یکی از مؤثرترین روش‌های برای ایجاد یک پوست سالم و جوان می‌باشد. امروز از این روش جهت سفت کردن پوست در ناحیه غبغب، فک و گردن استفاده می‌شود. اثرات این روش به‌قدری مؤثر و کارآمد است که بعضاً با جراحی لیفت برابری می‌کند با این تفاوت که آرف فرکشنال یک روش درمانی موقت ولی بدون جراحی و خونریزی می‌باشد

آرف فرکشنال جهت لیفت ابرو و درمان افتادگی پلک نیز استفاده می­شود. علاوه بر این اثرات درمانی این روش برای از بین بردن چین و چروک‌های دور چشم نیز بسیار خیره کننده است .به‌طوری که اغلب افرادی که از این روش برای از بین بردن چین و چروک‌های دور چشم استفاده می‌کنند تنها یک ماه بعد از عمل از نتیجه شگفت زده و خوشحال می­گردند.

علاوه بر موارد فوق آرف فرکشنال جهت بهبود جای ترک‌های پوستی که در اثر حاملگی و یا چاقی و لاغری در پوست ایجاد می‌شوند. از بین بردن لکه‌های پوستی، حجم دهی و ایجاد استحکام پوستی، جوان سازی پوست گردن  کاربرد و اثر بخشی بسیار گسترده‌ای دارد.

کاربردهای درمانی روش آرف فرکشنال

همان طور که پیش‌تر عنوان شد استفاده از آرف فرکشنال تنها محدود به مقوله زیبایی و جوان سازی پوست نمی‌باشد. امروزه این روش کاربردهای درمانی گسترده‌ای دارد که از جمله آن‌ها درمان جوش‌های صورت می‌باشد. با توجه به این که برخی از خانم‌ها حتی در سنین میان سالگی نیز از داشتن جوش صورت رنج می‌برند در صورت استفاده از این روش درمانی قطعاً بسیار خوشحال و راضی خواهند بود.

از دیگر کاربردهای درمانی آرف فرکشنال می‌توان به از بین بردن آثار زخم‌های عمیق پوستی و همچنین بستن منافذ باز پوستی اشاره کرد. علاوه بر این آرف فرکشنال در درمان تعریق بیش از اندازه در مناطقی نظیر زیر بغل که موجب ایجاد بوی بد و آزاردهنده می‌شوند نیز بسیار مؤثر و رضایت بخش می­باشد.

ترشح  بیش از حد چربی پوست می‌تواند یک مورد آزار دهنده دیگری باشد. که خوشبختانه با استفاده از آرف فرکشنال تا حد بسیار مطلوبی قابل درمان است. به‌طوری که اغلب افرادی که از این روش جهت کاهش چربی پوست خود استفاده می‌کنند تنها بعد از یک جلسه درمانی از کاهش بیش از ۷۰ درصدی چربی پوستی خود حکایت می­کنند.

استفاده از آرف فرکشنال برای چه افرادی ممنوع است؟

موثرترین دستگاه جوانسازی
راز جوانی پوست با تکنولوژی rf فرکشنال

علیرغم این که آرف فرکشنال یک روش ایمن و غیرتهاجمی می‌باشد با این وجود استفاده از این روش برای برخی افراد ممنوعیت دارد. برخی از این افراد عبارت‌اند از :

  • افرادی که از ضربان سازهای قلبی استفاده می‌کنند
  • افرادی که دارای مشکلاتی در زمینه انعقاد خون هستند و خون ریزی آن‌ها به‌راحتی متوقف نمی‌شود
  • افرادی با سابقه بیماری قند خون
  • خانم­های باردار
  • افرادی با سابقه فشار خون بالا

آرف فرکشنال چه مزیت‌هایی دارد؟

بی‌شک یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش غیرتهاجمی بودن آن است. بر خلاف جراحی لیفت که همراه با ایجاد برش و زخم می‌باشد آرف فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است از همین رو نگرانی‌های معمولی که در روش‌های  تهاجمی وجود دارد نظیر احتمال بروز عفونت در این روش به حداقل می­رسد.

با توجه به این که در روش آرف فرکشنال تنها بخش میانی پوست (درم) که در زیر بخش سطحی پوست (اپیدرم) قرار دارد هدف قرار می‌گیرد. و انرژی تنها به این بخش از پوست منتقل می‌شود. در سطح بیرونی پوست هیچ آسیبی ایجاد نمی‌گردد به همین دلیل است که این روش حتی این روش در فصول گرم سال نیز قابل انجام می‌شود. و افرادی که به کلینیک زیبایی جهت درمان مراجعه می‌کنند بعد از آرف فرکشنال می‌توانند بلافاصله فعالیت‌های عادی و روز مره خود را از سر بگیرند.

آرف فرکشنال در کلینیک به چه صورت انجام می‌شود و آیا موثرترین دستگاه جوانسازی هست ؟

پیش از آرف فرکشنال  مراقب خاصی نیاز نمی‌باشد با این حال توصیه می‌شود یک تا دو هفته قبل از عمل از  قرار گرفتن‌های طولانی مدت در زیر نور آفتاب اجتناب کنید. در صورت که پوست خود را لایه برداری کرده‌اید حداقل باید چند هفته زمان گذشته باشد. استفاده از سولاریوم نیز تا دو هفته قبل از عمل توصیه نمی­شود.

در روز عمل قبل از ورود به کلین بایست صورت خود را شسته و فاقد هر گونه آرایش باشید. آقایان نیز با صورت اصلاح شده باید مراجعه کنند. ناحیه‌ای از پوست که قرار است درمان شود به مدت ۲۰ دقیقه به کرم‌های بی‌حسی موضعی آغشته شده و بعد مجدداً شستشو می‌شود. بسته به محل و وسعت آن، جلسه درمانی  در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. قبل از شروع  هر فردی پکیج و سری مخصوص به خود را دریافت می‌نماید. استفاده از این پکیج­ها به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های احتمالی بین افراد بوده و به‌صورت یک‌بار مصرف می­باشند.

اگرچه در حین عمل ممکن است گرمای خفیفی را در زیر پوست خود تجربه کنید. با این وجود این روش فاقد درد خاصی می‌باشد و عموماً داوطلبان احساس ناخوشایندی در حین عمل تجربه نمی‌کنند.

درمان مشکلات پوستی با استفاده از آرف فرکشنال معمولاً نیاز به چندین جلسه مراجعه دارد که بسته به عوامل مختلفی می‌تواند بین  ۳ تا ۱۴ جلسه به طول انجامد. تعداد جلسات و  فواصل تکرار درمان با نظر پزشک متخصص کلینیک تعیین می‌شود.

آیا بعد از درمان به مراقبت خاصی نیاز است؟

استفاده از کمپرس یخ بلافاصله بعد از عمل به کاهش التهابات پوستی کمک زیادی می‌نماید. شستشوی پوست در روز درمان در صورتی که به‌صورت ملایم و بدون استفاده از شوینده‌ای قوی باشد بلا مانع است  با این وجود بهتر است در ۲۴ ساعت اولیه پس از درمان از شنا کردن در استخر و یا رفتن به سونا و جکوزی اجتناب کرد. بلافاصله بعد از درمان باید استفاده و مصرف کرم‌های ضد آفتاب را با نظر پزشک در دستور کار قرار داد. تا رفع کامل التهاب پوستی استفاده از کرم‌های لایه بردار و ضد چروک توصیه نمی‌شود. با این وجود استفاده از کرم‌های ترمیم کننده به مدت تقریبی یک هفته می‌تواند در بهبود فرآیند درمان مؤثر باشد.

عوارض احتمالی آرف فرکشنال

همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد اساس این روش درمانی مبتنی بر استفاده از امواج رادیویی است. این امواج کاملاً بی‌ضرر بوده و در بسیاری از وسایل نظیر رادیو، تلویزیون و مایکروویو نیز استفاده می‌شود. از همین رو انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA ) که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراجع جهت تائید دارو و روش‌های درمانی شناخته می‌شود. روش درمانی آرف فرکشنال را مورد تائید قرار داده است. با این وجود درد خفیف، قرمزی پوست که معمولاً بعد از ۲۴ ساعت از بین می‌رود از جمله عوارض رایج اما بی‌خطر این روش درمانی می‌باشند. تورم نیز از جمله عوارض نادری می‌باشد که به‌ندرت در برخی از افراد ایجاد می‌شود.

اثرات درمانی و تغییرات را بعد از چه مدتی می­توان مشاهده کرد؟

تغییرات ابتدایی در حدود سه هفته بعد از درمان و تغییرات اصلی در حدود سه ماه بعد قابل رؤیت می‌باشد. تغییرات ابتدایی که به‌صورت فوری و در کوتاه مدت می‌باشد به علت انقباض رشته‌های پروتئینی کلاژن می‌باشد. تغییراتی که در مدت زمانی طولانی‌تری خود را نمایان می‌سازند به دلیل کلاژن سازی سلول‌های می‌باشد.

برای دریافت مشاوره و رزرو موثرترین دستگاه جوانسازی تماس فرمایید.

انواع روش‌های جوانسازی با دستگاه

 

https://urepublic.com.au/wp-content/uploads/Fractional-RF.pdf

https://www.researchgate.net/publication/276291642_Fractional_Ablative_Radio-Frequency_Resurfacing_in_Asian_and_Caucasian_Skin_A_Novel_Method_for_Deep_Radiofrequency_Fractional_Skin_Rejuvenation

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع