ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

اندولیفت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • اندولیفت چیست و چگونه انجام می‌شود؟
 اندولیفت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اندولیفت یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی بافت اندو (بینابینی) استفاده می‌شود.

اندولیفت یک درمان بدون جراحی، اسکار و بدون درد است که به شما امکان می‌دهد ساختار پوست را تقویت کرده و سستی پوست را کاهش دهید.

این نتیجه پیشرفته‌ترین تحقیقات فناوری و پزشکی است که بر روی چگونگی به دست آوردن نتایج عمل لیفتینگ جراحی متمرکز است. همچنین از نقاط ضعف مربوط به جراحی سنتی به دلیل طولانی شدن زمان بهبودی، نرخ بالاتر موارد جراحی و البته قیمت‌های بالاتر جلوگیری می‌کند.

درمان لیزر اندولیفت برای چیست؟

درمان اندولیفت به لطف فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف و نازک مانند FTF Eufoton انجام می‌شود که به راحتی در زیر پوست وارد زیرپوسترم سطحی می‌شوند.

فعالیت اصلی اندولیفت ترویج سفت شدن پوست است: به عبارت دیگر جمع شدن و کاهش سستی پوست به لطف فعال شدن نئو کلاژنز و عملکردهای متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی.

ضخیم شدن پوست ایجاد شده توسط اندولیفت کاملاً با پرتو لیزر استفاده شده انتخاب می‌شود. یعنی با تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می‌کند: آب و چربی.

به هر حال این درمان چندین هدف دارد:

  • بازسازی لایه‌های عمیق و سطحی پوست.
  • بازسازی فوری و متوسط ​​و بلند مدت بافتی در ناحیه تحت درمان: به دلیل سنتز کلاژن جدید. به طور خلاصه ، منطقه تحت درمان به تعریف مجدد و بهبود بافت خود ، حتی ماه‌ها پس از درمان ادامه می‌دهد.
  • جمع شدن سپتوم همبند.
  • تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد.

چه مناطقی را می‌توان با اندولیفت درمان کرد؟

اندولیفت کل صورت را بازسازی می‌کند: فرورفتگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت (چانه دو ، گونه ، دهان ، خط فک) و گردن را فراتر از اصلاح سستی پوست پلک پایین اصلاح می‌کند.

گرمای انتخابی ناشی از لیزر ، چربی را ذوب می کند و همزمان باعث جمع شدن فوری پوست می شود.

علاوه بر این ، با اشاره به نتایجی که می‌توانید بدست آورید ، مناطق مختلفی قابل درمان هستند: گلوتئوس ، زانوها ، ران داخلی و مچ پا.

چه مدت طول می‌کشد؟

این امر به تعداد قسمت‌های صورت (یا بدن) بستگی دارد. با این وجود ، فقط در یک قسمت از صورت از ۵ دقیقه تا نیم ساعت کار برای کل صورت شروع می‌شود.

این روش نیازی به برش یا بیهوشی ندارد و هیچ نوع دردی ایجاد نمی‌کند. به هیچ زمان بهبودی نیازی نیست ، بنابراین ممکن است ظرف چند ساعت به فعالیت‌های طبیعی خود برگردید.

نتایج چه مدت طول می‌کشد؟

مانند تمام مراحل در همه زمینه‌های پزشکی ، در پزشکی زیبایی نیز پاسخ و مدت اثر به هر بیمار بستگی دارد و اگر پزشک تشخیص دهد که لازم است اندولیفت بدون هیچ گونه اثر جانبی تکرار می‌شود.

مزایای این روش درمانی نوآورانه چیست؟

  • حداقل تهاجم.
  • فقط یک درمان.
  • ایمنی در درمان.
  • عدم نیاز به بهبودی پس از عمل.
  • دقت، درستی.
  • بدون برش.
  • خونریزی ندارد.
  • بدون هماتوم.
  • قیمت‌های مقرون به صرفه (قیمت بسیار پایین‌تر از روش‌های دیگر است) ؛
  • امکان ترکیب درمانی با لیزر غیر فرسایشی فرکشنال (Lightscan).

 قیمت درمان اندولیفت چقدر است؟

البته قیمت لیفتینگ صورت بصورت سنتی ممکن است متفاوت باشد ، البته این بستگی به اکستنشن ناحیه برای درمان ، مشکل جراحی و کیفیت بافت‌ها دارد. درمان اندولیفت بسیار ارزانتر است اما بدیهی است به پزشکی که این درمان را انجام می‌دهد و کشوری که در آن انجام می‌شود بستگی دارد.

چه مدت پس از آن نتایج را مشاهده خواهیم کرد؟

نتایج نه تنها بلافاصله قابل مشاهده است، بلکه چندین ماه پس از عمل بهبود می‌یابد. زیرا کلاژن اضافی در لایه‌های عمیق پوست ایجاد می‌شود.

بهترین لحظه ارزیابی نتایج بدست آمده بعد از ۶ ماه است.

همانند سایر روش‌ها در پزشکی زیبایی ، پاسخ و مدت زمان تأثیر آن به هر بیمار بستگی دارد و در صورت تشخیص ضرورت پزشک ، می‌توان اندولیفت را بدون هیچ گونه اثر جانبی تکرار کرد.

 چند جلسه درمان لازم است؟

فقط یکی. در صورت نتیجه ناقص ، می‌توان آن را برای بار دوم در ۱۲ ماه اول تکرار کرد.

تمام نتایج پزشکی به شرایط پزشکی قبلی بیمار خاص بستگی دارد: سن ، وضعیت سلامتی ، جنسیت ، می‌تواند بر نتیجه و چگونگی موفقیت آمیز بودن یک روش پزشکی تأثیر بگذارد و بنابراین برای پروتکل‌های زیبایی نیز وجود دارد.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع