ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کیلینیک لیزر

  • خانه
  • -
  • کلینیک سیب سبز
  • -
  • کیلینیک لیزر
 کیلینیک لیزر

کیلینیک لیزر

کیلینیک لیزر باید گفت امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از لیزر موهای زائد خود دارند. رفع موهای زائد از ایام قدیم دغدغه خیلی ها بوده است که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جدید و به‌روز لیزر برای این هدف تولید شده است.

انجام لیزر موهای زائد همان اندازه که می‌تواند بسیار خوب باشد و ما را از شر موهای زائد خلاص کند. چنانچه در مراکز معتبر، توسط دستگاه‌ های مجهز و دارای مجوز، توسط پزشک و اپراتور متخصص انجام نشود. می ‌تواند باعث ایجاد مشکلات برای ما شود. پس چنانچه فردی بدون اطلاعات کامل و فقط بر اساس قیمت یا تبلیغات دست به انتخاب بزند، ممکن است در نهایت نتیجه مطلوبی را بدست نیاورد.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس دایود سوپرانو

در بسیاری از افراد اپیلاسیون اپیلاسیون با موم ، الکترولیز یا روش های مرسوم سبب ایجاد لک ،قرمزی یا فرو رفتگی در سطح پوست می شود که متاسفانه درمان آن ها آسان نیست. لیزر می تواند باعث کاهش دائمی موهای زائد در تمام نقاط بدن تقریبا بدون عارضه شود. و به همین دلیل است که لیزر بهترین درمان پرمویی به شما می رود.

در حال حاضر معروف ترین و بهترین دستگاه لیزر در تمام دنیا لیزر ترکیبی الکس و دایود شرکت آمریکایی آلما لیزر است . این دستگاه بیش از هر دستگاه دیگری در کلینیک های معروف آمریکا به کار می رود. زیرا از نظر میزان تاثیر ، سرعت ، کم بودن عوارض و کم بودن درد بی رقیب است.

 اما به علت قیمت بالای دستگاه که چندین برابر قیمت رقیب خود است باعث شده به تعداد کافی در کشورمان وجود نداشته باشد. که خوشبختانه کلینیک ویانا این لیزر را در اختیار دارد. این دستگاه سریع ترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه ۵ شات) و بهترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد. در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است.

مکانیسم اثر لیزر در رفع موهای زائد در پوست های مختلف برداشت موهای زائد به وسیله لیزر بر پایه جذب انتخابی نور نهاده شده است. که در آن اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو می گردد.

به همین دلیل است که هیچ دستگاه لیزری روی موهای سفید اثر ندارد. هر چه موها تیره تر و کلفت تر باشد تاثیر کیلینیک لیزر بیشتر است لذا اکثر لیزرها روی موهای بور و کم رنگ تاثیر کمتری دارند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است

تعداد جلسات درمان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در مشاوره با پزشک تا حدودی مشخص می شود. مثلا لیزر موهای صورت بیشتر از ناحیه زیر بغل طول می کشد و در کل به طور متوسط ۳ تا ۷ جلسه درمان لازم است. ولی ممکن است کمتر یا بیشتر طول بکشد و در صورت وجود زمینه اختلالات هورمونی درمان به درازا می کشد.

توجه داشته باشد روز قبل از مراجعه ناحیه درمان Shave شده باشد. و در صورت وجود سابقه تبخال از دو روز قبل قرص آسیکوویر را شروع کرده باشید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با هکاران ما در سیب سبز ارتباط باشید.

مکانیسم اثر لیزر در رفع موهای زائد در پوست های مختلف

برداشت موهای زائد به وسیله لیزر بر پایه جذب انتخابی نور نهاده شده است. که در آن اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو می گردد. در این حالت آسیب های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و دریافت محیطی در حداقل است. رنگدانه ملانین در لایه اپیدرم پوست حتی در پوست های تیره بسیار کم و در مقابل به میزان بسیار زیاد در مو تجمع یافته است.

 بنابراین ملانین بهترین و مهم ترین ماده بیولوژیکی هدف برای به کارگیری جذب انتخابی کیلینیک لیزر به منظور رفع موهای زائد است. (به همین دلیل است که هیچ دستگاه لیزری روی موهای سفید اثر ندارد). هر چه موها تیره تر و کلفت تر باشد. تاثیر لیزر بیشتر است لذا اکثر لیزرها روی موهای بور و کم رنگ تاثیر کمتری دارند.

فواصل لیزر درمانی در افراد

فواصل مراجعه برای صورت ۴ هفته و برای سایر اندام ها ۶-۸ هفته می باشد. حداقل ۴ تا ۶ جلسه انجام لیزر برای نواحی فوق الزامی می باشد. و بعد از انجام هر جلسه لیزر بخشی از موها از بین می رود.  بخشی از موها کوتاه، روشن و نازک شده و رشدشان کند می شود. و قسمتی از موهای زائد باقی می مانند.

 دلیل تعداد جلسات متعدد برای انجام لیزر این است که تمام موها دریک فاز رشد نمی کنند. و با توجه به این که فازهای رشد در، نواحی مختلف متفاوت است به همین دلیل نیاز به تعداد دفعات متعدد می باشد.

آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد یا خیر؟

در شاخه های مختلف پزشکی از لیزر استفاده می شود یقیناً می توان گفت که کیلینیک لیزر تراپی در درمان بیماری های پوست پیشرفت بسیار خوبی داشته است. و محققان ثابت کرده اند که استفاده از لیزر برای ازبین بردن موهای زائد نسبتاً بی خطر می باشد. پالس های لیزر انرژی ثابتی دارند برای همین شانس ایجاد اسکار یا وجود ندارد یا احتمال وجود داشتن آن بسیار کم می باشد.

در لیزر موهای زائد  تغییرات رنگدانه ای در افرادی که تحت درمان با لیزر هستند به خصوص افرادی که پوست تیره تری دارند بیشتر مشاهده می شود.

در بعضی موارد خاص بر روی پوست افراد دلمه بسته می شود که این مورد توسط یک نرم کننده ملایم درمان می شود گاهی نیز فرد باید آنتی بیوتیک مصرف کند. بعد از عمل لیزر موهای زائد پوست قرمز و گاهی متورم می شود که این امر عادی می باشد . و پس از ۲-۳ ساعت رفع می شود و نیاز به درمان خاصی نیز ندارد در این صورت می توان از مرطوب کننده ها استفاده کرد.

بعد از لیزر موهای زائد چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

بعد از ورزش و تعریق شدید احتمال ایجاد فولیکولیت در محل درمان وجود دارد. که این خطر با شنا کردن و استفاده از گرم کننده در محل درمان افزایش نیز می یابد. درصورتی که شدت کیلینیک لیزر موهای زائد مناسب باشد تغییرات گذاری رنگدانه های پوست از جمله هیپوپیگمانتاسیون بروز نمی کند.

 این عارضه در بیمارانی که رنگ پوست شان تیره تر است یا اخیراً برنزه کرده اند شایع تر می باشد. تغییرات رنگدانه ای دائم به درهمه بیماران به جز آن هایی که پوست تیره دارند دیده می شود.

اسکار در محل درمان ایجاد نمی شود مگر این که فرد عفونت باکتریال بعد از درمان داشته باشد. کک ومک ها درحین درمان ازبین می روند خالکوبی ها نیز کم رنگ می شوند. سفید شدن موها به صورت دائمی در مراحل لیزر موهای زائد موهای زائد با IPL گزارش شده است.

نکات مهم :

بهتر است حداقل تا دو روز افراد به استخر به خصوص استخرهای عمومی که کلر زیاد دارند پرهیز کنند.همچنین نباید تا یک هفته در معرض نور آفتاب به طور مستقیم باشند.

وجود اختلالات هورمونی و علائمی مانند نامنظمی در سیکل قاعدگی ،ریزش موی سر، جوش های مکرر ، همچنین مصرف بعضی از داروها که منجر به رویش موهای زائد شوند مانند کورتون ها و هورمون ها و مینوکسیدیل ها می تواند در روند درمان تاثیر داشته باشد و بهتر است بررسی شود.

 

لیزر موهای زائد بیکینی و ناحیه‌ی تناسلی (واژن)

حذف موهای زائد ناحیه‌ی بیکینی دردسرهای زیادی دارد. اگر این ناحیه را با تیغ اصلاح کنید، باید هر ۳-۴ روز یکبار این کار را انجام دهید، برای زخم نکردن این ناحیه‌ی حساس دقت بسیاری به خرج دهید، با جوش زدن‌های بعدش کنار بیایید و در نهایت خارش موهای تازه جوانه زده را تحمل کنید.

اگر به وکس و موم پناه برده‌اید، حتماً می‌دانید که لحظات خجالت آور برهنه شدن جلوی اپیلاسیون‌کار را تجربه کرده‌اید و می‌دانید که گاهی اوقات موم انداختن ناحیه‌ی بیکنی بسیار دردناک می‌شود.

در مقایسه با الکترولیز ناحیه‌ی بیکینی

لیزر بدون وارد کردن یک سوزن به پوست انجام می‌شود. لیزر به سطح پوست تابیده می‌ شود. و بدون هیچ گونه زخم یا سوراخی به عمق پوست نفوذ می‌ کند. الکترولیز می‌تواند همه‌ی موهای ناحیه‌ را به صورت دائمی حذف کند ولی لیزر در هر دوره‌ی درمانی، ۷۰ تا ۹۰ درصد مو ها را به صورت دائمی حذف نمی‌ کند.

لیزر سریع‌ تر است و می‌تواند کل ناحیه‌ی بیکینی را در ۶-۷ جلسه درمان کند. ولی الکترولیز گاهی تا ۲ سال هم طول می‌ کشد. هر جلسه‌ ی لیزر مو های زائد بیکینی در حد چند دقیقه طول می‌ کشد ولی الکترولیز بسیار طولانی‌ تر است.

  • آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟

ممکن است کمی درد تجربه کنید ولی آن قدر نیست .که غیرقابل تحمل باشد. بیشتر مراجعین درد لیزر را مثل برخورد یک کش لاستیکی با پوست توصیف می‌ کنند. بسیاری از مراجعین ما اصلاً هیچ دردی احساس نمی‌ کنند. و می‌گویند فقط کمی پوست‌شان سوزن سوزن می‌ شود. به طور کلی کم تر از ۱ درصد مراجعین به کرم‌ های بی‌حس کننده نیاز پیدا می‌ کنند.

  • خطرات لیزر بیکینی چیست ؟

به هر حال تمامی روش‌های درمانی پزشکی زیبایی خطراتی دارند، ولی در مورد لیزر موهای زائد بیکینی خطرات و عوارض بسیار محدود هستند. لیزر می‌تواند باعث ایجاد زخم، سوختگی، تغییرات رنگ پوست و جوش زدن بشود. این خطرات تا حد زیادی به مهارت اپراتور بستگی دارد.

  • عوارض لیزر بیکینی

خبر خوب این است که اگر ناحیه‌ی لیزر شده در معرض آفتاب قرار نگیرد، تقریباً عوارض لیزر بیکینی به صفر می رسد. پس تا زمانی که بعد از لیزر به سولاریوم نروید و آفتاب نگیرید، احتمال خیلی زیاد دچار عارض نخواهید شد. همچنین باید بدانید که لیزر تقریباً هیچ عارضه‌ی بلند مدتی ندارد.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع