ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

مزایای لیزر از بین برنده موهای زائد در کلینیک

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • مزایای لیزر از بین برنده موهای زائد در کلینیک
 مزایای لیزر از بین برنده موهای زائد در کلینیک

 قبل از شروع برای انجام لیزر، در اینجا برخی از مزایای شگفت انگیز لیزر درمانی در کلینیک آورده شده است.

لیزر به شما کمک می‌کند از موهای زیر پوستی خلاص شوید

موهای زیر پوستی یکی از بزرگترین کابوس‌هایی است که به دنبال اصلاح ، اپیلاسیون و یا شیو کردن رخ می‌دهد. سرانجام می‌توانید با لیزر موهای زائد، از این دردسرها عبور کنید. لیزر به از بین بردن مو از ریشه کمک می‌کند و در این روند از جمع شدن موها بر زیر پوست جلوگیری می‌کند. همچنین لازم نیست نگران کبودی یا سوختگی موم داغ باشید. لیزر درمانی منظم می‌تواند موهای زیر پوستی را کاملا از بین ببرد. بدین معنی که دیگر هرگز نگران این مسئله نخواهید بود. همچنین با دستگاه لیزر کندلا در کلینیک سیب سبز واقع در شرق تهران، شما مطمئن خواهید بود که نتیجه مورد انتظارتان مرتفع می‌شود.

با لیزر پوست شما نرم‌تر از قبل می‌شود

آیا تا به حال طی دو روز موهای خود را شیو کرده‌اید و تیغ پوست شما را  خراش داده است؟ یا پس از اپیلاسیون، یک آزار مشابه همچون سوختن را احساس کرده‌اید؟ با لیزر موهای زائد، علاوه بر اینکه هیچ موی سرگردان یا ریشه‌ای باقی نمانده است که لمس آن‌ها پوست شما را زمخت نشان دهد بلکه این به این معنی است که بعد از یک جلسه لیزر درمانی ، پوست شما احساس صاف بودن ابریشمی می‌کند. و حتی وقتی موهای شما سرانجام رشد می‌کند، نازک‌تر و نرم‌تر از قبل است. بنابراین لازم نیست از موهای ضخیمی که پوست شما را خشن می‌کند همیشه آزرده شوید.

 هیچ جای زخمی و عوارض جانبی دردناکی برجای نمی‌گذارد

بند انداختن یکی از دردناک‌ترین روش‌های زیبایی برای از بین بردن مو است. شیو کردن ممکن است در ابتدا چندان دردناک نباشد ، اما شما فقط یک حرکت اشتباه تا بریدگی یا کبودی دارید. و با اپیلاسیون، همیشه خطر سوختگی پوست توسط موم داغ وجود دارد. با این حال ، لیزر موهای زائد جایی برای چنین عوارض جانبی دردناک ، جای زخم یا کوفتگی باقی نمی‌گذارد. این یک روند بدون خرابکاری است که می‌‍تواند در هر قسمت از بدن بدون نگرانی انجام شود. البته باید توجه داشته باشید که این عدم عوارض تا وقتی است که در کلینیک معتبر به لیزر موهای زائد اقدام ‌می‌کنید.

اپلاسیون موهای زائد

 

 لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی سیب سبز نتایج ماندگاری به شما می‌دهد

اثرات از بین بردن مو با استفاده از لیزر طولانی مدت است. رشد مجدد موها ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد و با هر جلسه بعدی ، ظاهر شدن مو بسیار بیشتر طول می‌کشد. و حتی وقتی دوباره رشد می‌کند ، موها بسیار نازک و پراکنده‌تر از قبل هستند. در نهایت متوجه خواهید شد که عملاً بی‌مو هستید. این یکی از سودمندترین قسمت‌های استفاده از فناوری لیزر برای از بین بردن موهای بدن است. با دستگاه کندلا در کلینیک سیب سبز شما تنها به شش جلسه لیزر تا بی‌مویی کامل احتیاج دارید و بعد از آن تنها به جلسات یادآوری در فاصله‌های زمانی بسیار طولانی نیاز است.

لیزر به شما امکان می‌دهد بین جلسات اصلاح کنید

یک از موارد زجر آور دیگر راه‌های اصلاح موهای زائد همچون روشی مانند اپیلاسیون این است که، به شما توصیه می‌شود قبل از اینکه قرار ملاقات دیگری بگذارید ، موهای خود را تا حدی برای اصلاح مجدد بلند کنید. این بدان معناست که شما نمی‌توانید بین دو جلسه موهای خود را اصلاح کنید. با لیزر موهای زائد، به شما توصیه می‌شود که قبل از جلسه خود را اصلاح کنید، زیرا از سوزش مو در سطح پوست شما جلوگیری می‌کند. این خبر خوبی برای افرادی است که دوست دارند در طول سال بدون مو زائد باقی بمانند.

اگر این مزایا به اندازه کافی فریبنده است که شما را ترغیب به لیزر موهای زائد می‌کند ، اولین قدم شما مراجعه به یک متخصص است که می ‌تواند شما را راهنمایی کند. در کلینیک سیب سبز واقع در شرق تهران، شما از مشاوره و تایید پزشک برخوردار هستید و پزشک متخصص به فرایند درمان موهای زائد شما تماما نظارت دارد.

درمان با لیزر سریع است

اگر این یک راه حل سریع است که بدنبال آن هستید ، لیزر موهای زائد سریعترین راه برای از بین بردن موهای زائد است. شما باید چندین جلسه درمانی داشته باشید ، اما بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می‌کشد. هرچه ناحیه درمان کوچکتر باشد ، زمان کمتری را در زیر لیزر خواهید گذراند.

از سایر روش‌های حذف مو کمتر دردناک است

از بین بردن موهای زائد با لیزر بسیار کمتر از آنچه مردم تصور می‌کنند دردناک است. بسیاری از افراد آن را با احساس پاره شدن نوار لاستیکی در برابر پوست برابر می‌دانند. بسته به آستانه درد ، ممکن است کمی ناراحت کننده باشید ، اما جلسات آنقدر سریع است که تحمل آن برای اکثر افراد آسان است. همچنین در کلینیک زیبایی سیب سبز دستگاه‌های لیزر کندلا به کولینگ خنک کننده مجهز است که این میزان درد را به حداقل خود می‌رساند و تمام حواس شما را به خنکی پوستتان معطوف می‌کند.

این روش درمانی می‌تواند مو را از هر قسمت بدن پاک کند

به جز مژه‌ها ، لیزر موهای زائد را می‌توان در هر قسمت از بدن انجام داد. مخصوصاً برای ناحیه پشت و بیکینی بسیار مناسب است که دستیابی به آن با تیغ بسیار دشوار است و موم آن بسیار دردناک است.

لیزر موهای زائد یک راه حل بلند مدت است

اکثر افراد با لیزر موهای زائد نتایج دائمی و ماندگار را مشاهده می‌کنند. در برخی موارد ، ممکن است چند ماه یا چند سال به یک جلسه تمدید نیاز داشته باشید، اما همچنان یکی از بهترین راه حل‌های طولانی مدت موجود است.

حداقل ، کاهش دائمی رشد مو را مشاهده خواهید کرد که با گذشت زمان حفظ آن آسان‌تر می‌شود.

از آنجا که این یک راه حل طولانی مدت است ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. در طول زندگی خود ، می‌توانید صدها یا حتی میلیون‌ها تومان پس انداز کنید. زیرا دیگر نیازی به وکس‌های ماهانه یا دوباره خریداری کردن تیغ ​​نیست.

بخاطر داشته باشید که اگرچه لیزر موهای زائد روی تمام رنگ‌های مختلف پوست کار می‌کند، اما بیشترین تأثیر را در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، دارد. افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند ممکن است دچار هایپرپیگمانتاسیون موقت پوست در ناحیه تحت درمان شوند.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع