ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی ۲۰۱۹

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی ۲۰۱۹
 محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی ۲۰۱۹

در این مقاله به محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم. بسیاری از این روش‌های محبوب زیبایی در حال حاضر در کشور ما در کلینیک‌های زیبایی و لاغری قابل انجام است و آشنایی با آن‌ها و روش‌های انجام آن‌ها می‌تواند برای انتخاب و انجام آن‌ها مفید باشد.

در اینجا هم روش‌های خانگی و هم روش‌های غیر خانگی مطرح شده است که شما به تناسب نیاز می‌توانید آن‌ها را به کار گیرید. توجه داشته باشید که این روش‌ها ترند سال ۲۰۱۹ می‌باشد و شاید در صورت دائمی بودن برای سال‌های بعد جذابیت خود را از دست بدهد.

لایه برداری با شکر

با استفاده از ترکیبی از شکر و آب ، این روش درمانی جایگزین طبیعی تری برای اپیلاسیون سنتی است. به عنوان یکی از سریع‌ترین گزینه‌های درمانی ۲۰۱۸ ، امسال ۹۱ درصد محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این روش در واقع به یکی از درمان‌های زیبایی محبوب ۲۰۱۹ بدل گشته است. این روش ملایم و لطیف است.  در بیشتر سالن‌ها از عسل برای لایه برداری نرم‌تر و در مجموع نتایج بهتر استفاده می‌کنند.

لیفت مژه

مانند یک پرم برای مژه‌های شما ، این روش درمانی جدید (معروف به LVL) شکل مژه‌های طبیعی شما را با استفاده از یک محلول شیمیایی لیفت می‌کند. این روش حالت صاف بودن مژه‌ها را از بین می‌برد و بدون نیاز به هیچگونه چسب و موادی مژه‌ها را حالت می‌دهد. عالی است نه؟  تکنسین شما بسته به شکل و نیاز چشم شما یک حالت فر در نظر میگیرد. بنابراین هرگز نمایشی یا کاذب به نظر نمی‌رسد. نتایج می‌توانند حداقل برای هشت هفته ادامه داشته باشند.

 

درماپلانینگ

با رزرو ۶۲۱٪ نسبت به سال گذشته ، درماپلانینگ در حال حاضر یکی از درمان‌های پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ است و به راحتی می‌توان دلیل آن را متوجه شد. این درمان شامل یک جراحی کوچک است (صادقانه بگم ، شما به سختی آن را احساس می‌کنید) که سلول‌های مرده و موهای ریز سطح پوست را از بین می‌برد. نه تنها به جذب بهتر محصولات شما کمک می‌کند، بلکه چهره شما را نرم و روشن می‌کند.

لمینیت ابرو

جستجو برای لمینیت ابرو از سال گذشته ۴۶۵ درصد رشد کرده است. این روش جدیدترین گزینه برای جایگزینی میکروبلیدینگ است که نوید ابروهای پرپشت و درخشانی را می‌دهد که از بین رفتن اثر آن هفته‌ها به طول می‌انجامد. همچنین کمتر تهاجمی و مقرون به صرفه است. به زبان ساده ، لمینیت ابرو موهای نامنظم یا نازک ابرو را گرفته و آن‌ها را در جهت عمودی بلند و صاف می‌کند. وقتی موها به حالت دلخواه قرار می‌گیرند، ابروهای شما شکل می‌گیرد. سپس آن‌ها با یک محصول ثابت کننده سبک تنظیم می‌شوند تا موهای بی نظم را صاف کنند، در حالی که از تقارن آن‌ها اطمینان دارند.

 

هیدروفیشیال

یکی از درمان‌های زیبایی محبوب سال ۲۰۱۹ (که هر ۱۵ ثانیه یکبار در سراسر جهان انجام می‌شود)، هیدروفیشیال است. جدیدترین راه برای درخشش پوست است. در این روش از دستگاهی نازک برای تمیز کردن عمیق پوست قبل از آبرسانی به آن با مواد مغذی و فعال استفاده می‌شود. این ماده برای انواع پوست مناسب است و گفته می‌شود که تنها در مدت ۳۰ دقیقه و بدون توقف زمان، نتایج موثر و ثابتی را ارائه می‌دهد – همچنین گفته می‌شود که بافت، صدا و تحریک یا آکنه پس از چند جلسه درمانی نیز بهبود می‌یابد.

کرایوتراپی

گرچه روش درمانی جدیدی نیست ، اما در سال ۲۰۱۹ کرایوتراپی ۴۱٪ افزایش در جستجوهای آنلاین را نشان می‌دهد. این درمان باعث می‌شود در هوای منجمد تا ۱۶۰ درجه دمای بدن شما پایین بیاید. این روشی است که با تسریع روند بهبود طبیعی بدن، سلامتی شما را تقویت می‌کند و بهبود می‌بخشد و همچنین شما را شادتر می‌کند. همچنین می‌تواند به بافت پوست کمک کرده و به شما در کنترل درد و خستگی مزمن کمک کند. جای تعجب نیست که مورد علاقه افراد مشهور و ستاره‌های ورزشی است.

لیزر صورت

لیزر صورت یکی از محبوب ترین درمان‌ها ، راهی غیرتهاجمی برای مقابله با لکه‌های تیره و هایپرپیگمنتیشن است. اما در اینجا متوقف نمی‌شود. با حداکثر ۱۰ لیزر که برای درمان‌های مختلف پوستی استفاده می‌شود. هر کدام می‌توانند انواع مختلفی از جمله آکنه و روزاسه را هدف قرار دهند. اگرچه موثر است ، لیزر درمانی باید بخشی از یک رژیم طولانی مدت مراقبت از پوست باشد. آنها را فقط یک راه حل سریع تصور نکنید. فقط صبور باشید ، نتایج ارزش آن را دارد.

برای گرفتن وقت مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع