ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

دستگاه هایفو دابلو گلد

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • دستگاه هایفو دابلو گلد
 دستگاه هایفو دابلو گلد

دستگاه هایفو دابلو گلد

دستگاه هایفو دابلو گلد چیست؟ دابلو گلد جدیدترین ورژن فناوری اولتراسوند با شدت بالا است که ساخت شرکت hironic پیشگام hifu در کره است. این انرژی حرارتی متمرکز را از طریق لایه‌های پوست منتقل می‌کند و با خیال راحت به SMAS می‌رسد تا بازسازی کلاژن را افزایش دهد. سیستمی بسیار دقیق، غیر جراحی، و روشی درمانی برای حرفه‌ای‌هاست. سرعت هایفو دابلو گلد ​​عملکردی نوآورانه است! زمان درمان با فناوری ظرفیت بالای Hironic به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و با سیستم هایفو دابلو گلد پزشکان می‌توانند دو برابر تعداد بیماران را نسبت به قبل درمان کنند.

دابلو گلد چیست؟

دستگاه هایفو دابلو روشی توسعه یافته نسبت به سایر دستگاه‌های هایفو دارد. در این سری از دستگاه‌ها یک منطقه حرارتی انتخابی در بخشی از لایه smas پوست در نظر گرفته می‌شود. و بدون اینکه به اطراف این ناحیه آسیبی رسانده شود امواج اولتراسوند بر روی این ناحیه تأثیر می‌گذارد و از کار افتادگی ندارد. سیستم هایفو کلینیکال ما یک دستگاه غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نتایج درمانی ایمن، مؤثر و طولانی مدت را ارائه می‌دهد.

هایفو امواج صوتی را تشدید و متمرکز می‌کند تا انرژی زیادی را به عمق پوست برساند تا نقاط انعقادی حرارتی در لایه SMAS که سیستم اپونوروتیک عضلانی سطحی است، یا در درم عمیق و بافت چربی زیر پوستی برای دستیابی به دو چیز، متمرکز شود:

  • ایجاد کلاژن جدید را با سرعت مداوم برای ۹۰ تا ۱۸۰ روز تحریک می‌کند؛
  • بافت ماهیچه‌ای افتاده و لایه‌های پشتیبان عمیق پوست در نواحی‌ای که معمولاً توسط جراحان پلاستیک مورد بررسی قرار می‌گیرد را سفت می‌کند.

با افزایش سن، سطح کلاژن در پوست ما به طور طبیعی کاهش می‌یابد و توانایی خود را برای محکم ماندن در برابر گرانش که پوست را به سمت پایین می‌کشد از دست می‌دهد. با تحریک ایجاد کلاژن جدید به حل این مشکل کمک می‌کند و عمیق‌ترین لایه‌های حمایتی در SMAS را هدف قرار می‌دهد که این لایه‌ها معمولاً در جراحی پلاستیک و زیبایی بدون نیاز به برش یا ایجاد اختلال در سطح پوست اصلاح می‌شوند.

برخلاف لیزرها و فرکانس‌های رادیویی، که از بیرون به داخل پوست نفوذ می‌کنند، هایفو تراپی سطح پوست را دور می زند و انرژی فراصوت متمرکز را در عمق حداکثر ۴.۵ میلی متر در نواحی صورت ارائه می‌دهد.

هایفو دابلو گلد چگونه کار می‌کند؟

دابلو گلد از انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) برای نفوذ به زیر ۳ ~ ۴.۵ میلی متر از لایه درم و لایه SMAS بدون آسیب به پوست شما استفاده می‌کند و بخشی از ترموکوآگولاسیون کوچکتر از ۱ میلی‌متر ایجاد می‌کند. ترموکوآگولاسیون به انقباض بافت افتاده پوست کمک کرده و پوست را لیفت می‌کند. طی ۱ تا ۳ ماه بعد، برای حفظ لیفت شدگی و کشیدگی، الاستین و کلاژن تولید می‌شود.

دستگاه هایفو دابلو گلد
دستگاه هایفو دابلو گلد

توانایی هدف قرار دادن پوست در سه عمق برای لیفت صورت:

نواحی کم عمق صورت 

فناوری بالینی هایفو با ایجاد نئوکلاژنز سطحی پوستی در لایه درم غنی از کلاژن در عمق ۱.۵ میلی متری برای مناطق کم عمق صورت مانند پیشانی و اطراف چشم، باعث بهبود چین و چروک می‌شود.

افتادگی فک و غبغب

درم میانی تا عمیق ۳.۰ میلی متر از سطح پوست بخشی از لایه SMAS است که دارای سپتوم فیبری است. فناوری هایفو کلینیکال قادر است با تولید TCP در لایه عمیق‌تر پوست، بازسازی کلاژن و لیفت صورت را افزایش دهد تا کلاژن جدید با سرعت مداوم به مدت ۹۰ تا ۸۰ روز تولید شود.

افتادگی پوست در گردن، چین و چروک و بافت عضلات

لایه SMAS ناحیه‌ای از عضلات صورت است که در عمق ۴.۵ میلی متری سطح پوست وجود دارد. لایه SMAS از فیبرهای کلاژن و الاستین تشکیل شده و نقش انتقال انقباضات ماهیچه‌ای به سطح پوست را ایفا می‌کند. تکنولوژی هایفو کلینیکال امکان لیفت و سفت شدن صورت بدون جراحی را در لایه‌های عمیق SMAS فراهم می‌کند و بیشتر از نتایج به دست آمده از درمان‌های RF دوام دارد.

دابلو گلد برای چه کسانی مناسب است؟

دابلو گلد جایگزینی عالی برای جراحی و سایر روش‌های درمانی ارائه می‌دهد. نتایج با استفاده از این روش به قدری مؤثر است که می‌توان از این سیستم برای لیفت صورت بدون جراحی استفاده کرد و در نواحی مشکل‌دار مانند فک و گردن و همچنین خطوط پنجه کلاغی و پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سیستم همه کاره فقط برای جوانسازی صورت نیست و می‌تواند برای هدف قرار دادن چربی‌های موضعی مانند غبغب نیز مورد استفاده قرار گیرد. کاهش چربی همراه با فواید سفت کننده و تقویت کننده هایفو ترکیب بسیار خوبی برای تغییر شکل غبغب و خط فک است. دابلو گلد می‌تواند حالت و ظاهر کلی صورت را بهبود بخشد.

هایفو دابلو گلد تنها برای صورت نیست و می‌توان از آن در نواحی بدن نیز استفاده کرد و سلولیت و ترک‌های پوستی را مورد هدف قرار داد.

چرا سیستم هایفو دابلو گلد را انتخاب می‌کنیم؟

هایفو یک روش پزشکی بسیار دقیق است که از اولتراسوند متمرکز بر شدت بالا برای گرم کردن و تخریب سریع بافت بیماری‌زا استفاده می‌کند. اولین استفاده همگانی از هایفو به‌عنوان درمانی برای سرطان پروستات بود.

  • سیستم هیبریدی هایفو برای صورت و بدن: دابلو گلد بهترین سیستم هایفو برای کانتورینگ دقیق بدن و لیفت صورت است. ارائه سریعترین درمان با عکسبرداری دو طرفه و حالت عکسبرداری خودکار.
  • غیر تهاجمی- بدون درد- بدون خونریزی- بدون از کار افتادگی- سرعت شات بیشتر: اثربخشی با شلیک‌های مکرر با ۳۰۰ شات در ۸ دقیقه افزایش می‌یابد. با روش درمانی سریعتر بیماران بیشتری را درمان کنید.
  • نواحی درمانی متعدد: با درمان درم فوقانی با اثر التیام زخم، با بازسازی فیبروبلاست و تقویت کلاژن، منافذ صورت و رنگ پوست بهبود می‌یابد.
  • لیفت صورت غیر تهاجمی گزینه مقرون به صرفه‌تری نسبت به جراحی است. به این دلیل که نیازی به جراح و متخصص بیهوشی نیست، زیرا این روش می‌تواند با خیال راحت توسط پزشکان واجد شرایط انجام شود.

با بازسازی فیبروبلاست با اثر ترمیم زخم از آسیب بافت زیر پوستی و لایه درم با انعقاد حرارتی، خاصیت ارتجاعی و کلاژن بافت پوستی افزایش می‌یابد. سفت شدن پوست برای کاهش چین و چروک و افزایش اثر لیفتینگ با ایجاد انعقاد حرارتی در چربی زیر پوستی و SMAS انجام می‌شود.

مزایای درمان با دابلو گلد

پوست به دلیل افزایش سن و آسیب ناشی از آفتاب، به مرور بافت سفت و محکم خود را از دست می‌دهد. با استفاده از دابلو گلد، می‌توان با درمان ایمن و غیرتهاجمی، جوانی پوست را بازیابی کرد. ویژگی‌های ارتقا یافته دستگاه، باعث کاهش چربی نیز می‌شود. در این روش از سیستم اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای لیفت کردن و سفت کردن پوست یا حذف سلول‌های چربی استفاده می‌شود. در زیر مزایای استفاده از درمان ذکر شده است.

پوست محکم‌تر و سفت‌تر 

سیستم هیبریدی امکان استفاده از ماشین را برای پوست در سراسر بدن نیز فراهم می‌کند. دابلو گلد لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. درواقع، این ماشین تنها دستگاه هایفو است که می‌تواند عمیق‌ترین لایه را هدف قرار دهد، یعنی لایه SMAS که به طور مؤثر باعث لیفت پوست صورت می‌شود.

هدف قرار دادن این لایه به حداکثر نتایج کمک می‌کند زیرا در انقباض عضلات نقش دارد. این باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شود، که باعث ایجاد ظاهری سفت‌تر در پوست می‌شود. این درمان یک راه حل عالی برای چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی است.

چین و چروک و خطوط ظریف را از بین می‌برد

چین و چروک و خطوط ریز به دلیل افزایش سن و آسیب ناشی از آفتاب به طور طبیعی بر روی پوست ایجاد می‌شود. از دست دادن کلاژن و الاستین می‌تواند پوست را مستعد چین و چروک و خطوط ریز کند. دابلو گلد علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد.

این درمان می‌تواند تولید کلاژن طبیعی را فعال کند، که باعث سفت شدن پوست و شفافیت آن می‌شود. این دستگاه تا مدت یکسال باعث بهبود ظاهر پوست می‌شود. درمان بسیار ایمن‌تر نیز هست اما همچنان به اندازه روش‌های جراحی مؤثر است.

سستی پوست را کاهش می‌دهد

ممکن است به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، افتادگی پوست رخ دهد، که تحت تأثیر سطح کلاژن و الاستین قرار می گیرد. دابلو گلد، نواحی که دچار افتادگی پوست هستند لیفت می‌کند. این درمان به طور طبیعی بدون جراحی باعث جوانسازی پوست می‌شود.

این درمان تولید کلاژن مداوم را به مدت ۹۰ تا ۱۸۰ روز فعال می‌کند. به پوست بافت ضخیم‌تر و صاف‌تری می‌بخشد و حداکثر اثرات را می‌توان در عرض ۳ تا ۶ ماه و حتی تا یک سال مشاهده کرد. پوست حتی پس از اولین جلسه درمان به وضوح لیفت می‌شود.

دستگاه هایفو دابلو گلد
دستگاه هایفو دابلو گلد

باعث لاغر و کانتور شدن بدن می‌شود

به غیر از لیفت صورت و سفت شدن پوست غیر تهاجمی، از دابلو گلد می‌توان برای کاهش چربی در نواحی تحت درمان استفاده کرد و ظاهری لاغرتر و کانترو شده به بدن می‌بخشد. این دستگاه از فناوری اولتراسوند برای گرم کردن ناحیه مورد نظر و حذف سلول‌های چربی استفاده می‌کند.

انرژی اولتراسوند بافت‌های زیر پوست را گرم می‌کند، که می‌تواند سلول‌های چربی را از ناحیه مورد نظر حذف کند. این امر باعث کاهش سایز نواحی تحت درمان می‌شود و در عین حال ظاهری کلنتور شده و بهتری به بدن می‌بخشد. این روش غیرتهاجمی است و اصلاً از کار افتادگی به همراه ندارد.

مشاوره

مشاور موارد زیر را در طول مشاوره با شما در میان می‌گذارد:

  • بهترین گزینه‌ها برای شما و آناتومی صورت شما و نتایجی که احتمالاً به آنها دست پیدا می‌کنید.
  • توضیحی در مورد گزینه‌های مختلف روش جوانسازی در دسترس برای شما، نتایج مورد انتظار و زمان و هزینه‌های بازیابی مرتبط.
  • مرور سابقه پزشکی قبلی شما
  • به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهد.

در صورتی که هم شما و هم پزشک به این نتیجه رسیدید که درمان برای شما مطلوب و مؤثر است، یک برنامه درمانی سفارشی برای شما تهیه می‌شود و اولین درمان شما حتی می‌تواند در آنجا و در همان ملاقات انجام شود.

آماده سازی قبل از درمان

  • از تزریق بوتاکس یا ژل ۴ هفته قبل یا بعد از درمان در نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  • هفته قبل از درمان از هرگونه لایه برداری صورت خودداری کنید.
  • ۲ هفته قبل از درمان از میکرودرم ابریژن خودداری کنید.
  • ۲ هفته قبل از درمان از انجام لیزر در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.
  • ۲ هفته قبل از درمان از دادن بیش از حد در معرض نور خورشید در ناحیه درمان شده خودداری کنید.
  • ۳ تا ۵ روز قبل از درمان از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد فعال (مانند ویتامین A، ویتامین C، AHA و BHA ) خودداری کنید.
  • هایفو برای کسانی که باردار یا شیرده هستند مناسب نیست.
  • اگر ایمپلنت پوستی دارید یا هر ایمپلنت فلزی از جمله ایمپلنت چانه دارید. متأسفانه ما نمی‌توانیم با هایفو شما را درمان کنیم. این به این دلیل است که فلز انرژی هایفو را جذب می‌کند و ناحیه می‌تواند کاملاً گرم و دردناک شود.
  • اگر در حال حاضر از داروهای آکنه یا داروهای حساس به نور مانند روآکوتان استفاده می‌کنید، نمی‌توانیم پوست شما را درمان کنیم زیرا خطر سوزش وجود دارد.
  • در صورتی که زخم باز، آکنه، عفونت یا حساسیت پوستی در ناحیه‌ی تحت درمان دارید، نمی‌توانید از درمان هایفو استفاده کنید.
  • در صورتی که در طول سال گذشته بخیه کرده‌اید، نمی‌توانید از درمان هایفو استفاده کنید.

روش عمل

قبل از انجام عمل هایفو نیازی به آمادگی خاصی نیست. همه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست باید قبل از درمان از ناحیه مورد نظر حذف شوند. چیزی که باید در جلسه درمانی انتظار داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • پزشک یا تکنسین ناحیه مورد نظر را تمیز می‌کند.
  • ممکن است قبل از شروع از کرم بی‌حسی موضعی استفاده شود.
  • پزشک یا تکنسین از ژل اولتراسوند استفاده می‌کند.
  • دستگاه هایفو مقابل پوست قرار می‌گیرد.
  • پزشک یا تکنسین با استفاده از نمایشگر اولتراسوند دستگاه را در تنظیمات مناسب تنظیم می‌کند.
  • سپس انرژی اولتراسوند به مدت ۳۰ تا ۹۰ دقیقه در پالس‌های کوتاه به ناحیه مورد نظر فرستاده می‌شود.

در صورت نیاز به درمان های اضافی، می‌توان درمان دیگری را با دستگاه هایفو دابلو گلد ترتیب داد. گرما یا سوزن سوزن شدن ممکن است در حین استفاده از اولتراسوند احساس شود. اگر این روش باعث ناراحتی شد، استفاده از داروهای مسکن توصیه می‌شود. فعالیتهای روزانه ممکن است پس از اتمام مراحل درمان از سر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع