ساعات کار کلینیک

شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 20

ویرایش

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز 

با ما تماس بگیرید

کربوکسی تراپی چیست؟

  • خانه
  • -
  • مقالات علمی
  • -
  • کربوکسی تراپی چیست؟
 کربوکسی تراپی چیست؟

کربن دی اکسید تراپی (CDT)، که کربوکسی تراپی نیز نامیده می‌شود، از سال ۱۹۳۰ در جامعه‌ی پزشکی رواج یافته است. این روش در فرانسه جایی که مشخص شد حمام کردن در استخرهای غنی از آب دی اکسید کربن به تسریع بهبود زخم کمک می‌کند؛ معروف شد. کربوکسی تراپی یک روش بسیار ایمن است زیرا از دی اکسید کربن طبیعی استفاده می‌کند.این روش همچنین سریع، تاثیر گذار و راحت است.

 

کربوکسی تراپی رشد محبوبیت گسترده‌ای از سال ۱۹۹۵ داشت؛ به عنوان بخشی از موج درمان‌های جوانسازی بدون عمل که بسیاری از مشکلات زیبایی را هدف قرار می‌داد.این روش می‌تواند هم برای لیپولیز (از بین برنده‌ی چربی) و باز جوانسازی پوست استفاده شود. کربوکسی تراپی حالت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد و پیدایش خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و به بازسازی کلاژن و از بین بردن رسوبات چربی‌ موضعی کمک می‌کند.

 

نواحی قابل درمان:

کربوکسی تراپی برای درمان این نواعی فوق‌العاده است:

  • چین و چروک دور چشم، ناحیه‌ی تیره زیر چشم
  • چین و چروک صورت
  • چربی موضعی (بازوها، ران‌ها، شکم)
  • چربی زیر چانه
  • جوانسازی و سفت کردن پوست (صورت، گردن, دست‌ها)
  • سلولیت
  • علائم کششی
  • جای زخم و سوختگی
  • جای جوش و اکنه
  • ریزش مو

 

فرایند:

با استفاده از یک سوزن بسیار باریک، به ناحیه ی مربوطه چندین بار دی اکسید کربن تزریق می‌شود. بسیاری از مردم را بعد از اولین درمان نتیجه می‌گیرند. نتایج بارزتر و ماندگارتر بعد از ۴-۱۲ دوره درمان دیده می‌شود؛ که توسط آنها پوست نشانه های واضحی از جوان سازی سالم را نشان می دهد. برنامه درمان شخصی با مشاوره‌ی رایگان توسط یک متخصص برای شما پیشنهاد می‌شود.

 

پیشرفت‌های بعدی

هیچ زمان بهبودی وجود ندارد. با شیوه‌ی غذایی مناسب به طور مناسبی نیز با زندگی شلوغ شما سازگار می‌شود. برخی افراد درد و کبودی ملایمی را در نقاط تزریق تجربه می‌کنند.

 

این فرایند چقدر زمان می‌برد؟

این فرایند معمولا بین ۱۵-۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

 

نتایج چه مدت دوام می‌آورد؟

تاثیرات کربوکسی تراپی می‌تواند تا ۶ ماه دوام بیاورد.

 

آیا این شیوه درد دارد؟

این شیوه فقط کمی ناخوشایند است.

 

چند جلسه مورد نیاز است؟

این مورد وابسته به هدف درمان است؛ برای خطوط صورت یا حلقه‌های سیاهی، معمولا ۳-۶ جلسه مناسب است؛ درمان سلولیت ممکن است تا ۲۰ جلسه طول بکشد. متخصص غیر جراح می‌تواند شما را در تعداد درمان‌های لازمه راهنمایی کند.

 

چه وقت من می‌توانم به فعالیت‌های روزانه‌ام برکردم؟

شما می‌توانید از همان روز اول به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید. هر چند ما پیشنهاد می‌کنیم تا حدود دو هفته بعد، از گرمای شدید دوری کنید (سونا، افتاب گرفتن و غیره) و تا ۶ ساعت بعد از درمان از فرو بردن آن ناحیه در آب خودداری کنید. ممکن است در این ناحیه کبودی وجود داشته باشد بنابراین اگر قصد برنامه‌ریزی سفرهای دور یا روزهای خاصی را دارید ممکن است بخواهید این مسئله را در نظر بگیرید.

 

جایگزینی برای این شیوه وجود دارد؟

وابسته به نتیجه‌ای که می‌خواهید بدست بیاورید، دگر درمان‌ها ممکن است کارامد باشد. متخصص غیر جراح‌تان و هماهنگ کنندگان می‌توانند شما را در انتخاب بهترین درمان‌ها برای نتیجه‌ی مورد نظرتان راهنمایی کنند.

 

آیا من می‌توانم این شیوه را با دیگر شیوه‌ها ترکیب کنم؟

بله، بسیاری از مشتری‌ها هم زمان شیوه‌های دیگری را نیز انتخاب می‌کنند.

 

برای گرفتن مشاوره اینجا کلیک کنید.

 

منبع: http://www.shanghaicosmetic.com/non-surgical/what-is-carboxytherapy/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

عضویت در
خبرنامه تخفیفات کلینیک

*** عضویت در خبرنامه سایت

كلینیك تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مكان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

روزهای کاری

شنبه : 09.00 - 20.00
یکشنبه : 09.00 - 20.00
دوشنبه : 09.00 - 20.00
سه شنبه : 09.00 - 20.00
چهارشنبه : 09.00 - 20.00
پنج شنبه : 09.00 - 20.00
جمعه : تعطیل

تماس سریع