ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

روش‌های جوانسازی دست

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • روش‌های جوانسازی دست
 روش‌های جوانسازی دست

همانطور که جوانی زیبایی پوست صورت در ظاهر ما تاثیرگذار است، ظاهر دست‌های نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  پیری دست‌ها با از درست دادن حجم چربی، لک و چین و چروک مشخص می‌شود. روش‌های بسیاری برای زیبا سازی و جوانسازی دست‌ها وجود دارد. در این مقاله به برخی از این روش‌ها می‌پردازیم.

 

  مزایای جوانسازی پوست دست:

از مزایای جوانسازی پوست دست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازگرداندن حجم ازدست‌رفته دست‌ها
  • به حداقل رساندن مشخص شدن رگه‌های برجسته و تاندون‌ها
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • از بین بردن لکه‌های ناشی از افزایش سن
  • کاهش نشانه‌های پیری دست
  • داشتن تنوع گسترده روش‌های قابل استفاده

 

روش‌های جوانسازی پوست دست:

روش‌های جوانسازی پوست دست به روش‌های خانگی و غیر خانگی تقسیم می‌شود که در اینجا به روش‌های غیر خانگی خواهیم پرداخت. برای انتخاب هر کدام از این روش‌ها باید با پزشک خود مشورت کنید.

این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • با استفاده از لایه برداری شیمیایی
  • با استفاده از میکرودرم
  • با استفاده از لیزر جوانسازی
  • با استفاده از تزریق چربی و ژل
  • با استفاده تزریق فیلر کلاژن ساز
  • با استفاده از کرم‌های جوانسازی دست
  • با استفاده از فتوتراپی

 

لایه‌برداری شیمیایی:

لایه برداری شیمیایی یکی از روش‌های جوان شدن پوست صورت و دست‌ها است. هنگامی‌که این مواد شیمیایی به پوست زده می‌شوند، باعث ناپدید شدن لکه‌های ناشی از سن و کمتر شدن شفافیت بافت پوست می‌شود.

اسکلروتراپی هنگامی‌که محلول اسکلروزان به رگ‌های بد منظر تزریق می‌شود، این محلول شیمیایی رگ ها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود که سفیدتر به نظر بیایند و کم کم محو شوند و به جوان سازی دست کمک میکند .

 

کرم‌های جوانسازی دست:

استفاده از کرم‌های رتین آ و لایه‌بردارهای شیمیایی، می‌تواند با تحریک پوست، به بازسازی حجم ازدست‌رفته دست‌ها کمک کند و درعین‌حال لک‌های پیری را پاک نماید.

 

میکرودرم ابریژن:

روش میکرودرم ابریژن می‌تواند کلیه خطوط ریز و حتی زخم‌های جزئی دست را نیز از بین ببرد. همچنین به کمک این روش کلیه لک‌های پیری که در اثر کهولت و یا قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید به وجود می‌آید را می‌توان از بین برد. دانه‌های سرسیاه و سفید و همچنین کلیه علائم پیری به روش میکرودرم ابریژن قابل ‌درمان هستند.

 

فتوتراپی:

نورهای حاصل از روش‌های LED (فتوتراپی) و IPL می‌توانند با تحریک پوست، آن را وادار به ساخت کلاژن و بازسازی حجم ازدست ‌رفته دست‌ها کنند. از طرفی با برخور‌د نور به سطح پوست آسیب ‌دیده، لک‌های موجود بر روی پوست با جذب اشعه‌های نور، نابود می‌شوند و درنهایت فقط بافت‌های سالم پوستی باقی می‌مانند.

 

لیزر جوانسازی:

لیزر می‌تواند بافت پوست را بهبود دهد، چین و چروک‌ها را کاهش ، رنگ پوست را اصلاح و ظاهر پوست را با طراوت، زیبا و جوان‌تر سازد. انرژی لیزر هم سطح صدمه دیده پوست و هم کلاژن‌های پیری در عمق دست را مورد هدف قرار می‌دهد. با محدود کردن آسیب‌های پوستی، می‌توان به جوان‌سازی پوست دست یافت. حرارت لیزر همچنین باعث تحریک مکانیسم‌های درمان طبیعی بدن و تحریک در تولید دوباره کلاژن و انعطاف پذیری پوست در ماه‌های بعدی می‌شود.

 

تزریق چربی و ژل‌:

تزریق چربی برای افزایش حجم دست و صورت بسیار موثر است و بافت از دست رفته زیر پوست را به آن بازمی‌گرداند. تزریق ژل و چربی سرپایی بوده و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است. فرد بعد از تزریق چربی و ژل می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را از سر گیرد. این روش را می‌توان برای از بین بردن لک‌ها با سایر روش‌ها تلفیق کرد.

 

تزریق فیلر کلاژن ساز:

تزریق کلاژن برای پوست‌های آسیب دیده در آفتاب یا رو به پیری مناسب است. کلاژن ماده‌ای است که در بدن و پوست وجود دارد. کلاژن چهارچوبی برای رشد سلول‌های و رگ‌های خونی ایجاد می‌کند. فیلرهای کلاژن اولین نوع فیلر هستند و برای حجم‌دهی بسیار مناسب هستند. برای جلوگیری از بروز هرگونه حساسیت معمولا فیلرهای غیر حیوانی به بدن انسان تزریق می‌شود.

 

شما می‌توانید برای انتخاب هر یک از این روش‌ها مشاوره رایگان دریافت کرده و روش انتخابی را در کلینیک سیب سبز زیر نظر متخصصین مجرب انجام دهید.

برای اشنایی بیشتر با تزریق ژل و چربی مقاله «تزریق چربی و سوالات مربوط به آن» و برای اشنایی با میکرودرم مقاله «همه سوالات درباره میکرودرم صورت» را مطالعه بفرمایید.

برای گرفتن مشاوره و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع