ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

آیا لیزر موهای زائد سبب برطرف شدن موهای زیر پوستی می‌شود؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • آیا لیزر موهای زائد سبب برطرف شدن موهای زیر پوستی می‌شود؟
 آیا لیزر موهای زائد سبب برطرف شدن موهای زیر پوستی می‌شود؟

بیشتر افرادی که موهای بدن و سرشان پر است و کسنی که دارای موهای زائد می‌باشند اکثریت با مشکل اصلاح موهای زائد خود و موهای زیر پوستی مشکل دارند. این عارضه علاوه بر اینکه ظاهر پوست شما را دون دون و تیره نشان می‌دهد باعث ایجاد زخم و لک در محل موهای زیر پوستی نیز می‌شود. این مشکل به مراتب در افرادی که پوست‌های زخیم و موهای فر و پرپشت دارند بیشتر است.

موهای زیر پوستی به چه صورت نمایان می‌شوند؟

اینها عمدتا نشانه‌های یکسانی دارند. آن‌ها غالبا کاملا از زیر پوست مشخص هستند و شما می‌توانید برای رفع آن‌ها اقدام کنید. اما برای اطلاع بیشتر به شما نشانه‌های ایجاد مو در زیر پوست را می‌گوییم.

اگر ناحیه‌ای از پوست شما دچار قرمزی شد، سوزش حاصل از جوش در محل رویش موهای خود حس کردید، احساس برجستگی و ناراحتی بر زیر پوست خود داشتید، احتمال اینکه به دلیل موهای زیر پوستی باشد زیاد است.

محل ایجاد موهای زیر پوستی بیشتر در کجاها است و چه کسانی بیشتر در معرض آن هستند؟

این عاضه ممکن است در هر کجا از بدن که مو رشد می‌کند به وجود بیایند. اما بیشتر اوقات در نواحی پدیدار می‌شوند که موها و یا پوست ضخیمی دارد. مانند: پا‌ها، گردن، چانه، سینه، ناحیه تناسلی، زیر بغل و پوست کف سر.

همانطور که پیش‌تر گفته شد نوع مو و پوست در ایجاد این عارضه تاثیر دارد. اما علاوه بر این نحوه اصلاح موهای زائد و تراکم موها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اکثر کسانی که موهای خود را شیو می‌کنند بیشتر در معرض ایجاد موهای زیر پوستی و زخ و لک پوستی هستند.

بسیار پیشنهاد می‌شود که چنین افرادی از روش لیزر برای رفع دائمی موهای زائد خود در کلینیک‌های معتبر استفاده کنند.

چرا لیزر در درمان موهای زیر پوستی موثر است؟

لیزر با استفاده از اشعه فولیکول‌های مو را ضعیف کرده و در طولانی مدت از بین می‌برد. این روند اگر در مرکز معتبر و با دستگاه مناسب انجام شود باعث توقف کوتاه مدت رشد مو در هر جلسه پس از لیزر می‌شود. که با ادامه درمان مدت زمان این توقف بیشتر و بیشتر می‌شود و تا دائمی شدن پیش می‌رود. این وقفه باعث می‌شود که زخم‌ها، لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از موهای زیر پوستی التیام پیدا کنند. با ریزش موهای زائد موهای زیر پوستی به مرور زمان حذف شده و رشد مجدد آن‌ها نیز قطع می‌شود.

بر خلاف وعده وعیدهای کلینیک‌های زیبایی برطرف شدن دائمی موهای زائد بسته به هر کسی متفاوت است. اما می‌توان یک بازه تقریبی بر حسب تجربه در نظر گرفت.

آیا موهای زیر پوستی سبب عفونت می‌شوند؟

باید گفت که رشد مو در زیر پوست می‌تواند بسیار خطرناک باشد. این موها نه تنها می‌تواند باعث به وجود آمدن عفونت شود بلکه می‌تواند باعث ایجد توده‌های مویی در زیر پوست شود. اگر این توده ها بیش از حد رشد کنند برای تخلیه نیاز به جراحی سرپایی دارند.

آیا روش لیزر برای رفع موهای زائد خطرناک است؟

باید بگویم خیر، روش رفع موهای زائد به وسیله لیزر فقط در صورتی خطرناک است که در کلینیک غیر معتبر و زیر نظر اپراتور غیر حرفه‌ای انجام شود. در غیر اینصورت این روش یکی از موثرترین و تنها درمان رفع دائمی ریزش مو می‌باشد و هیچگونه خطری نه برای پوست و نه برای بدن شما ندارد.

لیزر برای چه مواقعی مناسب نمی‌باشد؟

لیزر بر روی موهای نازک اثر معکوس دارد و می‌تواند رشد این موها را افزایش دهد. در صورتی که برای لیزر کل موهای بدن خود مطمئن نیستید پیشنهاد می‌کنیم به جای لیزر فول بادی از لیزر کاربردی استفاده کنید. در این صورت اپراتور صرف نظر از هزینه فقط ناحیه‌ای از پوست شما را لیزر می‌کند که موی زائد دارد.

نکته دیگر درباره عملکرد لیزر این است که لیزر بر روی موهای سفید هیچگونه تاثیری ندارد. در نظر داشته باشید که لیزر بر روی پوست‌هایی که برنز شده‌اندو در معرض نور شدید خورشید بوده‌اند بسیار خطرناک است و باعث ایجاد لک می‌شود. پس حتما توجه داشته باشید که اپراتور خود را از موضوع آگاه کنید.

برای مطالعه بیشتر در خصوص لیزر موهای زائد پیشنهاد می‌کنیم که مقالات: «آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان می‌شود» و «مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد» را مطالعه کنید.

 

برای اطلاع از سایر خدمات سیب سبز و گرفتن وقت مشاوره رایگان به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع