ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام
 بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام

بهترین کلینیک لاغری

بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام
بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام

بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام :چاقی عامل بروز بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی است. امروزه کم‌تحرکی و مصرف غذاهای حاوی چربی زیاد موجب شده‌است تا افراد زیادی در معرض چاقی قرار بگیرند. همه افراد از چاقی بیزار هستند و علاقه دارند اندام زیبا و متناسب داشته باشند.

برخی با ورزش کردن و رژیم غذایی در تلاش هستند تا اندام خود را به وزن ایده‌آل برسانند ولی موفقیت زیادی در این امر مشاهده نمی‌کنند. برخی از افراد نیز ممکن است دچار چاقی مفرط نباشند ولی تجمع چربی در قسمت‌هایی از بدن، اندام آن‌ها را نامتناسب کرده‌است.

هر دو گروه از این افراد به لاغری‌های موضعی که در کلینیک لاغری و تناسب اندام صورت می‌گیرد مراجعه می‌کنند تا به اندام ایده‌آل خود برسند. در گذشته برای از بین بردن چربی‌های تجمع ‌یافته در بدن از روش جراحی باز استفاده می‌کردند ولی امروزه انجام لاغری به روش غیرجراحی انجام می‌شود. کلینیک‌های بسیاری در زمینه لاغری و تناسب اندام فعالیت می‌کنند که برای انتخاب بهترین کلینیک باید بررسی و تحقیق انجام داد. با توجه به اینکه چاقی و اضافه ‌وزن بیماری‌های زیادی برای افراد به وجود می‌آورد، پزشکان و متخصصان با فعالیت در کلینیک‌ها با ارائه راهکارهای مناسب در صدد رفع عوارض ناشی از چاقی هستند.

کلینیک لاغری مرکزی است که از سوی وزارت بهداشت مجوز دارد و با کسب پروانه‌های تخصصی در زمینه درمان چاقی و جراحی لاغری توانسته است خدمات زیادی را به افراد ارائه دهد. در کلینیک لاغری و تناسب اندام، درمان با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن انجام می‌شود و به افراد کمک می‌کنند تا به تناسب اندام دلخواه خود برسند.

کلینیک لاغری و تناسب اندام به صورت سرپایی و بدون عمل جراحی و خونریزی با استفاده از دستگاه‌های مختلف به لاغر شدن افراد و سوزاندن چربی در ناحیه شکم، پهلو، ران و … کمک می‌کند. این روش لاغری موضعی از بهترین روش‌هایی است که افراد می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به اندام دلخواه برسند.

هدف از لاغری موضعی این است بدون رژیم‌های سخت، چربی‌های اضافی که در بدن انباشته شده‌اند با استفاده از دستگاه‌های لاغری از بین بروند. در این روش دستگاه با ایجاد لرزش، گرما و سرما، مقدار زیادی از چربی‌هایی که در زیر پوست قرار دارند را از بین می‌برد. برای لاغری شیوه‌های مختلفی وجود دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام، در جهت لاغری شکم و پهلو، سینه، باسن، پاها و … اقدام کنند و نتایج بهتری را به دست آورند.

بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام چه ویژگی‌هایی دارد؟

از ویژگی‌های بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام می‌توان به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، مدرن و تخصصی مانند دستگاه رادیوفرکانسی، کویتیشن، اندرمولوژی، اگزیمیا، کربوکسی تراپی، شاک ویو و …  در این مراکز اشاره کرد. این کلینیک در زمینه تندرستی و زیبایی، خدمات گسترده‌ای را به افراد در سنین مختلف ارائه می‌دهد. در این مراکز توجه به کیفیت تجهیزات، برند دستگاه‌ها و انواع مختلف آن، از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر مرکز با توجه به خدمات قابل ارائه، دارای دستگاه‌های متناسب با خود است.

کلینیک لاغری خوب و متخصص باید از جدیدترین روش‌های مدرن برای درمان بیماری‌ها بهره ببرد و مجهز به تمام دستگاه‌های پیشرفته و مورد نیاز باشد. از طریق مشاوره تلفنی و حضوری پاسخگوی بیماران باشد. وجود پزشکان ماهر و متخصص و در کنار آن‌ها حضور پرستاران باتجربه و خوش‌اخلاق در مراکز درمان بسیار حائز اهمیت است. بهترین کلینیک باید دارای واحدهای درمانگاهی مجزا باشد و با حضور روانشناسان باسابقه به ارائه مشاوره برای لاغری بپردازد. در این مراکز وجود آزمایشگاه مجهز ضروری است و افراد باید قبل از هر چیزی آزمایشات لازم را انجام داده و سپس دوره درمان را شروع کنند. برخی از کلینیک‌ها با برگزاری همایش‌های لاغری و تندرستی در تلاش هستند تا افراد را با سلامت جسم و روان آشنا کنند.

یک کلینیک معتبر برای انجام لاغری موضعی دارای قیمت‌های مناسبی است. باید توجه داشت پرداخت هزینه‌های زیاد به معنای ارائه خدمات مناسب در این مراکز نیست. برخی از کلینیک‌های لاغری و تناسب اندام هزینه‌های بالایی را از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌کنند. برعکس برخی از کلینیک‌ها نیز با در اختیار داشتن دستگاه‌های مدرن، خدماتی را در سطح عالی به افراد ارائه می‌دهند و در مقابل با دریافت هزینه معقول معالجه را انجام می‌دهند.

در ابتدا افراد می‌توانند برای مشاوره به کلینیک لاغری مراجعه کنند و پس از بررسی‌های لازم، پزشک بهترین روش برای لاغری را پیشنهاد می‌دهد و با انتخاب فرد دوره درمان را شروع می‌کنند. این مراکز با در اختیار داشتن تجهیزات بروز توانسته‌اند در جهت حفظ سلامت و زیبایی اندام مؤثر واقع شوند.

کلینیک‌هایی که در زمینه لاغری و تناسب اندام فعالیت دارند برای لاغری از دستگاه‌هایی مانند رادیوفرکانسی(آراف)، کویتیشن، اگزیمیا، اندرمولوژی، شاک ویو، کربوکسی ‌تراپی و … استفاده می‌کنند. درمان چاقی در قسمت‌های مختلف بدن با استفاده از این دستگاه‌ها از راهکارهای مناسب مبارزه با معضلات چاقی است.

آشنایی با دستگاه‌های لاغری و تناسب اندام

در کلینیک لاغری و تناسب اندام از دستگاه‌های مختلفی برای رسیدن به اندام مورد نظر استفاده می‌شود که به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

دستگاه رادیوفرکانسی(آراف):

این روش از پیشرفته‌ترین روش‌های لاغری موضعی محسوب می‌شود که با استفاده از این دستگاه می‌توان به اندام متناسب خود رسید و چربی‌های اضافی را از بین برد. عملکرد دستگاه آراف همانند یک دستگاه ماساژ دهنده است. این دستگاه با روش غیرتهاجمی و بدون انجام جراحی، چربی‌ها را در نقاط مختلف شکم، پهلو، کمر، بازو، ران و … از بین می‌برد.

از دستگاه رادیوفرکانسی با عنوان بهترین دستگاه لاغری در کلینیک استفاده می‌شود. درمان با این دستگاه موجب گرم شدن سلول‌های چربی شده و با این گرمای ایجاد شده، بدن اسیدهای چرب را آزاد ساخته و به سیستم لنفاوی انتقال می‌دهد. زمانی که اسیدهای چرب از بافت خود رها می‌شوند، آن قسمت کوچک شده و سبب لاغر شدن بدن می‌شود. دستگاه رادیوفرکانسی علاوه بر اینکه چربی‌های انباشته شده در نقاط مختلف بدن را از بین می‌برد، با تحریک کلاژن‌سازی موجب سفت شدن بدن نیز می‌شود. بنابراین با افزایش متابولیسم، فیبرهای جدیدی در لایه زیرین پوست ایجاد می‌شود.

استفاده از این دستگاه برای لاغری شکم و پهلو و رفع سلولیت بسیار مناسب است. سلولیت، چربی‌های انباشته شده در بدن است که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌رود.

سوزاندن چربی‌های شکم و پهلو از سایر قسمت‌های بدن سخت‌تر است و تأثیر بیشتری بر تناسب اندام دارد. شکم و پهلو نخستین محل تجمع چربی در بدن است و نسبت به سایر نقاط دیرتر لاغر می‌شود. برای از بین بردن توده‌های چربی در ناحیه شکم و پهلو به روش طبیعی باید زمان و انرژی زیادی صرف کرد، ولی در کلینیک لاغری و تناسب اندام با استفاده از دستگاه رادیوفرکانسی، لاغری شکم و پهلو در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مزایای استفاده از این دستگاه عبارت است از: دستگاه رادیوفرکانسی با سفت کردن پوست از شل شدن آن جلوگیری می‌کند و موجب افزایش تولید کلاژن پوست می‌شود. لاغری موضعی با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به جراحی، درد و خونریزی انجام می‌شود. روش رادیوفرکانسی بر روی تمام نقاط بدن که دچار چاقی یا افتادگی است استفاده می‌شود و سلولیت روی پوست را نابود می‌کند. پزشکان توصیه می‌کنند برای گرفتن نتیجه مطلوب با دستگاه رادیوفرکانسی افراد باید دو تا سه ماه درمان خود را ادامه دهند.

دستگاه اندرمولوژی(ال پی جی):

دستگاه لاغری اندرمولوژی روش درمانی غیرتهاجمی و بدون زخم و درد است. این یک دستگاه ماساژ محسوب می‌شود و توده‌های سخت چربی را از بین می‌برد. در این روش یک غلتک مکانیکی را بر روی بدن قرار می‌دهند و آن را به آرامی در ناحیه تحت درمان حرکت می‌دهند. در کنار غلتک به طور همزمان یک دستگاه مکش نیز در قسمت مورد نظر قرار می‌گیرد. این دستگاه لاغری موضعی موجب افزایش اکسیژن و خون به بخش‌های سلولیت می‌شود و سپس مقدار مایعاتی که از سلول‌ها خارج شده‌اند با عمل ادرار از بین می‌روند. یکی از فواید دستگاه این است که موجب خروج آب اضافی از بافت‌ها می‌شود. توصیه می‌شود افراد در طول دوره درمان باید روزانه بیشتر از هشت لیوان آب بنوشند تا بدن با کمبود مایعات مواجه نشود.

دستگاه اندرمولوژی برای لاغری در تمام نقاط بدن استفاده می‌شود. این دستگاه لاغری برای رفع سلولیت و توده‌های چربی که با رژیم غذایی و ورزش برطرف نمی‌شوند کاربرد زیادی دارد. طول دوره درمان با دستگاه اندرمولوژی با توجه به اثربخشی آن در بین افراد متفاوت است ولی معمولا ۱۰ تا ۲۰ جلسه این دوره طول می‌کشد. استفاده از این دستگاه لاغری تأثیرات متعددی در بهبود سلامتی و تناسب اندام دارد و موجب لاغر شدن در ناحیه دور کمر و دور ران می‌شود. با تحریک بافت‌های بدن موجب افزایش نیروی عضلانی می‌شود.

دستگاه کویتیشن در بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام :

دستگاه کویتیشن یک روش غیرتهاجمی، بدون نیاز به جراحی برای سوزاندن چربی‌های زائد و عاملی مؤثر برای فرم دادن بدن است. این دستگاه از طریق امواج اولتراسوند سلول‌های چربی که در بدن وجود دارند را تبدیل به اسیدهای چرب می‌کند تا به صورت ادرار دفع شوند. دستگاه کویتیشن با فرستادن فرکانس‌هایی به لایه زیرین پوست، شکاف‌هایی در دیواره سلول‌های چربی به وجود می‌آورد و این امر باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شود. از این دستگاه برای سفت شدن نقاط مختلف بدن، کاهش چروک و افتادگی در بدن، رفع سلولیت، بهبود جریان خون و … استفاده می‌شود.

دستگاه کویتیشن برای درمان چربی‌های موضعی مناسب است. در اغلب موارد پزشکان توصیه می‌کنند از این دستگاه برای لاغری شکم و پهلو استفاده شود. کویتیشن با کاهش دادن اندازه شکم و پهلو در طی چند جلسه چربی‌های زائد را از بین می‌برد. باید در نظر داشت درصد بالایی از اثرگذاری دستگاه‌های لاغری موضعی به میزان نوشیدن آب بستگی دارد؛ بنابراین رعایت این نکته برای افراد تحت درمان از اهمیت فراوانی برخوردار است. در برخی از کلینیک‌ها قبل از استفاده دستگاه یک اسکن از بدن انجام می‌دهند تا از این طریق میزان چربی‌های اضافی را مشخص کنند.

دستگاه شاک ویو در بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام:

انواع روش‌های جوانسازی با دستگاه

یکی از روش‌های لاغری موضعی، استفاده از دستگاه شاک ویو است. در این روش درمان به صورت غیرتهاجمی بوده و بدون درد و نیاز به جراحی انجام می‌شود. امروزه از این دستگاه برای از بین بردن چربی‌ها و رفع سلولیت که در زیر پوست انباشته شده‌اند، استفاده می‌شود. مکانیسم عمل با دستگاه شاک ویو بدین گونه است که با ایجاد امواج فراصوت از یک اپلیکاتور به بدن بیمار نفوذ می‌کند. قبل از تماس اپلیکاتور با بدن مقداری ژل بر روی سطح پوست مالیده می‌شود تا اپلیکاتور به راحتی حرکت کند و انرژی فراصوت هدر نرود. نحوه حرکت اپلیکاتور بر روی پوست به صورت دورانی، عمودی و افقی انجام می‌شود. سپس شاک را بر روی قسمت مورد نظر قرار می‌دهند و دستگاه با ایجاد گرمای زیاد، سلول‌های چربی را از بین می‌برد.

دستگاه شاک ویو برای نقاط خاصی از بدن مانند ران، باسن، زانو و شکم استفاده می‌شود و برای لاغری در ناحیه قفسه ‌سینه و گردن کاربرد ندارد. پزشکان توصیه می‌کنند افرادی که با مشکل اضافه وزن روبرو هستند در زمان استفاده از این دستگاه، تحت نظر متخصص تغذیه قرار بگیرند و با مشاوره‌های لازم در خصوص تغذیه و لاغری به کاهش وزن اصولی برسند.

کربوکسی ‌تراپی در بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام:

در روش کربوکسی تراپی چربی‌هایی که در نقاط بازو، باسن، پا، صورت و … انباشته شده‌اند از بین می‌روند. در این روش مقدار کمی گاز کربن‌دی‌اکسید به زیر پوست تزریق می‌کنند. در طی تزریق گاز، گیرنده‌ها و بافت موجود در بدن با احساس بالا رفتن مقدار کربن‌دی‌اکسید و کاهش حجم اکسیژن تلاش می‌کنند تا کربن‌دی‌اکسید را از بدن خارج کنند و باعث اکسیژن رسانی به بدن شوند. به همین دلیل اکسیژن و مواد مغذی به قسمتی از بدن که گاز تزریق شده است هجوم می‌برند و با تحریک و فعالیت بیشتر بدن، توده‌های چربی از بین می‌روند. با کربوکسی تراپی کارایی سلول‌ها افزایش یافته و موجب تولید بیشتر کلاژن، شادابی و جوان‌سازی پوست می‌شود.

با استفاده از کربوکسی تراپی، معضلات چاقی قابل درمان است و دوره درمان به مدت ۱۰ جلسه و هر جلسه بین ۲۰ تا ۵۰ دقیقه طول می‌کشد. البته بر اساس بررسی و نظر پزشک طول دوره درمان در افراد مطابق با چربی بدن آن‌ها متفاوت است. به طور کلی دستگاه‌های لاغری موضعی که در کلینیک‌ها استفاده می‌شود با داشتن قدرت بالا موجب رفع توده‌های چربی و سلولیت در بدن می‌شود و علاوه بر آن برای سفت شدن پوست نیز بسیار مؤثر است.

 

منابع: 

https://drmoradi-diet.ir/fa

https://drnajafbeigi.com

https://drzarganjfard.com

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع