ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

خال برداری با آر اف

  • خانه
  • -
  • پوست
  • -
  • خال برداری با آر اف
 خال برداری با آر اف

برداشتن خال ها با رادیوفرکانسی

مواقعی که هدف از برداشتن خال، فقط زیبایی است، دستگاه رادیوفرکانسی که RF هم نامیده می شود بسیار مفید است. می توان از این دستگاه برای برداشتن ضایعات هم سطح یا برجسته پوست کمک گرفت. بدون این که اسکاری بر جای بگذارد. به دنبال برداشتن خال با RF یا لیزر محل آن ابتدا قرمز و سپس صورتی شده و در عرض ۳ تا ۴ هفته، رنگ صورتی کم رنگ و به تدریج محو می شود. اگر خال به طریقه جراحی برداشته شود، برای جلوگیری از عود آن، جراح سعی می کند که علاوه بر خال، حاشیه ای از بافت ظاهرا سالم را نیز بردارد. در مواردی که از دستگاه های لیزر، رادیوفرکانسی یا کوتر جهت برداشتن خال استفاده می شود نیز احتمال عود خال وجود دارد. که در این صورت لازم است مجدداً خال عود کرده برداشته شود.

نحوه تاثیر رادیوفرکانسی

ترماژ یا رادیوفرکانسی، یک نوع فناوری است که از عمل حرارت و سرد کردن، برای کشیدن پوست و کم کردن چین و چروک آن استفاده می‌کند. لایه میانی پوست یا درم، از پروتئین‌های کلاژنی تشکیل می‌شود. که به صورت لایه‌های موازی از رشته‌هایی به نام فیبریل تشکیل شده اند. فیبریل ماده زمینه‌ای را به وجود می‌آورد که پوست را محکم و کشیده نگه می‌دارد. طی پیرشدن، لایه‌های فیبریل شل می‌شوند و نظم و ترتیب آن ها به هم می ریزد. در نتیجه پوست، شل و آویزان می‌شود. در روش ترماژ، بدون آن که لایه بیرونی یا اپیدرم آسیب ببیند، لایه درم حرارت داده می‌شود. به این شکل که انرژی به شکل امواج رادیویی از دستگاه ترماژ به بافت درم منتقل می‌شود.

پس از دریافت حرارت توسط درم، فیبریل‌های کلاژن گسیخته می‌شوند و سپس منقبض و ضخیم می‌شوند. در نتیجه لایه پوستی زیر آن سفت و کشیده می‌شود. پس از التیام، لایه‌های فیبریل دوباره شکل می‌گیرند و کلاژن جدید تشکیل می‌شود. این پدیده، پوست را سفت و کشیده‌تر می‌کند. بلافاصله پس از انجام ترماژ، ممکن است تا حدی سفت شدن پوست قابل رویت باشد، ولی اثرات کامل آن، احتمالا تا چند هفته و حداکثر تا شش ماه آینده ظهور خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع