ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کوچک کردن بینی با آنزیم هیالاز

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کوچک کردن بینی با آنزیم هیالاز
 کوچک کردن بینی با آنزیم هیالاز

کوچک کردن بینی با عمل امروزه به راهکار دوم تبدیل شده است. این روزها برای برطرف کردن بزرگی بینی می‌توان از انزیم‌های کوچک کننده بینی استفاده کرد. تزریق آنزیم بینی روشی نوین برای کوچک کردن بینی می‌باشد.

این روش نیاز به هیچ‌گونه بیهوشی عمومی ندارد و برای اینکه فرد هنگام تزریق درد نداشته باشد، از بی حسی موضعی استفاده می‌شود. در این روش نیازی به دوره نقاهت و استراحت نیست و پس از آن می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

هایفوتراپی

 

کوچک کردن بینی با آنزیم:

در این روش غیر جراحی از آنزیم هیالاز  و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده می‌شود. این روش کاملا ایمن و بدون عارضه بوده و دکتر پس از ضد عفونی کردن بینی آنزیم را به آن تزریق می‌کند. تعداد جلسات برای کوچک کردن بینی‌های گوشتی با این روش بین ۲ الی ۶ جلسه می‌باشد که پس از معاینه پزشک مشخص می‌شود. تزریق آنزیم جهت فرم دهی و کوچک کردن بینی باید در فواصل یک الی دو هفته انجام شود.

اینکه بینی شما گوشتی است یا خیر به سادگی از ظاهر آن مشخص است. اما برای اینکه مطمئن‌تر شوید می‌توانید بینی خود را کمی فشار دهید، درصورت خارج شدن چربی از آن بینی شما گوشتی می‌باشد.

برخی از افراد تزریق آنزیم را با تزریق کورتون یکسان می‌دانند، باید بگوییم که تزریق کورتون تنها بر کاهش ورم ناشی از جراحی بینی تاثیر داشته و کاملاً با تزریق آنزیم متفاوت می‌باشد.

 

هیالورونیداز (هیالاز) چیست؟

هیالورونیداز یک نوع آنزیم است که بطور طبیعی در بدن وجود دارد و موجب شکسته شدن ملکول هیالورونیک اسید می‌شود. هیالورونیداز در گذشته از منابع حیوانی تهیه شده و امروزه در آزمایشگاه‌ها از آلبومین انسانی استحصال می‌شود. هیالورونیداز با نام تجاری هیالاز در آمپول‌های ۱۵۰۰ واحدی وجود دارد و کاربردهای متفاوتی در چشم پزشکی، کمک در بی‌حسی حین زایمان ، پوست و زیبایی دارد.

 

هیالاز چگونه کار می‌کند؟

این آنزیم با تزریق شدن در بدن، اسید هیالورونیک را می‌شکند. با شکستن این اسید، نفوذپذیری بافت‌ها را افزایش می‌دهد. به زبان ساده‌تر، زمانی که شما قسمت‌های مختلف صورت را با فیلرهای مبتنی بر اسیدهیالورونیک پر کرده باشید اما از ظاهر ایجاد شده رضایت نداشته باشید، با تزریق هیالاز (هیالورونیداز) اسید هیالورونیک را تجزیه و تخریب می‌کنید. این فرایند در کوچک کردن بینی با این آنزیم نیز به همین صورت انجام می‌شود.

 

آیا هیالورونیداز (هیالاز) عوارض جانبی هم دارد؟

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، عوارض جانبی هنوز برای هیالاز گزارش نشده است. تنها مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد این است که میزان هیالورونیک اسید بیش از آن چه که باید دفع شود.

 

مزایای استفاده از روش تزریق آنزیم چیست:

  • این روش کوچک کردن بینی مقرون به صرفه و کم هزینه می باشد.
  • بیمار درد بسیار کمتری را نصب به جراحی بینی تحمل می‌کند.
  • دوره نقاهت آن نسبت به عمل بینی بسیار کمتر می‌باشد.
  • بیمار دچار عوارضی هم‌چون رفتگی بینی، آبریزش و غیره نمی‌شود.

 

ماندگاری روش تزریق آنزیم چیست؟

روش کوچک کردن بینی با آنزیم یک روش دائمی می‌باشد. این روش تنها در افراد اندکی باز می‌گردد که دلیل آن نیز بدلیل بارداری و یا چاقی می‌باشد. البته در صورت برگشت می‌توان دوباره برای انجام این روش اقدام کرد.

 

مراقبت های پس از تزریق آنزیم چیست؟

  • از لمس و فشردن بینی خود خودداری نمایید.
  • به مدت ۲۴ ساعت به بینی خود آب نزنید.
  • به مدت ۲ هفته پس از آخرین جلسه ی تزریق، ۸ ساعت در روز از چسب بینی استفاده کنید.
  • ۴داروهای تجویز شده را سر وقت میل نمایید.
  • طبق زمان بندی تعیین شده، در جلسات خود حضور داشته باشید.
  • و بهتر است به مدت چند روز از خوابیدن به پهلو یا بر روی شکم خودداری کنید.

 

هزینه تزریق آنزیم چقدر است؟

به دلیل متفاوت بودن جلسات برای هر یک از مراجعین هزینه نیز می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین برای تعیین هزینه و در نظر گرفتن بودجه خود حتما به پزشک مراجعه بفرمایید.

 

برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع از سایر خدمات کلینیک سیب سبز به بخش «تماس با ما» مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع