ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزوتراپی و عملکرد آن

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • مزوتراپی و عملکرد آن
 مزوتراپی و عملکرد آن

مزوتراپی چیست؟ 

مزوتراپی می تواند به شما در رسیدن به پوست یا بدنی جوان ، شاداب و روشن کمک کند.این روش حاصل ۳۰ سال تحقیق است. درمانی عالی و بسیار متنوع برای جوان سازی ، سفت کردن ، تقویت و لاغری قسمت های مختلف بدن شما است. این ماده همچنین برای کمک به کاهش سلولیت ، کاهش وزن ، سفت شدن پوست و درمان علائم کشیدگی و پیری پوست استفاده می شود.
بسیاری از مزوتراپی برای درمان بیماری های صورت مانند جوش های آکنه ، ناهمواری پوست ، تیرگی پوست ، خطوط ریز و افتادگی پوست نیز استفاده می کنند. حتی می توانید برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک ، از اواسط دهه ۲۰ به بالا درمان های ضد پیری مزوتراپی شروع کنید.

 

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

مزوتراپی شامل تزریق هوشمندانه یک کوکتل از عصاره های طبیعی ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها و داروها (از جمله اسید هیالورونیک) به لایه های میانی پوست شما است. این محلول ویژه، سلول ها را جوان می کند.  که به نوبه خود تولید اضافی کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این همان چیز جادویی است که پوست شما را تازه ، سفت و سالم می کند.
مزوتراپی همچنین می تواند یک روش عالی و غیر جراحی برای مقابله با چربی های اضافی باشد. وقتی این فرمول مستقیماً به مناطق دارای مشکل شما تزریق می شود ، با افزایش میزان متابولیسم موضعی از ذخیره چربی در سلولهای بدن جلوگیری می کند (همه ما شنیده ایم که چگونه متابولیسم بدن با سوزاندن چربی بدن مرتبط است؟) ، و این به نوبه خود باعث تجزیه چربی موجود می شود. سلول ها. این تزریقات چربی موضعی بدن  و سلولیت را هدف قرار می دهد.

 

مقایسه مزوتراپی با لیپوساکشن:

 

برخلاف لیپوساکشن – روش جراحی معروف برای از بین بردن چربی بدن – مزوتراپی برای مقابله با سلولیت موثر است. در حقیقت ، لیپوساکشن اغلب به دلیل تشکیل پوست بیش از حد بعد از عمل ، باعث بدتر شدن سلولیت موجود می شود. در مزوتراپی ما مستقیماً به سلولیت تزریق می کنیم ، به این معنی که می توانیم فقط به مناطقی که نیاز به لاغری دارد تزریق کنیم.  در نهایت شما با پوستی یکدست و صاف همراه با کاهش چشمگیر سلولیت به طبیعی ترین روش مواجه خواهید شد.

 

چه مدت درمان طول می کشد؟

مشاهده خواهید کرد که پوست فقط بعد از یک جلسه دارای رطوبت و طراوت بیشتری است. با این حال ، با گذشت زمان ، رنگ پوست حتی بیشتر درخشان و متعادل می شود و پوست صورت و گردن شما به طور فزاینده ای تازه و جوان خواهد شد.

مزوتراپی همچنین می تواند پوست شما را محکم تر و سالم تر نشان دهد. مزوتراپی روند پیچیده ای نیست. با این حال ، شما باید برای مشاوره اولیه با متخصص پوست خود صحبت کنید و در مورد نگرانی های خود صحبت کنید. او بهترین فرد برای درک نیازهای پوست شما و نوع مواد مورد نیاز آن است.

 

عوارض این روش چیست؟

مزوتراپی یک روش غیر جراحی است. به این معنی که در بیمارستان بستری نمیشوید و بیهوشی عمومی وجود ندارد. پس از آن ، عملاً هیچ عوارضی وجود ندارد. کبودی جزئی می تواند ظاهر شود ، اما به سرعت برطرف می‌گردد. لازم به ذکر است که انجام این روش در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک حاذق بسیار دارای اهمیت است. بنابراین پیش از انجام این روش از پزشک خود اطمینان حاصل کنید.

 

آیا روش مزوتراپی دردناک است؟ 

قبل از درمان می توان از کرم بی حسی موضعی استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که هنگام تزریق هیچگونه دردی حس نشود و یا کمتر حس شود. با این حال ، اکثر بیماران این درد را به راحتی تحمل می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که درد تزریق کاملا قابل تحمل است.

 

برای جواب گیری از روش مزوتراپی به چند جلسه نیاز است؟

در حالت ایده آل ، مزوتراپی باید به صورت یک پکیج چهار تا شش جلسه ای در نظر گرفته شود. این جلسات را می توان در فواصل یک تا دو هفته انجام داد. هنگامی که به اثر مطلوب خود رسیدید، برای حفظ نتایج ، توصیه می کنیم سالانه تقریباً دو جلسه درمانی داشته باشید.

در طول مشاوره و مراقبت های مداوم ، ما به هر گونه نگرانی شما رسیدگی می کنیم و یک برنامه درمانی منحصر به فرد تهیه می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه را می گیرید.

 

نتیجه

اگرچه مزوتراپی نتایج امیدوار کننده ای را در درمان تعدادی از مسائل پوستی نشان می دهد ، اما برای تأیید اثر بخشی آن در کمک به حذف چربی ، به تحقیقات عمیق نیاز دارد. ایمنی و عوارض جانبی این روش نیز تأیید است.  همیشه بهتر است قبل از انجام مزوتراپی یا هر روش زیبایی دیگر ، با یک پزشک باتجربه مشورت کنید.

 

برای گرفتن وقت مشاوره رایگن و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش تماس با ما مراحعه فرمایید.

کلینیک سیب سبز با کادر مجرب و پزشکان حاذق همواره در تلاش هستند تا بهترین روش ها را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع